زمان برگزاری آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف

زمان برگزاری آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

زمان برگزاری آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف ۱۴۰۰ با آغاز شدن ثبت نام این آزمون اعلام می شود. طبق اطلاعیه منتشر شده، زمان برگزاری آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف 1400 که قرار بود در تاریخ 26 آذر برگزار شود به تعویق افتاده و اول بهمن ماه برگزار خواهد شد.

 

شوراهای حل اختلاف قوه قضاییه به منظور بررسی اولیه پرونده های اختلافی مراجعه کننده به قوه قضاییه تاسیس و شروع به کار کرده اند. با توجه به حجم بالای پرونده های ارجاعی به این مرکز، نیروهای مورد نیاز این سازمان و مراجع ذیربط آن روز به روز افزایش می یابد. لذا با توجه به این موضوع معمولا هر ساله آزمونی برای استخدامی نیروهای مورد نیاز شورای حل اختلاف قوه قضاییه برگزار می شود.

آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف ۱۴۰۰ نیز زیر نظر قوه قضاییه و توسط مرکز آزمون های استخدامی جهاد دانشگاهی برگزار می شود. داوطلبانی که در مهلت تعیین شده در آزمون استخدام نیروهای افتخاری سال جاری ثبت نام کرده اند باید در تاریخ تعیین شده از سوی مجری این آزمون برای شرکت در مرحله اول گزینش یعنی امتحان کتبی در حوزه آزمونی حاضر شوند.

 

 

زمان برگزاری آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف 1400 که قرار بود در تاریخ 26 آذر برگزار شود به تعویق افتاده و اول بهمن ماه برگزار خواهد شد.

 

با توجه به اهمیت اطلاع به موقع داوطلبان از تاریخ برگزاری آزمون جذب نیروهای افتخاری به منظور داشتن برنامه مطالعاتی مدون و بهینه، در ادامه این مقاله جزئیات زمان برگزاری آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف 1400 را به همراه جزئیات محل آزمون و نکات پیرامون شرکت در این آزمون را ارائه داده ایم.

 

زمان برگزاری آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف ۱۴۰۰

آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف 1400 نیز مانند آزمون وکالت جزو فراخوان های استخدامی پرمتقاضی می باشد. متقاضیان استخدام شدن در رشته های شغلی ارائه شده در شوراهای حل اختلاف باید پس از ثبت نام در فراخوان استخدام سال 1400، خود را برای شرکت و پذیرش در مراحل گزینش این فرخوان آماده کنند. آزمون کتبی و تستی اولین مرحله از آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف سال ۱۴۰۰ می باشد.

 

هر ساله معمولا همزمان با آغاز شدن مهلت ثبت نام آزمون استخدامی نیروهای افتخاری شوراهای حل اختلاف، جزئیات ثبت نام، شرایط نام نویسی و پذیرش داوطلبان، زمان و نحوه برگزاری این آزمون، مراحل گزینش و پذیرش داوطلبان و .... نیز از سوی مرکز استخدامی جهاد دانشگاهی در قالب دفترچه یا اطلاعیه ای اعلام می شود.

 

با توجه به اطلاعیه ای که از سوی مجری این آزمون یعنی مرکز آزمون های استخدامی جهاد دانشگاهی منتشر شده، آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف 1400 به تعویق افتاده و در تاریخ 1 بهمن ماه برگزار می شود. پیش از این قرار بر این بود که آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف در تاریخ 26 آذر ماه برگزار شود.

 

 

آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف ۱۴۰۰ به تعویق افتاده و در تاریخ 1 بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

 

خاطر نشان می شود که در صورت انتشار هر گونه اطلاعیه دیگری در خصوص زمان برگزاری آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف 1400 علاوه بر این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا نیز اطلاع رسانی خواهد شد. همچنین داوطلبان می توانند علاوه بر این فراخوان در آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه هم نام نویسی کنند.

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه

 

 

محل برگزاری آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف ۱۴۰۰

با توجه به پراکندگی داوطلبانی که در آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف سال 1400 شرکت کرده اند و عدم امکان برگزاری این آزمون در یک حوزه واحد، آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف سال ۱۴۰۰ در حوزه های امتحانی مختلف و استان های اصلی برگزار می شود.

 

محل برگزاری آزمون استخدامی 1400 جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف برای هر یک از داوطلبان با توجه به محل سکونت داوطلب در نزدیک ترین استان محل برگزاری آزمون تعیین می شود. محل برگزاری آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف ۱۴۰۰ هر داوطلب از سوی مجری این آزمون یعنی مرکز آزمون های استخدامی جهاد دانشگاهی تعیین و اعلام می شود.

