دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی 99 همزمان با شروع ثبت نام و در دو نوبت منتشر می شود که علاقه مندان به شرکت در این ثبت نام می بایست دفترچه مربوط به مقطع مورد تقاضای خود را پیش از ثبت نام به دقت مطالعه نموده و در صورتی که واجد شرایط ثبت نام باشند ، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند .


هر سال دانشگاه غیر انتفاعی هم از طریق کنکور سراسری و هم به صورت بدون آزمون در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشجو می پذیرد . پذیرش بدون آزمون با ملاک سوابق تحصیلی داوطلبان یعنی معدل مقطع قبلی در دو نوبت ورودی مهر و بهمن ماه برگزار می شود .

همزمان با شروع ثبت نام دفترچه راهنمای ثبت نام نیز در سایت سازمان سنجش فعال می شود که متقاضیان ادامه تحصیل در رشته های بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی موظف هستند ابتدا قسمت های مختلف دفترچه را به دقت مطالعه و پس از بررسی لیست رشت های ارائه شده ، در صورت یافتن رشته محل مورد علاقه خود ، مطابق دفترچه مدارک لازم برای ثبت نام را آماده کرده و سپس نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند .

دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 99 شامل قسمت های مختلفی از جمله شرایط و ضوابط ، مقررات نظام وظیفه ، سهمیه ها ، شرایط ثبت نام اتباع ، لیست رشته های ارائه شده ، انتخاب رشته ، زمان ، نحوه ، مدارک و ... است که لازم است داوطلبان قبل از ثبت نام از آن ها اطلاع یابند .

از این روز در ادامه این مقاله لینک دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی 99 را در مقاطع کاردانی ، کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته ( کاردانی به کارشناسی ) به همراه توضیحات ارائه داده ایم .




 برای دانلود دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته مهر 99 کلیک کنید 



 برای دانلود اصلاحیه دفترچه بدون کنکور کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته مهر 99 کلیک کنید 



******************************

 پس از انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته بدون آزمون کاردانی پیوسته دانشگاه غیر انتفاعی 99 ، لینک مربوطه در این قسمت فعال می شود . 


******************************

 پس از انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته بدون آزمون کاردانی به کارشناسی پیوسته دانشگاه غیر انتفاعی 99 ، لینک مربوطه در این قسمت فعال می شود . 




زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی 99
همزمان با شروع ثبت نام لینک دانلود دفترچه دانشگاه غیرانتفاعی 99 بر روی سایت سازمان سنجش فعال می شود و علاقه مندان می توانند پس از بررسی لیست رشته محل های ارائه شده در صورت یافتن رشته محل و یا رشته محل های مورد علاقه خود ، مراحل ثبت نام و انتخاب رشته خود را تکمیل نمایند . 

با توجه به اینکه در حال حاضر زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی 99 در هر یک از مقاطع کاردانی ، کارشناسی و کاردانی به کارشناسی مشخص نشده است ، در ادامه توضیحات تکمیلی در خصوص زمان دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی 99 ارائه شده است .



زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور کارشناسی دانشگاه غیر انتفاعی 99


ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی در مقطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته در سال 99 همزمان با سایر دانشگاه های بدون آزمون آغاز می شود که دفترچه راهنمای ثبت نام نیز برای هر دو مقطع با هم منتشر می شود .

در سال 99 دفترچه انتخاب رشته رشته های بر اساس سوابق تحصیلی این مقاطع برای ورودی مهر ماه در 08 بهمن 98 منتشر شدو و ثبت نام از تاریخ 20 اسفند 98 الی 31 شهریور 99 خواهد بود .

همچنین دفترچه انتخاب رشته ورودی بهمن ماه در سال گذشته اواخر آبان ماه در اختیار داوطلبان قرار گرفت که مطابق روال سال قبل احتمالا دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی 99 از در اواخر آبان و یا دهه اول آذر ماه منتشر شود .



زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور کاردانی دانشگاه غیر انتفاعی 99


در دفترچه ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای ، رشته های بدون آزمون کاردانی پیوسته ( فوق دیپلم ) دانشگاه غیرانتفاعی نیز ارائه می شود . مطابق مندرجات جدول زمانبندی ثبت نام منتشر شده در سایت سازمان سنجش ، داوطلبان ورودی مهر از روز یکشنبه 19 خرداد می توانند دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه غیر انتفاعی 99 را مطالعه نمایند .

