مهلت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد سال 1400

مهلت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد سال 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد احتمالا همانند سال گذشته مهلت انتخاب رشته دکتری این دانشگاه را در سال 1400 برای آن دسته از داوطلبانی که نتوانستند در زمان قانونی انتخاب رشته کنند ، تمدید خواهد کرد . لینک تکمیل فرم انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 در فرصت مجددی که مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد فراهم کرده از طریق سایت azmoon.org فعال خواهد شد.




چند سالی است که آزمون دکتری به صورت یکپارچه و توسط سازمان سنجش برای تمامی متقاضیان دانشگاه های سراسری و آزاد کشور برگزار می شود اما پس از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری مراحل باقی مانده همچون انتخاب رشته دکتری سراسری و دانشگاه آزاد به صورت مجزا از یکدیگر بوده و با توجه به جدول زمانبندی منتشر شده انجام خواهد شد .

از این رو مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد برای متقاضیانی که پس از مشاهده و دریافت کارنامه اولیه آزمون دکتری 1400 مجاز به انتخاب رشته محل های این دانشگاه شدند دفترچه ای تحت عنوان " دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 " را روی سایت خود به نشانی azmoon.org منتشر می کند .

داوطلبان موظف اند ابتدا این دفترچه که شامل شرایط مربوط به پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد ، سهمیه ، نام و کدرشته ها و واحد های دانشگاهی و خدمت وظیفه عمومی می باشد را با دقت مطالعه نمایند و سپس نسبت به پرداخت هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 به وسیله کارت های بانکی عضو شبکه شتاب و انتخاب حداکثر 80 کدرشته محل با توجه به رشته امتحانی خود اقدام کنند . 

معمولا هر سال با داوطلبانی مواجه می شویم که بنا به هر دلیلی موفق به ثبت رشته محل های دلخواه خود از طریق سایت آزمون نشده اند. به این جهت معمولا مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مهلت کوتاهی به عنوان تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 را برای این دسته از داوطلبان در نظر می گیرد که در این مقاله مهلت آن اطلاع رسانی شده است.



تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400
در حال حاضر آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1400 تا پایان روز چهارشنبه 8 اردیبهشت ماه است. لازم به ذکر است که فرصت مجددی برای داوطلبان پس از اتمام زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 و تمدید آن ، در نظر گرفته نخواهد شد . داوطلبان گرامی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر ، عضو  کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا شوند .





به محض اعلام زمان تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 این مقاله به روز رسانی خواهد شد .



حتما بخوانید: راهنمای انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400






مشاوره انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400
توصیه می شود که تمامی داوطلبان در زمان مقرر شده فرم انتخاب رشته خود را در سایت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 ثبت نمایند زیرا ممکن است فرصت مجددی از سوی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مشخص نشود . لازم به ذکر است داوطلبانی که قصد ویرایش انتخاب های خود را دارند ، می توانند در این بازه زمانی نیز نسبت به ویرایش فرم انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اقدام نمایند .












در راستای یاری رساندن به داوطلبان آزمون دکتری 1400 ، نرم افزار انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد هیوا به صورت رایگان در دسترس شما قرار گرفته و مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی ، پاسخگوی پرسش های شما در تمامی مراحل آزمون دکتری باشند .

در ادامه بخوانید: نرم افزار انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد









سوالات متداول


1- آیا پس از اتمام مرحله انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد مجددا امکان تکمیل این فرم وجود دارد ؟
در صورت تمدید زمان تعیین شده از سوی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد برای انتخاب رشته دکترا داوطلبان می توانند در این مهلت انتخاب رشته نمایند .




2- امکان انتخاب چند کدرشته محل در مرحله انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد وجود دارد ؟
داوطلبان می توانند حداکثر 80 کدرشته محل را متناسب با رشته امتحانی خود در فرم انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد وارد نمایند .




3- آیا انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد نیز همانند انتخاب رشته دکتری دانشگاه های سراسری رایگان است ؟
​خیر داوطلبان به منظور شرکت در مرحله انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد می بایست کارت اعتباری خریداری نمایند .

منبع : مهلت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد سال 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/kARX
نظرتان را بنویسید