 

داوطلبان موظف هستند با اطلاع از محل برگزاری آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف 1400 و بررسی مسافت محل سکونت تا محل برگزاری این آزمون، در زمان و ساعت تعیین شده در حوزه امتحانی خود حاضر شوند. داوطلبان باید دقت داشته باشند که معمولا نیم ساعت قبل آزمون درب های حوزه های امتحانی بسته می شود.

 

محل برگزاری آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف ۱۴۰۰ همزمان با انتشار کارت ورود به جلسه این آزمون در سایت hrtc.ir اعلام می شود. داوطلبان می توانند با دریافت کارت ورود به جلسه آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف 1400 از محل برگزاری آزمون خود مطلع شوند.

 

 

محل برگزاری آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف ۱۴۰۰ با انتشار کارت ورود به جلسه آزمون مشخص می شود.

 

همچنین داوطلبان علاقه مند به رشته های شغلی این حوزه می توانند علاوه بر آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف 1400 در آزمون استخدامی داوری و میانجیگری قوه قضاییه سال جاری نیز نام نویسی کنند. علاقه مندان می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات ثبت نام این آزمون مطلع شوند.

حتما بخوانید: ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری

 

 

 

 

مشاوره شرکت در آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف ۱۴۰۰

شرکت کنندگان آزمون استخدامی قوه قضاییه و شورای حل اختلاف سال 1400 باید نسخه پرینت گرفته کارت ورود به جلسه خود را حتما در روز آزمون به همراه داشته باشند، چرا که این کارت به نوعی نشان گر این است که داوطلبان در این آزمون ثبت نام کرده اند. همچنین به داوطلبان توصیه می شود کارت ملی و شناسنامه عکسدار خود را نیز در روز آزمون همراه داشته باشند.

 

داوطلبان متقاضی آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف ۱۴۰۰ باید با اطلاع از تاریخ برگزاری این آزمون در فرصت باقی مانده تا برگزاری این آزمون، برای شرکت در این آزمون حاضر شوند. متقاضیان آزمون سال جاری باید با تدوین برنامه مطالعاتی متناسب با منابع عمومی و اختصاصی رشته شغلی انتخابی، خود را برای کسب نمره لازم آماده کنند.

 

داوطلبان لازم است در زمان برگزاری آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف سال 1400 در جلسه این آزمون حاضر شوند و حداقل 50% نمره کل این آزمون را کسب کنند تا در لیست اسامی مجاز قرار بگیرند. در ادامه داوطلبان بر اساس نمره کسب شده حداکثر تا 3 برابر ظرفیت مورد پذیرش فراخوان سال جاری برای شرکت در مصاحبه معرفی می شوند.

 

همچنین داوطلبانی که در آزمون میانجی گری یا داوری سال 1400 ثبت نام کرده اند می توانند با مطالعه مقاله زیر از زمان برگزاری آزمون استخدامی داوری و میانجی گری شوراهای حل اختلاف قوه قضاییه در سال جاری نیز مطلع شوند.

در ادامه بخوانید: زمان برگزاری آزمون داوری و میانجیگری

 

 

 

اگر پس از مطالعه مقاله زمان برگزاری آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف ۱۴۰۰ سوالی در خصوص شرکت در آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف سال جاری دارید، می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخ سوالات و ابهامات خود را از ایشان جویا شوید.

 

همچنین می توانید با عضویت در صفحات مجازی تلگرام و اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا از آخرین اخبار و اطلاعیه های مربوط به آزمون استخدامی نیروهای افتخاری شوراهای حل اختلاف قوه قضاییه در سال 1400 و سایر آزمون های حقوقی و استخدامی مطلع شوید.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف سالیانه چند بار برگزار می شود؟

✔️ همانطور که در این مقاله نیز اشاره شده است، آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف معمولا هر ساله یکبار برگزار می شود.



 

2- ✔️ محل آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف چه زمانی اعلام می شود؟

✔️ در این مقاله نیز به این موضوع اشاره شده است که محل جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف همزمان با انتشار کارت آزمون داوطلبان اعلام می شود.



 

3- ✔️ آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف چه زمانی برگزار می شود؟

✔️ آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف هر ساله در تاریخ های مختلفی برگزار می شود که به محض اعلام تاریخ برگزاری سال جاری در این مقاله اطلاع رسانی می شود.

منبع : زمان برگزاری آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/3zgx
نظرتان را بنویسید