دانلود دفترچه انتخاب رشته ریاضی ۱۴۰۱

دانلود دفترچه انتخاب رشته ریاضی ۱۴۰۱
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مشاور گروپ

چندی پیش سازمان سنجش دفترچه انتخاب رشته ریاضی ۱۴۰۱ را منتشر کرده است. داوطلبین رشته ریاضی لازم است تا با دانلود دفترچه انتخاب رشته ریاضی، نسبت به انجام مراحل انتخاب رشته خود، و آمادگی برای انجام فرآیند انتخاب رشته در سایت سازمان سنجش بشوند.

برای دانلود دفترچه و دریافت فایل پی دی اف آن، با مشاور گروپ، همراه باشید.

دانلود دفترچه انتخاب رشته ریاضی 1401
 

🟢 دفترچه انتخاب رشته ریاضی، مدتی پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری، توسط سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org ، منتشر می شود.

🟢 در دفترچه انتخاب رشته ریاضی، نحوه دقیق انتخاب رشته ریاضی، شرایط انتخاب رشته ریاضی، به همراه لیست کامل رشته های ارائه شده در رشته ریاضی به تفکیک استان و شهر و ظرفیت آن رشته، مشخص شده است.

🟢 در دفترچه انتخاب رشته کنکور 1401، لیست رشته های دارای پذیرش با آزمون و بدون آزمون مطابق سال های گذشته، باهم قرار گرفته است. نکته ی قابل توجه این است که امسال، انتخاب رشته با آزمون و صرفا براساس سوابق تحصیلی، همزمان انجام خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با کارشناسان ما در مرکز مشاوره و انتخاب رشته مشاور گروپ، باشماره 9099071613 ارتباط برقرار کنید.

🟢 برای دانلود دفترچه انتخاب رشته ریاضی می توانید از سایت مشاور گروپ، اقدام کنید. در ادامه لینک دریافت فایل pdf دفترچه انتخاب رشته ریاضی، برای شما عزیزان قرار داده شده است.

 

دریافت pdf دفترچه انتخاب رشته ریاضی
دانلود pdf دفترچه انتخاب رشته ریاضی ۱۴۰۱

دریافت دفترچه انتخاب رشته ریاضی ۱۴۰۱
 

داوطلبین محترم کنکور 1401 برای دریافت دفترچه انتخاب رشته ریاضی، می توانند به دو روش اقدام کنند:

  1. مراجعه به سایت سازمان سنجش
  2. دریافت دفترچه اتنخاب رشته از مشاورگروپ، مرکز تخصصی انتخاب رشته

دفترچه انتخاب رشته ریاضی، شامل 2 فصل است. فصل اول دفترچه انتخاب رشته در مورد شرایط و ضوابط و همینطور مسیر کلی انتخاب رشته توضیحاتی را ارائه می دهد. فصل دوم نیز جداول و کد رشته محل ها را ارئه می کند.

مقاله انتخاب رشته 1401 به شما کمک خواهد کرد تا مسیر انتخاب رشته را در کمترین زمان دریابید و انتخاب رشته خوبی را پشت سر بگذارید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/oD2k
نظرتان را بنویسید