سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور sanjesh.org

سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور sanjesh.org
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
متقاضیان تحصیل بدون آزمون در دانشگاه های پیام نور باید برای انجام مراحل ثبت نام این دانشگاه و انتخاب رشته و حتی ویرایش ثبت نام  ، در مهلت تعیین شده به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کنند . 



دانشگاه پیام نور در بین متقاضیان دانشگاه های بدون کنکور کشور جایگاه ویژه ای دارد و علاقه مندان به تحصیل در این دانشگاه همانند سایر دانشگاه ها باید از شرایط و ضوابط وضع شده دانشگاه پیام نور مطلع باشند . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور برای ورودی مهر 99 به صورت اینترنتی می باشد و متقاضیان می بایست برای تکمیل فرم ثبت نام به سایت ثبت نام بدون کنکور پیام نور 99 که همان سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org می باشد مراجعه نمایند .

داوطلبان تمامی مراحل ثبت نام اعم از دریافت دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99 ، و تکمیل فرم ثبت نام و حتی ویرایش ثبت نام را باید از طریق همین سایت انجام دهند . پس از اعلام نتایج رشته های بر اساس سوابق دانشگاه و موسسات پیام نور مهر 99 ، پذیرفته شدگان باید ادامه مراحل ثبت نام ( ثبت نام نهایی ) خود را به صورت مراجعه حضوری در واحد دانشگاه محل قبولی انجام دهند .



” سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99 به نشانی sanjesh.org است . “

لینک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهر 99
 مطابق اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور مرحله اول ثبت نام مهر 99 به صورت اینترنتی و از طریق سایت sanjesh.org خواهد بود . داوطلبان پس از آغاز ثبت نام قادرند در این سایت دفترچه ( اصلاحیه های ) ثبت نام بدون آزمون پیام نور مهر 99 را دریافت نموده و پس از پرداخت هزینه ثبت نام و خرید کارت اعتباری ، ثبت نام و انتخاب رشته خود را انجام دهند و در پایان شماره پرونده 7 رقمی و کد رهگیری 16 رقمی را از سایت دریافت نمایند .



***  لینک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهر 99 ، پس از آغاز ثبت نام فعال می شود ***



به داوطلبان توصیه می کنیم با دقت اطلاعات خود را در سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99 وارد نمایند بدین منظور برای رفع ابهامات و سوالات خود در مورد دانشگاه بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99 می توانید از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا در تماس باشید و با عضویت در کانال تلگرام بدون کنکور هیوا از آخرین و مهم ترین اخبار دانشگاه های بدون کنکور با خبر شوید .

سوالات متداول

1- ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ورودی مهر از چه طریقی انجام می شود ؟
ثبت نام این دانشگاه از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود و لینک ثبت نام در این مقاله نیز گذاشته می شود .

2- آدرس دقیق سایت ثبت نام دانشگاه پیام نور به چه صورتی است ؟
همانطور که در مقاله اشاره شده ثبت نام از سایت سنجش به آدرس sanjesh.org انجام می شود .

3- لینک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ورودی مهر چه زمانی فعال می شود ؟
معمولا لینک ثبت نام اواخر اسفند فعال می شود که به محض انتشار زمان دقیق و آغاز نام نویسی ، لینک ثبت نام در این مقاله نیز منتشر می شود .

منبع : سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور sanjesh.org
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/VGOv
نظرتان را بنویسید