دفترچه راهنمای انتخاب رشته بدون کنکور آزاد 1400

دفترچه راهنمای انتخاب رشته بدون کنکور آزاد 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 برای ورودی مهر و بهمن همزمان با شروع ثبت نام هر دوره منتشر و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. دفترچه ثبت نام این دانشگاه شامل محتوی شرایط و ضوابط، مدارک، نحوه ثبت نام و لیست رشته های ارائه شده و .... است.

 

 

هر ساله سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد همزمان با شروع ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، دفترچه راهنمای ثبت نام مربوط به هر مقطع را به صورت اینترنتی منتشر می کند. دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ برای ورودی مهر و بهمن جداگانه منتشر می شود.

علاقه مندان به ادامه تحصیل در این دانشگاه موظف هستند پیش از ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰، قسمت های مختلف این دفترچه را اعم از شرایط و ضوابط، مدارک، زمان، نحوه و هزینه ثبت نام را به دقت مطالعه کرده و با اطلاع از لیست رشته های بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد 1400 ارائه شده نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

 

 

مهلت ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه های آزاد بهمن 1400 از تاریخ 14 آذر اغاز شده و دفترچه ثبت نام نیز منتشر شده و لینک دانلود در ادامه ارائه شده است.

 

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در سال 1400 با توجه به نوع ثبت نام ( حضوری و یا اینترنتی ) برای ورودی مهر و بهمن متفاوت می باشد که در ادامه این مقاله ضمن شرح این موضوع، زمان و لینک دریافت دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ را ارائه داده ایم.

 

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400

داوطلبان متقاضی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 می توانند دو بار در سال و برای ورودی مهر و بهمن ثبت نام خود را انجام دهند که لازم است در زمان تعیین شده از سوی سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد نخست دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ را دانلود و مطالعه کرده و سپس برای نام نویسی اقدام کنند.

 

زمان دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 1400

 

برای نیمسال دوم تحصیلی ( ورودی بهمن ) ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته دفترچه حاوی لیست رشته های جدید منتشر می شود. دفترچه ثبت نام بدون کنکور ورودی بهمن ماه نیز همزمان با آغاز ثبت نام منتشر می شود.

 

با توجه به اطلاعیه ای که در خصوص زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 مقاطع کاردانی و کارشناسی ورودی بهمن ماه منتشر شده ثبت نام این مقاطع از 14 آذر آغاز می شود و دفترچه ثبت نام این مقاطع نیز در همین تاریخ منتشر می شود. در ادامه لینک دانلود دفترچه ثبت نام بهمن سال 1400 ارائه شده است.

 

لینک دانلود دفترچه های بهمن ماه
دفترچه کاردانی پیوسته بهمن سال 1400
دفترچه کاردانی ناپیوسته بهمن سال 1400
دفترچه کارشناسی پیوسته بهمن سال 1400
دفترچه کارشناسی ناپیوسته بهمن سال 1400

 

زمان دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 1400

 

طبق رویه پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد برای ورودی مهر سال های گذشته و زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سال قبل که، از 5 مرداد ماه آغاز شده بود، احتمالا دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 1400 نیز در همین محدوده زمانی منتشر می شود.

 

لینک دانلود دفترچه های مهر ماه
دفترچه کاردانی پیوسته مهر سال 1400
دفترچه کاردانی ناپیوسته مهر سال 1400
دفترچه کارشناسی پیوسته مهر سال 1400
دفترچه کارشناسی ناپیوسته مهر سال 1400

 

پس از انتشار دفترچه این مقاله به روزرسانی شده و زمان دقیق انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ در کانال تلگرام بدون کنکور هیوا و همچنین در صفحه اینستاگرام بدون کنکور هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

حتما بخوانید: لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400

 

 

جزئیات دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400

همزمان با شروع ثبت نام دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 از طریق سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 منتشر می شود که این دفترچه دارای قسمت های مختلفی است. در ادامه به اختصار قسمت های مختلف دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ را عنوان کرده ایم :

 

مقدمه : در این قسمت به تعریف دانشگاه آزاد می پردازد.

 

تذکرات مهم : با توجه به اهمیت نکات مطرح شده در این قسمت مبنی بر مدارک مورد پذیرش در دانشگاه آزاد برای مقطع مورد نظر و سال اخذ آخرین مدرک داوطلبان، بلافاصله بعد از مقدمه می آید.

 

تعاریف : در ادامه تعریفی از عبارت های مختلف مندرج در دفترچه جهت شفاف شدن مفاهیم کاربردی و ابهام زدایی ارائه شده است.

 

شرایط : شرایط مندرج در دفترچه در دو بخش شرایط عمومیو اختصاصی قید شده است.

 

سهمیه ها : سهمیه های موثر در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را برای سه سهمیه رزمندگان، ایثارگران و خانواده شهدا آورده است.

