دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور آزاد 1400

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور آزاد 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

همزمان با فعال شدن لینک ثبت نام رشته های بدون کنکور کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد در سایت دانشگاه آزاد، لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ هم فعال می شود و داوطلبان باید پس از مطالعه قسمت های مختلف دفترچه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

 

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 دو بار در سال و برای ورودی مهر و بهمن ماه برگزار می شود که همزمان با شروع ثبت نام لینک دانلود دفترچه فعال می شود. علاقه مندان به ادامه تحصیل در یکی از مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته باید ابتدا به سایت دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org مراجعه نموده دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را دانلود نمایند.

 

 

مهلت ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه های آزاد بهمن 1400 از تاریخ 14 آذر اغاز شده و دفترچه ثبت نام نیز منتشر شده و لینک دانلود در ادامه ارائه شده است.

 

دفترچه راهنمای ثبت نام شامل شرایط و ضوابط، مدارک، زمان، نحوه و هزینه ثبت نام، سهمیه، مقررات وظیفه عمومی، مقررات انصراف از تحصیل، ضوابط اتباع غیر ایرانی، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ می باشد که لازم است هر داوطلب پیش از ثبت نام از آنها مطلع شود، از این رو در ادامه این مقاله لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 را برای هر مقطع ارائه داده ایم.

 

لینک دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 1400

متقاضیان ادامه تحصیل در پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد برای اطلاع از لیست رشته های ارائه شده برای ورودی نیمسال دوم تحصیلی لازم است دفترچه مقطع مورد نظرخود را از سایت دانشگاه آزاد دریافت نمایند. با توجه به اعلام زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ۱۴۰۰، دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 1400 نیز در بازه زمانی 14 آذر منتشر می شود.

 

داوطلبان با مدرک دیپلم چهارساله نظام قدیم، دیپلم 3 ساله نظام جدید، دیپلم نظام قدیم + مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی می توانند در ثبت نام رشته های این مقطع شرکت نمایند.

 

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد بهمن سال 1400

 

متقاضیانی که دارای مدرک کاردانی پیوسته و یا ناپیوسته هستند می توانند از میان لیست رشته های ارائه شده، رشته محل مورد علاقه خود را پیدا نمایند.

 

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد بهمن سال 1400

 

فارغ التحصیلان دیپلم چهارساله نظام قدیم و یا دیپلم سه ساله نظام جدید تنها مجاز به انتخاب رشته از میان لیست رشته های مقطع کاردانی پیوسته هستند. 

 

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد بهمن سال 1400

 

دانش آموختگان دیپلم چهارساله نظام قدیم، دیپلم 3 ساله نظام جدید، دیپلم نظام قدیم + مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی مجاز به انتخاب رشته از میان رشته محل های مقطع کاردانی ناپیوسته هستند.

 

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد بهمن سال 1400

 

خاطر نشان می شود به محض انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 1400 این مقاله بروز رسانی شده و لینک دانلود راهنمای نام نویسی مقاطع کاردانی و کارشناسی این دانشگاه در این مقاله فعال می شود. هم چنین داوطلبان با غضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام بدون آزمون هیوا می توانند از زمان انتشار ذفترچه مطلع شوند.

بیشتر بخوانید : لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400

 

 

لینک دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 1400

دفترچه راهنمای انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 برای هر کدام از مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت مجزا منتشر می شود که داوطلبان باید بر اساس مقطع مورد تقاضای خود دفترچه مورد نیاز را دانلود نمایند.

 

سال جاری نیز با توجه به رویه هر ساله دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد از همزمان با آغاز زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ منتشر خواهد شد. لینک دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 1400 فعال شده است.

 

لینک دانلود دفترچه های مهر ماه
دفترچه کاردانی پیوسته مهر سال 1400
دفترچه کاردانی ناپیوسته مهر سال 1400
دفترچه کارشناسی پیوسته مهر سال 1400
دفترچه کارشناسی ناپیوسته مهر سال 1400

 

توصیه می شود پیش از ثبت نام دفترچه راهنمای ثبت نام مربوط به مقطع خود را به دقت مطالعه نموده و مراحل ثبت نام به دقت انجام دهید. همچنین می توانید شانس خود را در قبولی رشته های دانشگاه علمی کاربردی امتحان کنید.

در ادامه بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400

 

 

 

 

 

اگر پس از مطالعه مقاله دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰، سوالی در این زمینه دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید. همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست.

 

 

 

 

 

 

آخرین اخبار رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400

 

تاریخ 14 آذر 1400

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد بهمن 1400 منتشر شده است.

 

تاریخ 9 آذر 1400

طبق اطلاعیه منتشر شده ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد بهمن 1400 از 14 آذر آغاز می شود و تا تاریخ 24 آذر ادامه خواهد داشت.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 در مقاطع مختلف چند بار در سال منتشر می شود؟

✔️ دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 در مقاطع مختلف 2 بار در سال منتشر می شود که در این مقاله به زمان انتشار دفترچه پرداخته ایم.



 

2- ✔️ لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 در کدام سایت منتشر می شود؟

✔️ لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 در سایت دانشگاه آزاد منتشر می شود که لینک دانلود تمامی مقاطع پس از انتشار در این مقاله قرار می گیرد.



 

3- ✔️ دفترچه راهنمای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400 شامل چه قسمت هایی است؟

✔️ دفترچه راهنمای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400 شامل شرایط و ضوابط ، لیست رشته و سایر جزئیات ثبت نام است که در این مقاله به آن اشاره شده است.

منبع : دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور آزاد 1400

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/10lR
نظرتان را بنویسید