دانلود دفترچه نام نویسی بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۰

دانلود دفترچه نام نویسی بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۰
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400 اولین گام در راستای شرکت در پذیرش بدون آزمون این دانشگاه ها می باشد. داوطلبان موظف هستند با دریافت و مطالعه دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۰ از شرایط ثبت نام و پذیرش رشته های تحصیلی ارائه شده مطلع شده و سپس برای ثبت نام اقدام کنند.

 

 


 

ثبت نام رشته های بدون کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ مشابه سال های گذشته بوده و دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن ماه برگزار می شود که همزمان با شروع ثبت نام لینک دانلود دفترچه در سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org منتشر می شود.

دفترچه راهنمای ثبت نام شامل شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان، مقررات وظیفه عمومی، سهمیه ها، لیست رشته محل های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی، مدارک لازم برای ثبت نام، فرم پیش نویس ثبت نام، جدول ضریب تأثیر اعمال سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) با توجه به نوع دیپلم و گروه آزمایشی و ... است.

 

 

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری بهمن 1400 از تاریخ 14 آذر ماه آغاز شده و تا تاریخ 20 آذر ماه ادامه خواهد داشت.

 

هر داوطلب موظف است پیش از ثبت نام، دفترچه بدون کنکور سراسری را مطالعه کرده و پس از اطلاع از شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. در ادامه این مقاله لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400 را ارائه داده ایم.

 

لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 1400

علاوه بر ورودی مهر ماه، دانشگاه های سراسری برای ورودی بهمن ماه نیز به صورت بدون آزمون دانشجوی می پذیرند. پذیرش بدون ازمون ورودی بهمن این دانشگاه ها گاهی اوقات تحت عنوان تکمیل ظرفیت نیز مطرح می شود. داوطلبان باید در زمان اعلام شده با دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 1400 برای نام نویسی خود اقدام کنند.

 

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400 نیمسال دوم و دفترچه راهنمای ثبت نام این نوبت نیز همزمان با آغاز مهلت ثبت نام یعنی از 14 آذر منتشر می شود. با توجه به انتشار دفترچه در ادامه لینک دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن سال 1400 را ارائه داده ایم.

 

لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن سال 1400

 

مجددا خاطر نشان می شود که به محض انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن ۱۴۰۰ لینک دانلود دفترچه جدید در این مقاله جایگزین شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون ازمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

 

علاوه بر این داوطلبان می توانند برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیز اقدام فرمایند، به همین جهت برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت دفترچه ثبت نام، می توانند به لینک زیر مرجعه نمایند.

 

بیشتر بخوانید : دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400

 

 

لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری مهر 1400

لیست رشته ها و جزئیات ثبت نام رشته های بدون کنکور سراسری 1400 در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پردیس خودگردان، پیام نور و غیرانتفاعی و مجازی در یک دفترچه ارائه می شود. معمولا هر ساله لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری مهر همزمان با آغاز مهلت ثبت نام و یا چند روز قبل از آن در سایت سنجش فعال می شود.

 

با توجه به اعلام زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1400 و اطلاعیه سازمان سنجش دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور تجربی، انسانی و دفترچه پیوست منتشر شد.

 

لیست دفترچه های ثبت نام ورودی مهر
 برای دریافت دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر سال 1400 کلیک کنید
 برای دریافت دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور هنر و زبان دانشگاه های سراسری مهر سال 1400 کلیک کنید
 برای دریافت دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور ریاضی دانشگاه های سراسری مهر سال 1400 کلیک کنید
 برای دریافت دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور تجربی دانشگاه های سراسری مهر سال 1400 کلیک کنید
 برای دریافت دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور انسانی دانشگاه های سراسری مهر سال 1400 کلیک کنید

 

لازم به ذکر است که با انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری مهر ۱۴۰۰ لینک دانلود دفترچه جدید در این مقاله جایگزین شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون ازمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

 

آن دسته از داوطلبان که قصد ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری را دارند برای کسب اطلاع بیشتر در خصوص نحوه ثبت نام، می توانند به لینک زیر مراجعه نمایند.

 

در ادامه بخوانید : نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400

 

 

 

 

 

اگر پس از مطالعه مقاله دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۰، سوالی در این زمینه دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید. همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست.

 

 

 

 

 

 

آخرین اخبار مرتبط با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1400

 

تاریخ 14 آذر 1400

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری ورودی بهمن 1400 از 14 آذر آغاز شده است.

 

تاریخ 1 آذر 1400

طبق اطلاعیه سازمان سنجش زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری از تاریخ 14 آذر آغاز می شود و تا تاریخ 20 آذر ادامه دارد.

 

تاریخ 15 مرداد 1400

داوطلبان می توانند تا تاریخ 30 مرداد ماه سال جاری با مراجعه به سایت سنجش برای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه سراسری مهر 1400 اقدام کنند.

 

تاریخ 14 مرداد 1400

آن دسته از داوطلبانی که در کنکور امسال ثبت نام نکرده اند می توانند از ساعت 16 امروز مورخ 14 مرداد برای ثبت نام خود اقدام کنند.

 

تاریخ 12 مرداد 1400

دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور تجربی ، انسانی و پیوست دانشگاه های سراسری از سوی سازمان سنجش منتشر شده است .

 

تاریخ 11 مرداد 1400

طبق اطلاعیه سازمان سنجش زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری از تاریخ 14 مرداد آغاز می شود و تا تاریخ 20 مرداد ادامه دارد.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه سراسری 1400 در کدام سایت فعال می شود؟

✔️ لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه سراسری 1400 در سایت سازمان سنجش فعال می شود که لینک دانلود را در این مقاله قرار داده ایم.



 

2- ✔️ دفترچه راهنمای ثبت نام رشته های بر اساس سوابق تحصیلی 1400 شامل چه قسمت هایی است؟

✔️ دفترچه راهنمای ثبت نام رشته های بر اساس سوابق تحصیلی 1400 شامل شرایط و ضوابط ، لیست رشته و سایر جزئیات ثبت نام است که در این مقاله به آن اشاره شده است.



 

3- ✔️ دفترچه بدون کنکور سراسری 1400 در چند نوبت منتشر می شود؟

✔️ دفترچه بدون کنکور سراسری 1400 در 2 مرحله مهر و بهمن منتشر می شود که در این مقاله توضیح داده شده است.

منبع : دانلود دفترچه نام نویسی بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۰

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wGLX
نظرتان را بنویسید