 

ضوابط پذیرش دانشجو : ملاک پذیرش دانشجو و جدول ضریب اعمال سوابق تحصیلی با توجه به نوع دیپلم و گروه آزمایشی عنوان شده است.

 

نحوه ثبت نام : نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400، هزینه قابل پرداخت برای خرید کارت اعتباری، تعداد رشته محل های انتخابی برای هر داوطلب و مشخصات عکس اسکن شده در این قسمت به طور کامل توضیح داده شده است.

 

مقررات وظیفه عمومی : این قسمت مختص داوطلبان آقا می باشد که مهم ترین شرایط مربوط به نظام وظیفه و ادامه تحصیل داوطلبین مرد را گفته است. همچنین مشمولین وظیفه عمومی در این قسمت می توانند از ضوابط مربوط به خود آگاه شوند. 

 

شهریه و هزینه ثبت نام : در این قسمت الزام پرداخت شهریه در دو قسمت شهریه ثابت و شهریه متغییر هزینه ثبت نام و حق بیمه را شرح داده است.

 

ضوابط و مقررات صندوق رفاه و بیمه دانشجویی : داوطلبان می توانند انواع وام های دانشگاه آزاد را با شرایط و نحوه پرداخت در این قسمت مطالعه نمایند.

 

مقررات انصراف از تحصیل : به صورت مختصر به این موضوع پرداخته شده است.

 

ضوابط اتباع غیر ایرانی : تمامی قوانین مربوط به تحصیل اتباع غیرایرانی در دانشگاه آزاد در 10 بند دفترچه ذکر شده است.

 

لیست رشته محل های ارائه شده : از مهم ترین و پربازدید ترین قسمت های دفترچه راهنمای ثبت نام به جداول لیست رشته های ارائه شده می توان اشاره کرد که دو سوم دفترچه را به خود اختصاص داده است.

 

مهم ترین بخش دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ بدون شک بخشی است که شرایط ثبت نام پذیرش سال جاری در آن ذکر شده است. داوطلبان می توانند برای اطلاع از شرایط ثبت نام سال جاری مقاله زیر را نیز مطالعه کنند.

حتما بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400

 

 

 

 

 

مشاوره دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400

در نظر داشته باشید که چه ثبت نام به صورت حضوری برگزار شود و چه به صورت اینترنتی، دانشگاه آزاد، دفترچه ثبت نام را در سایت خود منتشر خواهد کرد اما لازم به ذکر است که دفترچه ثبت نام در صورت حضوری بودن ثبت نام ممکن است تنها حاوی لیست رشته محل های ارائه شده باشد.

 

توجه داشته باشید در طول مدت زمان ثبت نام ممکن است اصلاحیه دانشگاه آزاد مبنی بر اضافه، حذف رشته محل ها و یا تغییر ظرفیت رشته محل های ارائه شده در چندین نوبت منتشر شود که در این صورت لینک دریافت لیست رشته محل های جدید ارائه شود که توصیه می شود پیش از ثبت نام اصلاحیه های منتشر شده را مورد مطالعه و بررسی قرار دهید. در صورت انتشار اصلاحیه لینک مشاهده اصلاحیه در این مقاله قرار خواهد گرفت.

 

داوطلبان متقاضی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ می توانند پس از مطالعه دفترچه ثبت نام و اطلاع از شرایط و انتخاب رشته های مورد نظر نخست مدارک لازم برای ثبت نام را آماده کرده و سپس برای ثبت نام اقدام کنند.

در ادامه بخوانید: مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400

 

 

 

 

اگر پس از مطالعه این مقاله دفترچه راهنمای ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در سال 1400، سوالی دارید از طریق کامنت در انتهای مقاله سوال خود را مطرح بفرمایید و در صورت بروز هر گونه سوال و ابهام پاسخ پرسش های خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید. همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست.

 

 

آخرین اخبار رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400

 

تاریخ 14 آذر 1400

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد بهمن 1400 منتشر شده است.

 

تاریخ 9 آذر 1400

طبق اطلاعیه منتشر شده ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد بهمن 1400 از 14 آذر آغاز می شود و تا تاریخ 24 آذر ادامه خواهد داشت.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 چه زمانی منتشر می شود؟

✔️ دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400 همزمان با شروع ثبت نام منتشر می شود که لینک دریافت دفترچه در این مقاله ارائه می شود.



 

2- ✔️ لینک دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام رشته های بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد 1400 در کدام سایت فعال می شود؟

✔️ لینک دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 در سایت دانشگاه آزاد منتشر می شود که که پس از انتشار دفترچه لینک دانلود را در این مقاله قرار می دهیم.



 

3- ✔️ در دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 چه مواردی ذکر شده است؟

✔️ دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 شامل جزئیات ثبت نام و لیست رشته های ارائه شده است که که توضیحان تکمیلی در این مقاله عنوان شده است.

منبع : دفترچه راهنمای انتخاب رشته بدون کنکور آزاد 1400

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/9VKJ
نظرتان را بنویسید