دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

به منظور شرکت در کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 می بایست شرایط و ضوابط این آزمون را مورد مطالعه قرار داد. با ادغام کنکور ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد، دفترچه ثبت نام جدایی برای دانشگاه های آزاد منتشر نشده، بلکه تمامی شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد به صورت مشترک می باشد.

 

 

هم زمان با آغاز ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401، دفترچه راهنمای این آزمون منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. متقاضیانی که قصد انتخاب رشته محل های دانشگاه آزاد را دارند می بایست کلیه بندهای دفترچه مذکور را مطالعه نمایند تا در طول فرآیند آزمون با مشکل یا ابهامی مواجه نشوند.

نکته قابل توجه تغییراتی است که بعد از ادغام ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد صورت گرفته است. قبل از سال 96 مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد دفترچه مجزایی منتشر کرده و تحت عنوان دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ارائه می داد.

با توجه به یکپارچه شدن آزمون کارشناسی ارشد در سال های اخیر، تنها یک دفترچه ثبت نام در اختیار داوطلبان قرار می گیرد و کلیه علاقه مندان به ادامه تحصیل در هر یک از دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد می بایست این دفترچه را که حاوی شرایط و ضوابط شرکت در آزمون، سهمیه ها و تسهیلات و مراحل مختلف آزمون است مطالعه نمایند.

 

زمان انتشار دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401

پیش بینی می شود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد در آذر ماه همزمان با آغاز ثبت نام کنکو کارشناسی ارشد منتشر شود و کلیه داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد با مراجعه به سایت این سازمان به نشانی sanjesh.org بتوانند این دفترچه را دریافت نمایند.

 

دفترچه ثبت نام ارشد آزاد که حاوی کلیه قوانین و مقررات شرکت در کنکور کارشناسی ارشد می باشد هم زمان با آغاز فرایند ثبت نام در سایت سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر شده و به بررسی جزئیات این آزمون می پردازد.

 

 

زمان انتشار دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 به محض مشخص شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

 

داوطلبان می توانند با مطالعه مقاله زیر از زمان و نحوه ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد آگاهی های لازم را کسب و مراحل آن را به ترتیب انجام دهند.

بیشتر بخوانید: راهنمای ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 

 

 

 

دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور ارشد 1401 را دارند باید در مرحله اول دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 را دانلود و به مطالعه آن بپردازند تا از شرایط و ضوابط شرکت در کنکور کارشناسی ارشد، دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 1401 و حتی زمان برگزاری آزمون ورودی دانشگاه آزاد در مقطع ارشد مطلع گردند.

 

به همین دلیل، لینک دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد 1401 را در این مقاله قرار می دهیم تا متقاضیان به راحتی بتوانند آن را دریافت نمایند.

 

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد 1400

دفترچه ثبت نام ارشد آزادحجم فایل: 10MB
 منبع:سنجش

دانلود فایل

 

لینک دانلود دفترچه ارشد آزاد در جدول فوق مربوط به سال گذشته می باشد که در صورت انتشار دفترچه جدید این جدول به روز رسانی می شود.

 

جدول زیر نیز حاوی مجموعه امتحانی کنکور ارشد می باشد که می توانند به داوطلبان در جهت آشنایی با نمونه سوالات و پاسخنامه آن در مقطع ارشد یاری برساند. این مجموعه قابل دانلود می باشد.

 

دانلود مجموعه امتحانی ارشد 1401

منابع کنکور ارشد 1401حجم فایل: 10MB
 منبع:سنجش

دانلود فایل

 

در مقاله زیر داوطلبان می توانند از شرایط و ضوابط شرکت در آزمون ارشد دانشگاه آزاد مطلع گردند و در صورت مجاز بودن و داشتن شرایط ذکر شده اقدام به ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد

 

مشاوره ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401

با توجه به این که تمامی مراحل آزمون تا قبل از انتخاب رشته کارشناسی ارشد و انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به صورت هماهنگ و یکپارچه صورت می گیرد، علاقه مندان به ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد می بایست تمامی این مراحل اعم از دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org دنبال کنند.

 

شرکت در این مرحله با پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ همراه بوده و داوطلبان با خرید یک کارت اعتباری می توانند هم متقاضی دانشگاه های سراسری و هم دانشگاه آزاد شوند. پس از ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 مقدمات لازم برای برگزاری آزمون فراهم شده و داوطلبان در موعد مقرر با یک دیگر به رقابت می پردازند.

 

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز در کلیه مراحل ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 در کنار داوطلبان بوده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا آن ها را یاری می نمایند.

در ادامه بخوانید: انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ دفترچه ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد 1401 در کدام سایت منتشر می شود؟

✔️ دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در سایت سازمان سنجش منتشر می گردد که به محض انتشار می توانید آن را از متن مقاله دانلود کنید.



 

2- ✔️ چگونه می توان در کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ثبت نام کرد؟

✔️  ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401 دانشگاه آزاد نیز همانند کنکور کارشناسی ارشد می باشد که در متن مقاله می توانید لینک ورود به ثبت نام را مشاهده کنید.



 

3- ✔️ زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد آزاد 1401 چه تاریخی است؟

✔️ با توجه به متن مقاله ، کنکور ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد با یکدیگر ادغام شده و به صورت همزمان برگزار می گردد.

منبع : دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/XyXo
نظرتان را بنویسید