سایت ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی sanjesh.org

سایت ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی sanjesh.org
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

ثبت نام رشته های بدون کنکور سال 1400 از جمله دانشگاه غیرانتفاعی به صورت غیرحضوری و اینترنتی انجام می شود که لینک ثبت نام رشته های بر اساس سوابق تحصیلی و لینک اعلام نتایج پذیرش این دانشگاه در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی sanjesh.org فعال می شود.

 

بر این اساس ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی همزمان با سایر دانشگاه های سراسری برای مقاطع کاردانی و کارشناسی برگزار می شود .ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مهر و بهمن ۱۴۰۰، از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org انجام می شود.

 

برای ورود به سایت سازمان سنجش کلیک کنید.

 

ثبت نام بدون کنکور سایت سازمان سنجش

 

 

ورود به سایت سازمان سنجش از طریق آدرس sanjesh.org امکان پذیر است.

 

دانشگاه غیرانتفاعی یکی از دانشگاه های صاحب نام در زمینه جذب دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی است. متقاضیان ثبت نام رشته های بدون آزمون غیر انتفاعی می بایست در زمان مقرر با مراجعه به این سایت ثبت نام خود را انجام دهند. در این ادامه این مقاله لینک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400 را ارائه داده ایم.

 

لینک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400

همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است تمامی مراحل ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی از نخستین مرحله یعنی انتشار دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی تا تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی و فرم انتخاب رشته داوطلبان به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود.

 

داوطلبان متقاضی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۰ موظف هستند از زمان آغاز مهلت ثبت نام و انتخاب رشته این دانشگاه تا پایان این مهلت با مراجعه به سایت سازمان سنجش sanjesh.org با پرداخت هزینه نام نویسی وارد سامانه ثبت نام شده و تمامی مراحل را تکمیل کنند.

 

لینک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400 مانند هر ساله همزمان با آغاز زمان ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی در سایت سازمان سنجش فعال می شود. طبق اطلاعیه سازمان سنجش لینک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۰ در بازه زمانی 14 لغایت 20 آذر فعال خواهد شد.

 

لینک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی بهمن 1400

 

داوطلبان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان، نحوه و شرایط ثبت نام دانشگاه های غیر انتفاعی می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

 

بیشتر بخوانید: نحوه ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی

 

 

لینک اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400

همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است سازمان سنجش مجری ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی مهر و بهمن سال ۱۴۰۰ می باشد. داوطلبانی که برای پذیرش رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ثبت نام می کنند برای اطلاع از نتیجه قبولی خود نیز باید به سایت سنجش مراجعه کنند.

 

معمولا هر ساله مدتی پس از اتمام مهلت ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی اسامی پذیرفته شدگان پذیرش بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه غیرانتفاعی اعلام می شود و لذا رویه اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400 نیزدر سایت sanjesh.org به این شکل خواهد بود.

 

با استناد به رویه سال گذشته که نتایج پذیرش رشته های بدون کنکور حدودا نیمه های دی ماه اعلام شده بود پیش بینی می شود که لینک اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۰ نیز در زمان مشابه سال گذشته و در محدوده زمانی دی ماه در سایت سازمان سنجش فعال شود.

 

به محض اعلام شدن نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۰ و فعال شدن لینک جواب علاوه بر بروزرسانی این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان و نحوه اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه های غیر انتفاعی، داوطلبان می توانند مقاله زیر را مطالعه نمایند.

 

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

 

 

 

 

 

با عضویت در کانال تلگرام بدون کنکور هیوا از آخرین اخبار دانشگاه های بدون آزمون مطلع شوید. در ضمن می توانید از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا سوالات خود را در زمینه دانشگاه های غیرانتفاعی بدون کنکور با مشاوران هیوا در میان بگذارید و ابهامات خود را برطرف کنید.

 

 

 

 

 

 

آخرین اخبار مرتبط با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی 1400

 

تاریخ 14 آذر 1400

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری ورودی بهمن 1400 از 14 آذر آغاز شده است.

 

تاریخ 1 آذر 1400

طبق اطلاعیه سازمان سنجش زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری از تاریخ 14 آذر آغاز می شود و تا تاریخ 20 آذر ادامه دارد.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی از چه سایتی انجام می شود؟

✔️ همانطور که در مقاله اشاره شده، ثبت نام این دانشگاه ها از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود که لینک ثبت نام در این مقاله نیز گذاشته می شود.



 

2- ✔️ لینک ثبت نام ورودی مهر دانشگاه غیر انتفاعی چه زمانی فعال می شود؟

✔️ لینک ثبت نام این دانشگاه حدودا اواخر اسفند فعال می شود، که به محض انتشار زمان دقیق و فعال شدن لینک ثبت نام در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود.



 

3- ✔️ آدرس دقیق سایت ثبت نام بدون کنکوردانشگاه غیر انتفاعی به چه صورتی است؟

✔️ سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org که به محض آغاز نا نویسی این دانشگاه ها، لینک ثبت نام در این سایت فعال می شود.

منبع : سایت ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی sanjesh.org

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/0z45
نظرتان را بنویسید