دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۱، دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد از طریق سایت سنجش و پذیرش این دانشگاه به نشانی azmoon.org منتشر می شود. کلیه داوطلبانی که با توجه به کارنامه اولیه خود مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد شده اند، می توانند کد رشته محل های مورد نظر خود را در فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401 وارد نمایند.

 

 

با این که کنکور سراسری و دانشگاه آزاد با یکدیگر ادغام شدند، اما از مرحله انتخاب رشته از یکدیگر جدا می شوند. به طوری که با اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۱، تمامی داوطلبان شرکت کننده در این آزمون که مجاز به انتخاب رشته دانشگاه ازاد شده اند، زمان انتخاب رشته این دانشگاه می توانند وارد سایت azmoon.org شده و فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد خود را تکمیل نمایند.

مطالعه دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد، پیش از تکمیل فرم انتخاب رشته امری کاملا ضروری است. به همین دلیل در ادامه این مقاله لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ را در اختیار متقاضیان قرار داده ایم تا با دانلود و مطالعه این دفترچه بتوانند با آگاهی کامل انتخاب رشته خود را انجام دهند.

 

لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

چند روز پس از انتشار کارنامه اولیه کنکور 1401، دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد از طریق سایت azmoon.org منتشر می شود. این دفترچه شامل اطلاعات مهمی از جمله شرایط و ضوابط انتخاب رشته، لیست رشته های ارائه شده و ظرفیت هر رشته محل، جنسیت های مورد پذیرش، نوع پذیرش و سهمیه های موثر می باشد. داوطلبان می توانند این دفترچه را در مهلت مقرر از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد دانلود کرده و پس از مطالعه دقیق آن نسبت به ثبت کد رشته محل های انتخابی خود در سایت مذکور اقدام کنند.

 

از دو سال گذشته انتخاب رشته دانشگاه آزاد 4 رشته پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، دامپزشکی از انتخاب رشته دانشگاه ازاد جدا شده و همزمان با انتخاب رشته دانشگاه های سراسری انجام می گیرد. لذا داوطلبانی که متقاضی ادامه تحصیل در رشته های مذکور هستند، می بایست کد رشته محل های مورد نظر خود را در فرم انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۱ و در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org ثبت نمایند.

 

به محض انتشار لیست رشته محل های گروه پزشکی دانشگاه آزاد 1401 لینک دانلود در این قسمت قرار داده می شود.

 

به دلیل منتشر نشدن دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد سال 1401، برای آشنایی با محتویات و جزئیات این دفترچه در جدول زیر دفترچه انتخاب رشته دانشگاه ازاد مرتبط با سال گذشته را قرار داده ایم که به محض انتشار دفترچه انتخاب رشته سال جاری این جدول بروز رسانی خواهد شد.

 

دفترچه های انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400
دفترچه انتخاب رشته آزاد
لیست رشته های گروه پزشکی دانشگاه ازاد

 

قبل از هر چیز داوطلب می بایست از زمان انتخاب رشته دانشگاه مورد نظر مطلع باشد. ازین رو مقاله زیر در این باره می تواند کمک بزرگی در جهت آگاهی از زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد باشد.

بیشتر بخوانید: زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401

 

 

مشاوره دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

بر خلاف دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1401 که برای هر گروه آزمایشی دفترچه ای جداگانه منتشر می شود، دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد برای تمامی گروه های آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان به صورت تمام وقت و پاره وقت، داخل یک دفترچه دسته بندی شده و کافی است هر داوطلب با توجه به کنکور گروه آزمایشی خود، کد رشته محل های مورد نظرش را انتخاب و پس از اولویت بندی در فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد ثبت کند.

 

در صورت برگزاری کنکور سراسری در موعد مقرر، احتمالا در نیمه دوم مرداد ماه شاهد انتشار دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد باشیم. در نظر داشته باشید که مهم ترین اقدام برای قبولی در این دانشگاه نحوه چینش اولویت ها و انتخاب رشته می باشد. برای اطلاع از نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد مطالعه مقاله زیر پیشنهاد می شود.

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401

 

 

 

 

 

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا در طول شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما داوطلبان در خصوص انتخاب رشته دانشگاه آزاد می باشند. شما می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجرب سامانه تحصیلی تلفنی هیوا در ارتباط بوده و انتخاب رشته ای دقیق و منطقی را با این کارشناسان پشت سر بگذارید.

همچنین پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشید تا از تمامی اخبار مربوط به انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ مطلع گردید.

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج دانشگاه آزاد 1401

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ آیا تمامی داوطلبان شرکت کننده در کنکور سراسری، می توانند در انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیز شرکت نمایند؟

✔️ خیر، تنها داوطلبانی می توانند در انتخاب رشته دانشگاه آزاد شرکت کنند که در کارنامه اولیه کنکور سراسری خود کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد را داشته باشند، توضیحات تکمیلی در این خصوص در متن مقاله ارائه شده است.



 

2- ✔️ دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد از طریق چه سایتی منتشر می شود؟

✔️ این دفترچه در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر می شود که لینک دانلود آن در این مقاله قرار گرفته شده است.



 

3- ✔️ دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد در چه زمانی منتشر می شود؟

✔️ این دفترچه همزمان با شروع انتخاب رشته دانشگاه آزاد منتشر می گردد که زمان دقیق آن در مقاله بیان شده است.

منبع : دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/KJRY
نظرتان را بنویسید