دانلود دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور غیرانتفاعی ۱۴۰۰

دانلود دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور غیرانتفاعی ۱۴۰۰
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

علاقه مندان به شرکت در پذیرش رشته های بدون آزمون کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه های غیر انتفاعی برای سال تحصیلی 1400، می بایست با دریافت دفترچه ثبت نام بدون کنکور این دانشگاه ها از شرایط، مدارک و رشته های ارائه شده ورودی نیمسال جاری مطلع شوند.

 

 

دانشگاه غیر انتفاعی برای مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کاردانی به کارشناسی (کاردانی ناپیوسته) بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در سال ۱۴۰۰ دانشجو می پذیرد. متقاضیان پذیرش بدون آزمون این دانشگاه باید دقت داشته باشند که برای هر یک از این مقاطع دفترچه جداگانه در زمان مشخص هر مقطعی منتشر می شود.

این دانشگاه نیز مانند سایر دانشگاه های بدون آزمون، در طی سال 2 بار برای ورودی مهر و ورودی بهمن پذیرش دانشجو داشته و برای هر ورودی دفترچه جداگانه منتشر می کند. دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 1400 شامل شرایط ثبت نام و انتخاب رشته، راهنمای ثبت نام، رشته های ارائه شده و ... می باشد.

 

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی بهمن 1400 از تاریخ 14 آذر ماه آغاز شده و تا تاریخ 20 آذر ماه ادامه خواهد داشت. 

 

البته دفترچه ثبت نام مقطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته مشترک می باشد. با توجه به اینکه داوطلبان برای اطلاع از این موارد نیازمند مطالعه این دفترچه هستند، در ادامه مقاله لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی ۱۴۰۰ را برای تمامی مقاطع ارائه داده ایم.

 

لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی بهمن ۱۴۰۰

با توجه به اینکه دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور نیمسال اول و دوم دانشگاه غیر انتفاعی با هم متفاوت است، متقاضیان پذیرش رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400 ورودی بهمن ماه می بایست برای انتخاب رشته و ثبت نام منتظر انتشار دفترچه مقطع مورد نظر برای بهمن ۱۴۰۰ باشند.

 

دانلود دفترچه مقطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته دانشگاه غیر انتفاعی بهمن 1400

 

دفترچه کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته دانشگاه غیر انتفاعی بهمن سال 1400 طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور، همزمان با آغاز مهلت ثبت نام بدون آزمون این مقاطع در تاریخ 14 اذر ماه منتشر می شود. در ادامه لینک دانلود دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی بهمن ۱۴۰۰ ارائه شده است.

 

لینک دانلود دفترچه ثبت نام کاردانی ناپیوسته و کارشناسی غیرانتفاعی بهمن سال 1400

 

دانلود دفترچه مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه غیر انتفاعی بهمن 1400

 

با در نظر گرفتن روال دوره های قبلی پذیرش این مقطع، پیش بینی می شود که دفترچه ثبت نام رشته های بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه غیر انتفاعی بهمن 1400 همزمان با آغاز ثبت نام این دانشگاه ها و در تاریخ 18 آذر ماه منتشر شود.

 

در ادامه لینک دانلود دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته سال گذشته ارائه شده است که به محض انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی بهمن ۱۴۰۰ بروزرسانی خواهد شد.

 

لینک دانلود دفترچه ثبت نام کاردانی پیوسته غیرانتفاعی بهمن سال گذشته

 

دانلود دفترچه مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه غیر انتفاعی بهمن 1400

 

با استناد به رویه سال گذشته احتمالا دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه غیر انتفاعی بهمن 1400 همزمان با آغاز ثبت نام این مقطع منتشر می شود. ثبت نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه غیر انتفاعی بهمن ۱۴۰۰ از 18 آذر ماه آغاز می شود.

 

در ادامه لینک دانلود دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته سال گذشته ارائه شده است که به محض انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی بهمن ۱۴۰۰ بروزرسانی خواهد شد.

 

لینک دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ناپیوسته غیرانتفاعی بهمن سال گذشته

 

لازم به ذکر است که به محض انتشار دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور بهمن 1400 هر یک از مقاطع دانشگاه غیر انتفاعی، در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون کنکور نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

 

داوطلبان می توانند برای آشنایی هر چه بیشتر با جزئیات ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی به لینک زیر مراجعه نمایند و مقاله ثبت نام بدون کنحکور دانشگاه غیر انتفاعی را مطالعه نمایند.

