دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور آزاد

دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور آزاد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

داوطلبانی که متقاضی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای ورودی مهر و یا بهمن ۱۴۰۰ هستند باید قبل از ثبت نام در این دانشگاه ها دفترچه راهنمای انتخاب رشته را بررسی و با اطلاع از شرایط و رشته های ارائه شده ثبت نام خود را انجام دهند. دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد همزمان با آغاز ثبت نام منتشر می شود.

 

 

دانشگاه آزاد هر ساله 2 بار در مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته اقدام به پذیرش بدون کنکور دانشجو می کند. طبق آمار منتشر شده، بیش از 95 درصد رشته محل های دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی و کارشناسی ( غیر از رشته های گروه پزشکی ) بدون کنکور هستند.

دقت داشته باشید از آنجایی که ملاک پذیرش معدل کتبی دیپلم است بنابراین داوطلبان می بایست در ثبت دقیق معدل خود در زمان ثبت نام نهایت دقت را به کار گیرند. داوطلبان برای آشنایی با رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد و شرایط و ضوابط پذیرش باید نخست دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ را مطالعه کنند.

 

 

ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه های آزاد بهمن 1400 از تاریخ 14 آذر اغاز شده و دفترچه ثبت نام نیز منتشر شده و لینک دانلود در ادامه ارائه شده است.

 

به منظور تسهیل فرآیند دانلود دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد و دسترسی هر چه راحت تر داوطلبان در ادامه این مقاله به تفکیک لینک دانلود دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن 1400 مقاطع کاردانی و  برای دانلود قرار داده ایم. 

 

دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 1400

دانشگاه آزاد علاوه بر ورودی مهر برای ورودی بهمن نیز به صورت بدون آزمون دانشجو می پذیرد. هر ساله برای پذیرش بدون آزمون دانشگاه آزاد یک دفترچه برای ورودی مهر و یک دفترچه برای ورودی بهمن ماه منتشر می شود. با توجه به روال سال گذشته زمان انتشار دفترچه ثبت نام بهمن 1400 نیز همزمان با آغاز ثبت نام این دانشگاه خواهد بود.

 

با توجه به اطلاعیه ای در خصوص زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ورودی بهمن سال ۱۴۰۰ مقطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته منتشر شده مهلت ثبت نام این دوره از 14 آذر آغاز می شود و دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته نیز در همین تاریخ منتشر می شود. در ادامه لینک دانلود دفترچه سال 1400 ارائه شده است.

 

لینک دانلود دفترچه های بهمن ماه 1400
دفترچه کاردانی پیوسته بهمن سال 1400
دفترچه کاردانی ناپیوسته بهمن سال 1400
دفترچه کارشناسی پیوسته بهمن سال 1400
دفترچه کارشناسی ناپیوسته بهمن سال 1400

 

خاطر نشان می شود که به محض انتشار هر دفترچه لینک دریافت در این مقاله فعال می شود. همچنین داوطلبان می توانند با عضویت در کانال تلگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا از زمان انتشار دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ۱۴۰۰ مطلع شوند. 

 

خاطر نشان می شود که به محض انتشار هر دفترچه لینک دریافت آن در این مقاله فعال می شود. همچنین داوطلبان می توانند با عضویت در کانال تلگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا از زمان انتشار دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 1400 مطلع شوند. 

حتما بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

 

 

دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 1400

همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است، اولین دوره از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای ورودی نیمسال اول یعنی مهر ماه سال 1400 انجام می شود. معمولا هر ساله و در هر دوره از پذیرش بدون آزمون ورودی مهر دانشگاه آزاد، دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور این دانشگاه همزمان با آغاز ثبت نام منتشر می شود.

 

دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 1400 مقطع کاردانی به کارشناسی دانشگاه ازاد، کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته مهر 1400 همزمان با آغاز زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد منتشر شده است .

 

 

لینک دانلود دفترچه های مهر ماه
دفترچه کاردانی پیوسته مهر سال 1400
دفترچه کاردانی ناپیوسته مهر سال 1400
دفترچه کارشناسی پیوسته مهر سال 1400
دفترچه کارشناسی ناپیوسته مهر سال 1400

 

هم چنین داوطلبان می توانند با مطالعه دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های سراسری، علاوه بر دانشگاه آزاد شانس خود را برای سایر دانشگاه ها نیز امتحان کنند.

در ادامه بخوانید: دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های سراسری

 

اگر درباره نحوه ثبت نام یا لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 ابهامی دارید می توانید کلیه سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا بپرسید. برای این کار کافیست از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده کنید.

 

 

 

 

 

آخرین اخبار رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400

 

تاریخ 9 آذر 1400

طبق اطلاعیه منتشر شده ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد بهمن 1400 از 14 آذر آغاز می شود و تا تاریخ 24 آذر ادامه خواهد داشت.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ از چه طریقی می توان لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد را مشاهده کرد؟

✔️ داوطلبان می توانند با مطالعه دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد لیست رشته محل های ارائه شده را مشاهده کنند ، که به محض انتشار این دفترچه لینک دریافت در این مقاله نیز فعال می شود.



 

2- ✔️ آیا دفترچه ثبت نام تمامی مقاطع دانشگاه آزاد یکسان است؟

✔️ خیر ، همانطور که در مقاله نیز اشاره شده برای هر مقطع دانشگاه آزاد دفترچه ای مجزا منتشر می شود.



 

3- ✔️ از چه طریقی می توان از شرایط پذیرش دانشگا آزاد مطلع شد؟

✔️ شرایط پذیرش هر مقطع در دفترچه راهنمای ثبت نام ذکر می شود که به محض انتشار این دفترچه در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود.

منبع : دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور آزاد

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/KqrM
نظرتان را بنویسید