استخدام بانک صادرات

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
بانک صادرات با توجه به نیاز خود، طی فراخوانی اقدام به جذب نیرو در مشاغل مختلف می کند. افرادی که علاقه مند به شغل بانکداری هستند، می توانند زمان انتشار فراخوان استخدام بانک صادرات، اقدام به ثبت نام در این آزمون استخدامی نمایند. لازم به ذکر است، تنها افرادی که دارای شرایط ثبت نام استخدام بانک صادرات 1400 هستند، می توانند در این آزمون ثبت نام کنند.



بانک صادرات یکی از مهم ترین بانک های ایران است که به منظور تامین نیروهای انسانی خود، اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می کند. افرادی که قصد ثبت نام در آزمون استخدامی بانک صادرات در سال 1400 را دارند، می بایست حتما از شرایط ثبت نام استخدامی بانک صادرات مطلع باشند.

سوالاتی از قبیل شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام در بانک صادرات چیست؟ چه زمانی می توان برای استخدام این بانک اقدام کرد؟ و ... ذهن بسیاری از داوطلبان علاقمند به مشاغل بانک و بانکداری را به خود مشغول کرده است. لذا به منظور آگاهی بخشی به این افراد، در ادامه این مقاله به بیان جزئیاتی مانند شرایط، نحوه، زمان ثبت نام و مدارک مورد نیاز برای شرکت در آزمون استخدام بانک صادرات 1400 پرداخته شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید!



زمان ثبت نام استخدام بانک صادرات 1400
افرادی که قصد ثبت نام آزمون استخدامی بانک صادرات در سال 1400 را دارند، می بایست زمان ثبت نام استخدام بانک صادرات 1400 به سایت این بانک به نشانی اینترنتی bsi.ir مراجعه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند. تمام مراحل ثبت نام در آزمون استخدامی بانک صادرات و اعلام نتایج مربوط به این آزمون از طریق سایت بانک صادرات انجام می شود.



با توجه به اینکه هنوز اطلاعیه ای مبنی بر زمان ثبت نام استخدام بانک صادرات 1400 در سایت این بانک منتشر نشده است، نمی توان زمان دقیقی را برای ثبت نام آزمون استخدامی بانک صادرات و یا زمان برگزاری این آزمون ذکر کرد.







لازم به ذکر است، آخرین دوره برگزاری آزمون استخدامی بانک صادرات مربوط به سال 1397 بوده است. بهمن ماه به عنوان زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک صادرات تعیین گشته و افراد متقاضی حدودا دو هفته برای ثبت نام در آزمون استخدامی بانک صادرات فرصت داشتند.





به محض مشخص شدن زمان ثبت نام استخدام بانک صادرات 1400، این مقاله بروز رسانی شده و زمان ثبت نام در این قسمت قرار داده می شود.

  

افراد در کنار شرکت در آزمون استخدامی بانک صادرات، می توانند شانس خود را برای استخدام در سایر بانک ها از جمله بانک شهر نیز امتحان نمایند. برای اطلاع از جزئیات استخدام بانک شهر مطالعه مقاله زیر توصیه می گردد.

بیشتر بخوانید: استخدام بانک شهر





نحوه ثبت نام استخدام بانک صادرات 1400
داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی بانک صادرات سال 1400، می بایست زمان ثبت نام این آزمون به سایت بانک صادرات به آدرس اینترنتی bsi.ir مراجعه کرده و مراحل ثبت نام خود را انجام دهند. افراد می بایست قبل از ثبت نام اقدام به مطالعه شرایط ثبت نام استخدام بانک صادرات از طریق دفترچه ثبت نامی این آزمون نموده و در صورتی که دارای شرایط ثبت نام بودند، اقدام به ثبت نام در آزمون نمایند.







بنابراین، اگر فردی دارای شرایط ثبت نام در آزمون استخدامی بانک صادرات نبود، نمی تواند مراحل ثبت نام بانک صادرات را انجام دهد و یا اگر موفق به ثبت نام در آزمون استخدامی بانک صادرات در سال 1400 شد، ثبت نام و قبولی وی بی اثر می باشد.



برای انجام مراحل ثبت نام و تکمیل فرم مربوطه لازم است تا فرد مبلغی به عنوان هزینه ثبت نام از طریق درگاه موجود در بانک صادرات به آدرس bsi.ir پرداخت کرده و پس از دریافت کد رهگیری پرداخت، ثبت نام خود را انجام دهد.





بدیهی است ثبت نام افرادی که به هر دلیلی مدارک لازم برای ثبت نام در آزمون استخدامی بانک صادرات را به درستی در سامانه آپلود نکنند یا بدون در نظر داشتن شرایط ثبت نام در این آزمون ثبت نام کنند، لغو خواهد شد.