 

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 1400

 

 

 

 

لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی مهر ۱۴۰۰

هر ساله دانشگاه های غیر انتفاعی برای ورودی نیمسال اول یعنی مهر ماه در مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته به دو صوررت با آزمون و بدون آزمون، دانشجو می پذیرند. این داوطلبان باید در زمان مقرر شده از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور، اقدام به ثبت نام در دانشگاه های غیرانتفاعی نمایند.

 

دانلود دفترچه کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته دانشگاه غیر انتفاعی مهر 1400

 

طبق رویه سال های گذشته که لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور مهر ماه همزمان با آغاز مهلت ثبت نام یا چند روز قبل از آن و در بازه زمانی مرداد منتشر می شد، طبق اطلاعیه منتشر شده درباره زمان ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی 1400 دفترچه کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته دانشگاه غیر انتفاعی مهر ۱۴۰۰در تاریخ 12 مرداد منتشر شد.

 

دفترچه های انتخاب رشته بدون کنکور مهر 1400
دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی مهر 1400
 برای دریافت دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور ریاضی دانشگاه های غیرانتفاعی مهر سال 1400 کلیک کنید
 برای دریافت دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور تجربی دانشگاه های غیرانتفاعی مهر سال 1400 کلیک کنید
 برای دریافت دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور انسانی دانشگاه های غیرانتفاعی مهر سال 1400 کلیک کنید
 برای دریافت دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور هنر و زبان دانشگاه های غیرانتفاعی مهر سال 1400 کلیک کنید

 

داوطلبانی که قصد ثبت نام در دانشگاه های غیر انتفاعی را دارند، ابتدا باید از شرایط ثبت نام این دانشگاه ها مطلع شوند. به همین جهت می توانند به لینک زیر مراجعه نمایند.

 

حتما بخوانید: شرایط ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی 1400

 

دانلود دفترچه مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه غیر انتفاعی مهر 1400

 

طبق اطلاعیه ای که از سوی سازمان سنجش در خصوص کنکور کاردانی 1400 منتشر شده، دفترچه ثبت نام کنکور و رشته های بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای دانشگاه غیر انتفاعی مهر ۱۴۰۰ با آغاز مهلت ثبت نام این مقطع یعنی در تاریخ 30 خرداد ماه منتشر شد.

 

دانلود دفترچه مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه غیر انتفاعی مهر 1400

 

با توجه به اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش در خصوص ثبت نام و انتشار دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400، مهلت نام نویسی رشته های بدون کنکور سال جاری کاردانی به کارشناسی مهر ماه از 23 خرداد ماه آغاز شد و لذا دفترچه ثبت نام نیز در این تاریخ منتشر شد.

 

لازم به ذکر است که به محض انتشار دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور مهر 1400 هر یک از مقاطع دانشگاه غیر انتفاعی، در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون کنکور هیوا نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

 

داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان و نحوه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی، مقاله زیر را مطالعه نمایند.

 

بیشتر بخوانید: ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400

 

اگر پس از مطالعه مقاله دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی ۱۴۰۰، سوالی در این زمینه دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید. همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست.

 

 

 

 

 

آخرین اخبار مرتبط با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی 1400

 

تاریخ 14 آذر 1400

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری ورودی بهمن 1400 از 14 آذر آغاز شده است.

 

تاریخ 1 آذر 1400

طبق اطلاعیه سازمان سنجش زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری از تاریخ 14 آذر آغاز می شود و تا تاریخ 20 آذر ادامه خواهد داشت.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ آیا دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته دانشگاه غیر انتفاعی یکسان است؟   

✔️ خیر، دفترچه های ثبت نام این دو مقطع با هم متفاوت بوده و به محض انتشار هر دفترچه لینک دانلود در مقاله قرار می گیرند. 



 

2- ✔️ دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 1400 از چه طریقی منتشر می شود؟ 

✔️ این دفترچه از طریق سازمان سنجش منتشر می شود که به محض انتشار در این مقاله نیز بارگذاری می شود. 



 

3- ✔️ دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 1400 چه زمانی منتشر می شود؟   

✔️ دفترچه های ثبت نام بد.ون کنکور مقاطع مختلف دانشگاه غیر انتفاعی همزمان و یا مدتی قبل از ثبت نام منتشر می شود که زمان انتشار هر یک در مقاله ذکر شده است. 

منبع : دانلود دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور غیرانتفاعی ۱۴۰۰

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/8j92
نظرتان را بنویسید