اما در سال گذشته دفترچه ورودی بهمن ماه 5 آذر در اختیار داوطلبان قرار گرفت و به احتمال زیاد در سال 99 نیز دفترچه راهنمای ثبت نام برای متقاضیان ورودی بهمن ، حدودا دهه اول آذر منتشر شود .



زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه غیر انتفاعی 99


فارغ التحصیلان کاردانی که علاقه مند به ادامه تحصیل در رشته های بدون آزمون مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه غیر انتفاعی هستند در 2 نوبت می توانند شانس خود را بسنجند که در هر نوبت ( ورودی مهر و بهمن ) باید دفترچه مربوط به همان نوبت را بررسی نمایند .

مطابق زمانبندی اعلام شده در سایت سازمان سنجش ، همزمان با شروع ثبت نام یعنی از روز یکشنبه مورخ 14 خرداد ، دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه غیرانتفاعی مهر 99 منتشر می شود .

در سال پیش دفترچه انتخاب رشته نیمسال دوم کاردانی به کارشناسی غیرانتفاعی ، 30 آبان ماه منتشر شد بنابراین انتظار می رود در سال 99 لینک دانلود دفترچه ورودی بهمن این مقطع اواخر آبان و یا دهه اول آذر ماه فعال شود .



جزئیات دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی 99
دفترچه ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی 99 از سه فصل تشکیل شده است و هر فصل نیز بخش های مختلف را در برگرفته که در ادامه به توضیح آن پرداخته ایم :

فصل اول ( فصل ثبت نام ) :

در این قسمت شرایط بدون آزمون غیرانتفاعی مهر 99

سهمیه ها

مقررات نظام وظیفه

مدارک و مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 99

جدول شماره 1 ( جدول استان ، شهرستان ، بخش و کد بخش )

جدول شماره 2 ( نام و کد محل ، کشور های خارجی )

جدول شماره 3 ( نام و کد سازمان ها و وزارتخانه ها )

جدول شماره 4 ( جدول گروه بندی دیپلم ها )

جدول شماره 5 ( جدول گروه بندی عناوین مدرک تحصیلی )

شرایط و ضوابط ثبت نام اتباع خارجی


فصل دوم ( فصل انتخاب رشته ) :


این قسمت مربوط به شرایط پذیرش دانشجو

روش گزینش دانشجو

جدول شماره 6 ( جدول مربوط به ضریب تاثیر سوابق تحصیلی شرایط کلی تحصیل در دانشگاه های سراسری و دوره های مختلف ، انتخاب رشته و لیست رشته های بدون کنکور  دانشگاه غیرانتفاعی است .


فصل سوم ( فصل شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی موسسات و فرم ها ) :


جدول کارآیی اعضا و شرایط عمومی و اختصاصی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی

 فرم شماره 1 ( فرم گواهی مربوط به عنوان رشته تحصیلی دو سال آخر دبیرستان یا هنرستان و سال اخذ مدرک پیش دانشگاهی )

فرم شماره 2 ( فرم انصراف برای دانشجویان در حال تحصیل )

فرم پیش نویس ثبت نام

چنانچه داوطلبی بعد از ثبت نام در دانشگاه غیر انتفاعی قصد انصراف از این دانشگاه را داشته باشد مطالعه مقاله زیر توصیه می شود .


مشاوره دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی 99
دفترچه ورودی بهمن ماه احتمالا همانند سال گذشته تنها شامل لیست رشته محل های ارائه شده باشد و داوطلبان می توانند برای اطلاع از شرایط ، دفترچه ورودی مهر ماه مقطع مورد نظر خود را مطالعه نمایند .



اگر پس از مطالعه مقاله دفترچه ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی 99 ، سوالی در این زمینه دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .




سوالات متداول

1- دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 99 برای چه مقاطعی منتشر می شود ؟
دانشگاه غیر انتفاعی ، دفترچه راهنمای ثبت نام خود را برای مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته منتشر می کند که در این مقاله توضیحات تکمیلی ارائه شده است .

2- چه زمانی دفترچه بدون آزمون غیرانتفاعی برای ورودی مهر منتشر می شود ؟
زمان انتشار این دفترچه برای مقطع مختلف متفاوت است که در این مقاله زمان انتشار دفترچه در هر مقطع ارائه شده است .

3- لینک دریافت دفترچه دانشگاه غیرانتفاعی در سال 99 در چه سایتی فعال می شود ؟
لینک دانلود این دفترچه در سایت سازمان سنجش فعال می شود که به محض انتشار در این مقاله قرار داده می شود .

منبع : دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/DL7x
نظرتان را بنویسید