نکته بسیار مهم: تنها زمانی ثبت نام در آزمون استخدامی بانک صادرات به درستی انجام شده است که افراد کد رهگیری ثبت نام خود را دریافت کرده باشند. عدم دریافت کد رهگیری ثبت نام به منزله انجام نشدن مراحل ثبت نام استخدام بانک صادرات می باشد. بنابراین، برای اطمینان از ثبت نام خود حتما کد رهگیری ثبت نام را دریافت و آن را یادداشت نمایید.

بیشتر بخوانید: استخدام بانک ایران زمین









شرایط ثبت نام استخدام بانک صادرات 1400
افرادی که قصد ثبت نام در آزمون استخدامی بانک صادرات را دارند، باید قبل از ثبت نام، از شرایط ثبت نام استخدام بانک صادرات در سال 1400 مطلع باشند. تمامی شرایط ثبت نام استخدام بانک صادرات در دفترچه ثبت نامی این آزمون که در سایت بانک صادرات منتشر می شود، اعلام خواهد شد.



لذا داوطلبان می توانند، برای مشاهده شرایط عمومی و اختصاصی استخدام بانک صادرات، دفترچه ثبت نامی آزمون بانک صادرات را دانلود و مطالعه کنند. مطابق با دوره قبل، شرایط عمومی و شرایط اختصاصی ثبت نام استخدام بانک صادرات به شرح زیر می باشد:



شرایط عمومی استخدام بانک صادرات



داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران
اعتقاد به قانون اساسی کشور ایران و عمل به آن
اعتقاد به دین اسلام یا یکی از دین های رسمی داخل کشور ایران
داشتن سلامت روحی و جسمی لازم برای انجام امور بانکداری
نداشتن هرگونه اعتیاد به مواد مخدر و یا قرص های روان گردان
نداشتن هرگونه سابقه سوء پیشینه کیفری موثر


شرایط اختصاصی استخدام بانک صادرات



افرادی که دارای شرایط عمومی استخدام در بانک صادرات هستند، باید حتما دارای شرایط اختصاصی زیر نیز باشند:

داشتن کارت پایان خدمت یا کارت معافیت دائم سربازی برای آقایان الزامی است.
ارائه کارت های معافیت موقت مورد قبول نمی باشد.
داشتن مدرک تحصیلی، رشته تحصیلی و مقطع تحصیلی مورد نیاز بانک صادرات
داوطلبان باید بومی شهر مورد تقاضا باشند. (ملاک بومی بودن، محل تولد و یا محل اخذ دیپلم داوطلبان می باشد.)
داوطلبان می بایست دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد باشند.
افرادی که دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد هستند باید حداقل دارای معدل 16 باشند.
داشتن حداقل سن 27 سال برای افرادی که دارای مدرک کارشناسی هستند و داشتن حداقل سن 29 سال به بعد برای افرادی که دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند، الزامی است.


برای آگاهی از جزئیات برگزاری آزمون استخدام بانک کشاورزی مطالعه مقاله زیر توصیه می شود.

بیشتر بخوانید: استخدام بانک کشاورزی







مدارک لازم ثبت نام استخدام بانک صادرات 1400
داوطلبین متقاضی استخدام بانک صادرات باید قبل از ثبت نام از طریق دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی این بانک تمامی مدارک مورد نیاز برای ثبت نام را آماده کرده و در روز ثبت نام آن ها را در سیستم خود بارگذاری نمایند. بدیهی است در صورتی که افراد مدارک زیر را به صورت ناقص یا اشتباه در سامانه وارد کنند، حتی اگر در آزمون کتبی نمره قبولی را کسب نمایند، نمی توانند در مرحله مصاحبه شرکت کنند.



مدارک لازم جهت استخدام بانک صادرات



ارائه فایل اسکن شده عکس سه در چهار داوطلب

ارائه اسکن صفحه اول شناسنامه داوطلب (در صورتی که در صفحه توضیحات شناسنامه داوطلب، توضیحاتی نوشته شده است، باید این برگه هم اسکن شود)

ارائه کارت ملی و تصویر آن

ارائه کارت پایان خدمت یا کارت معافیت دائم برای آقایان (کارت پایان خدمت و کارت معافیت دائم باید به صورت هوشمند باشند)

ارائه مدرک تحصیلی که در آن معدل داوطلب به طور واضح در شده باشد، الزامی است.







