دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که متقاضی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای ورودی مهر و یا بهمن هستند باید قبل از ثبت نام در این دانشگاه ها دفترچه راهنمای انتخاب رشته را بررسی و با اطلاع از شرایط و رشته های ارائه شده ثبت نام خود را انجام دهند .


دانشگاه آزاد هر ساله 2 بار در مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته اقدام به پذیرش بدون کنکور دانشجو می کند . طبق آمار منتشر شده ، بیش از 95 درصد رشته محل های دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی و کارشناسی ( غیر از رشته های گروه پزشکی ) بدون کنکور هستند .

دقت داشته باشید از آنجایی که ملاک پذیرش معدل کتبی دیپلم است بنابراین داوطلبان می بایست در ثبت دقیق معدل خود در زمان ثبت نام نهایت دقت را به کار گیرند . برای آشنایی داوطلبان با رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد و شرایط و ضوابط پذیرش ، دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 را در ادامه این مقاله برای دانلود قرار داده ایم . 


دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 99
معمولا هر ساله و در هر دوره از پذیرش بدون آزمون ورودی مهر دانشگاه آزاد ، دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور این دانشگاه همزمان با آغاز ثبت نام منتشر می شود . با توجه به روال سال گذشته زمان انتشار دفترچه ثبت نام مهر 99 به صورت زیر پیش بینی می شود :



 دفترچه ثبت نام کاردانی پیوسته مهر ، اواسط تیر 99 منتشر خواهد شد 

***************

 دفترچه ثبت نام کاردانی ناپیوسته مهر ، اواخر اسفند 98 منتشر خواهد شد 

***************

 دفترچه ثبت نام کارشناسی پیوسته مهر ، اواخر اسفند 98 منتشر خواهد شد 

***************

 دفترچه ثبت نام کارشناسی ناپیوسته مهر ، اواسط اردیبهشت 99 منتشر خواهد شد 



خاطر نشان می شود که به محض انتشار هر دفترچه لینک دریافت در این مقاله فعال می شود . همچنین داوطلبان می توانند با عضویت در کانال تلگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا از زمان انتشار دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 99 مطلع شوند . 


دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 99
هر ساله برای پذیرش بدون آزمون دانشگاه آزاد یک دفترچه برای ورودی مهر و یک دفترچه برای ورودی بهمن ماه منتشر می شود . با توجه به روال سال گذشته زمان انتشار دفترچه ثبت نام بهمن 99 به صورت زیر پیش بینی می شود :



 دفترچه ثبت نام کاردانی پیوسته بهمن ، اوایل آذر 99 منتشر خواهد شد 

***************

 دفترچه ثبت نام کاردانی ناپیوسته بهمن ، اواخر آبان 99 منتشر خواهد شد 

***************

 دفترچه ثبت نام کارشناسی پیوسته بهمن ، اواخر آبان 99 منتشر خواهد شد 

***************

 دفترچه ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بهمن ، اواخر آبان 99 منتشر خواهد شد 



خاطر نشان می شود که به محض انتشار هر دفترچه لینک دریافت در این مقاله فعال می شود . همچنین داوطلبان می توانند با عضویت در کانال تلگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا از زمان انتشار دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 99 مطلع شوند . 



هم چنین داوطلبان می توانند با مطالعه دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های سراسری ، علاوه بر دانشگاه آزاد شانس خود را برای سایر دانشگاه ها نیز امتحان کنند .

 
اگر درباره نحوه ثبت نام یا لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ابهامی دارید می توانید کلیه سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا بپرسید . برای این کار کافیست از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده کنید .


سوالات متداول

1- از چه طریقی می توان لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد را مشاهده کرد ؟
داوطلبان می توانند با مطالعه دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد لیست رشته محل های ارائه شده را مشاهده کنند ، که به محض انتشار این دفترچه لینک دریافت در این مقاله نیز فعال می شود .

2- آیا دفترچه ثبت نام تمامی مقاطع دانشگاه آزاد یکسان است ؟
خیر ، همانطور که در مقاله نیز اشاره شده برای هر مقطع دانشگاه آزاد دفترچه ای مجزا منتشر می شود .

3- از چه طریقی می توان از شرایط پذیرش دانشگا آزاد مطلع شد ؟
شرایط پذیرش هر مقطع در دفترچه راهنمای ثبت نام ذکر می شود که به محض انتشار این دفترچه در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .

منبع : دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/KqrM
نظرتان را بنویسید