دفترچه دانشگاه علمی کاربردی

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
دفترچه دانشگاه علمی کاربردی
دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی همانند سنوات گذشته در مهر و بهمن همزمان با پذیرش دانشجو منتشر میشود .لذا داوطلبانی که قصد مشاهده لیست در دو مقطع کاردانی و کارشناسی رشته های دانشگاه علمی کاربردی ، زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ، آگاهی از شرایط ثبت نام علمی کاربردی را دارند میتوانند از طریق سامانه اقدام به دانلود دفترچه دانشگاه علمی کاربردی نمایند.

شرایط ثبت نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی بهمن 99
داوطلبان تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی باید مدرك كاردانی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكی و یا مدرك كاردانی پیوسته آموزشكده های فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش داشته باشند .
تغییر رشته در دانشگاه علمی کاربردی منعی ندارد . بنابراین کلیه داوطلبان می توانند بدون توجه به رشته کاردانی ، در هر کدام از رشته های دانشگاه علمی کاربردی ادامه تحصیل دهند .
در ضمن آن دسته از داوطلبانی كه بدون توجه به رشته تحصیلی و نوع مدرك كاردانی خود در یك یا چند زیرگروه آموزشی ثبت نام و شركت می نمایند در صورت موفقیت در پذیرش، لازم است كلیه دروس پیش نیاز یا جبرانی رشته قبولی را با نظر گروه آموزشی مربوط و مطابق با سرفصل برنامه مصوب بگذرانند .
دانشجویان مقطع كاردانی می بایست در صورت پذیرفته شدن در زمان ثبت نام ، دانش آموخته شده باشند و مدارك دانش آموختگی خود را به مركز آموزش مربوط ارایه نمایند.

برای دانلود و دریافت دفترچه دانشگاه علمی کاربردی 1400-99 – دفترچه علمی کاربردی مهر و بهمن 99 و اطلاع از نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال دوم با شماره زیر تماس بگیرید تماس از سراسر کشور فقط از طریق تلفن ثابت پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل .
9099072952 و در صورت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران)

زمان و سایت انتشار دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

با توجه به آنکه مسئول همه ی امور مربوط به زمان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ، سازمان سنجش آموزش کشور می باشد ، بنابراین داوطلبان می توانند برای دریافت دفترچه به پایگاه اینترنتی این سازمان به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند. آغاز زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دوره کاردانی برای ورودی مهرماه ، از 27 مرداد می باشد و داوطلبانی که قصد ثبت نام در دوره کارشناسی ناپیوسته را دارند نیز می توانند از روز 2 شهریور ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. لازم به ذکر است که چند روز قبل از شروع ثبت نام ، دفترچه راهنمای ثبت نام از سایت سنجش قابل دریافت خواهد بود. همچنین داوطلبانی که می خواهند در نیمسال دوم تحصیلی وارد رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شوند ، بایستی در بهمن ماه با مراجعه به سایت سنجش یا واحد دانشگاهی مورد نظر ثبت نام خود را انجام دهند.
زمان اعلام نتایج بدون کنکور علمی کاربردی تقریبا سه هفته پس از ثبت نام آن می باشد. پس از اعلام نتایج در صورتی که داوطلبان در رشته مورد علاقه خود پذیرفته شده باشند ، می توانند با به همراه داشتن مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برای ثبت نام حضوری اقدام کنند. اما داوطلبانی که در هیچ یک از رشته های انتخابی خود پذیرفته نشده اند ، می توانند با شرکت در تکمیل ظرفیت علمی کاربردی شانسشان را برای پذیرش در رشته مورد علاقه خود امتحان کنند.

دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور
دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور برای داوطلبان دانشگاه علمی کاربردی حاوی اطلاعاتی مهم و ضروری میباشد . داوطلبان با دریافت و مطالعه دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور از روش پذیرش دانشجو و همچنین نحوه ی ثبت نام در این دانشگاه مطلع میشوند . همچنین جداولی که در این دفترچه ارائه شده است شامل اطلاعاتی درباره ی رشته ها ، نام و نشانی هر واحد دانشگاهی و … میباشد ، که داوطلبان با توجه به علاقه و فاصله ی هر دانشگاه از محل سکونت و … میتوانند اقدام به انتخاب رشته کنند . در زمان پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی علاوه بر سهمیه ای که برای رزمندگان ، ایثارگران و خانواده معظم شهدا در نظر گرفته میشود سهمیه ای تحت عنوان سهمیه ورزشکاران نیز مطرح است . در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور اطلاعات مربوط به چگونگی پذیرش ورزشکاران بیان شده است .
درواقع دانشگاه جامع علمی کاربردی برای ترغیب ورزشکاران به کسب مهارت های فنی و کاربردی و ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر از بین ورزشکاران دانشجو میپذیرد . این دانشگاه برای ورزشکارانی که در رشته های ورزشی تحصیل کنند کاملا رایگان میباشد . همچنین آن دسته از ورزشکارانی که در رشته های غیر ورزشی تحصیل کنند از 30 درصد تخفیف در شهریه برخوردار خواهند بود .
خلاصه مقاله : این مقاله که شامل زمان دانلود دفترچه دانشگاه علمی کاربردی ، دفترچه پذیرش دانشگاه علمی کاربردی و تمامی اطلاعات مربوط به دانشگاه علمی کاربردی است که شما متوانید با مطالعه این مقاله به سوالات ذهن خود پاس دهید. داوطلبین عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را از دست ندهید چرا که با بسته شدن سامانه ثبت نام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.
منبع : دفترچه علمی کاربردی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/7mYj
نظرتان را بنویسید