زمان و نحوه برگزاری و اعلام نتایج استخدام بانک صادرات 1400
آزمون استخدامی بانک صادرات در دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه برگزار می شود که در ادامه به صورت مجزا هر یک از این مراحل توضیح داده شده است:



مرحله اول آزمون استخدامی بانک صادرات



اولین مرحله از آزمون استخدامی بانک صادرات مربوط به مرحله آزمون کتبی می باشد که داوطلبان باید بعد از ثبت نام، با در دست داشتن کارت ورود به جلسه آزمون به محل برگزاری آزمون کتبی بانک صادرات مراجعه کنند. معمولا مرحله اول آزمون استخدامی بانک صادرات شامل دو دفترچه مربوط به سوالات عمومی و تخصصی می باشد که داوطلبان می توانند برای اطلاع از مفاد آزمون، دفترچه ثبت نامی آزمون را از سایت بانک صادرات، دانلود و مطالعه کنند.



در سال 1397، آزمون کتبی بانک صادرات در 26 بهمن ماه برگزار شده است. افراد سه روز قبل از برگزاری آزمون کتبی بانک صادرات یعنی از تاریخ 23 بهمن ماه می توانستند به سایت بانک صادرات مراجعه کرده و پس از گذراندن مراحل دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون، کارت خود را دریافت نمایند.



با توجه به اینکه هنوز زمان برگزاری آزمون استخدامی بانک صادرات برای سال 1400 اعلام نشده است، نمی توان زمان دقیقی را برای اعلام نتایج استخدام بانک صادرات 1400 ذکر کرد. اما طبق اطلاعات مربوط به سال 1397، در صورت برگزاری آزمون استخدامی بانک صادرات، احتمالا یک ماه بعد از برگزاری این آزمون در سال 1400، نتایج آن منتشر خواهد شد.



مرحله دوم آزمون استخدامی بانک صادرات



بعد از اینکه نتایج مربوط به آزمون کتبی بانک صادرات منتشر شد، افرادی که نمره حد نصاب قبولی را در این آزمون کسب کرده باشند، می توانند برای مرحله دوم آزمون استخدامی بانک صادرات که شامل مصاحبه های حضوری و یا آزمون های پزشکی می باشد، آماده شوند. مرحله دوم استخدام بانک صادرات یک مرحله اختصاصی است که ممکن است در سال 1400 وجود نداشته باشد. اما به طور کلی افراد می توانند با موفقیت در مرحله دوم استخدام بانک صادرات و احراز سلامتی خود، به استخدام بانک صادرات در بیایند. 



با توجه به اینکه هنوز زمان برگزاری مصاحبه های بانک صادرات اعلام نشده است، نمی توان زمان دقیقی را برای زمان اعلام نتایج استخدام بانک صادرات 1400 در مرحله نهایی ذکر کرد. داوطلبانی که قصد اطلاع از زمان مشاهده نتایج نهایی استخدام بانک صادرات را دارند، می بایست به سایت بانک صادرات مراجعه کرده و اطلاعیه های مربوطه را مشاهده کنند.



برای کسب اطلاع از نتایج نهایی آزمون استخدام دستگاه های اجرایی مطالعه مقاله زیر توصیه می گردد.

در ادامه بخوانید: استخدام بخش خصوصی


در صورتی که پس از مطالعه این مقاله سوال یا ابهامی در خصوص استخدام بانک صادرات ایران داشتید، می توانید از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی با کارشناسان مجرب مرکز مشاوره هیوا در ارتباط بوده و پاسخ تمامی سوالات خود را در زمینه مورد نظر از کارشناسان این مجموعه جویا شوید. همچنین پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از آخرین اخبار مربوط به استخدام بانک ها عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام استخدامی هیوا باشید.




سوالات متداول


1- نحوه برگزاری آزمون استخدامی بانک صادرات چگونه است؟
آزمون استخدامی طی دو مرحله کتبی و مصاحبه حضوری برگزار می شود که شرایط هر دو مرحله به طور کامل در متن مقاله توضیح داده شده است.




2- شرایط ثبت نام در آزمون استخدام بانک صادرات چیست؟
آزمون استخدامی بانک صادرات دارای شرایط عمومی و اختصاصی می باشد که هر کدام به طور مجزا در متن مقاله آورده شده است. 




3- برای ثبت نام در آزمون استخدامی بانک صادرات از چه طریقی باید اقدام کنیم؟
ثبت نام در آزمون استخدامی بانک صادرات از طریق سایت این بانک به نشانی اینترنتی bsi.ir انجام می شود که مراحل این ثبت نام در متن مقاله آورده شده است .

منبع : استخدام بانک صادرات
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/lBY6
نظرتان را بنویسید