تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور ارشد وزارت بهداشت

تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور ارشد وزارت بهداشت
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته ارشد علوم پزشکی ۱۴۰۱ باید در بازه زمانی مشخصی نسبت به اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود اقدام نمایند. به دلیل کوتاه بودن این بازه زمانی سایت ارشد پزشکی معمولا مهلت انتخاب رشته را تا سه روز تمدید می کند.

 

 

به دنبال تصحیح پاسخنامه های کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 کارنامه ای حاوی وضعیت علمی داوطلبان منتشر شده و بر روی سایت sanjeshp.ir قرار می گیرد. متقاضیانی که بر اساس نتایج اولیه این آزمون حد نصاب علمی لازم را کسب کرده و مجاز به انتخاب رشته شوند می توانند به اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود بپردازند.

بازه زمانی در نظر گرفته شده برای انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت معمولا 3 الی 5 روز بوده و داوطلبان در این بازه زمانی فرصت خواهند داشت نسبت به تکمیل فرم اینترنتی مربوطه اقدام نمایند. حال ممکن است به دلیل کوتاه بودن مهلت انتخاب رشته ارشد علوم پزشکی شاهد داوطلبان جامانده از این فرایند باشیم.

مرکز سنجش پزشکی به منظور مساعدت داوطلبانی که در مهلت قانونی اعلام شده موفق به چینش انتخاب های خود نمی شوند ترتیبی اتخاذ داده و با تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ فرصتی دوباره در اختیار آن ها قرار می دهد که در ادامه به بررسی جزئیات آن می پردازیم.


 

تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401

همان طور که گفته شد انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در بازه زمانی مشخصی صورت می گیرد و داوطلبان با مراجعه به سایت مرکز سنجش پزشکی به اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود می پردازند. سال گذشته زمان انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت در شهریور ماه آغاز شد و به علت شیوع بیماری کرونا و درخواست داوطلبان تا چند روزی تمدید گشت.

 

 

تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 به محض مشخص شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

 

به دلیل این که هنور خبر یا اطلاعیه ای در خصوص تمدید مهلت انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ منتشر نشده به داوطلبان توصیه می کنیم با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد و صفحه اینستاگرام کارشناسی ارشد از اخبار و اطلاعیه های مربوطه مطلع شوند. متقاضیان ضمن اطلاع از بازه زمانی اعلام شده باید دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت را دانلود کرده و پس از بررسی لیست رشته محل های ارائه شده به تکمیل فرم اینترنتی بپردازند.

در ادامه بخوانید: راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
 

مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 می بایست در بازه های زمانی در نظر گرفته شده به سایت مرکز سنجش پزشکی مراجعه کرده و اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. چینش انتخاب های داوطلب در این مرحله بر اساس فاکتورهای علاقه، هزینه، مسیر و کیفیت دانشگاه صورت می گیرد.

 

تعداد انتخاب های داوطلب در زمان انتخاب رشته ارشد علوم پزشکی ۱۴۰۱ به تعداد دانشگاه های پذیرنده همان رشته بوده و امکان تخمین شانس قبولی متقاضی را در تمامی رشته محل های ارائه شده فراهم می کند.

 

داوطلبان می توانند در زمان مهلت مجدد انتخاب رشته کارشناسی ارشد، نسبت به ویرایش اطلاعات خود هم اقدام نمایند. بنابراین ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت برای بسیاری از متقاضیان قابل دسترسی خواهد بود. همچنین متقاضیان می توانند با دانلود دفترچه انتخاب رشته و یا مطالعه مقاله زیر از تمامی شرایط و ضوابط آن مطلع شد.

بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت
 

 

 


 

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز در طول این فرایند همراه داوطلبان بوده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پاسخگوی سوالات آن ها خواهند بود. تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد علوم پزشکی از طریق همکاران هیوا به گوش داوطلبان خواهد رسید.

 

 




 

سوالات متداول


 

1- ✔️ آیا مرکز سنجش پزشکی زمان انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت را تمدید می کند؟

✔️ بله، مرکز سنجش پزشکی به منظور رفاه حال داوطلبان مهلت انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت را چند روزی تمدید می کند که به محض مشخص شدن این زمان مقاله بروزرسانی خواهد شد.


 

2- ✔️ انتخاب رشته کارشناسی ارشد علوم پزشکی در چه سایتی انجام می شود؟

✔️ مطابق متن مقاله، انتخاب رشته کارشناسی ارشد علوم پزشکی در سایت مرکز سنجش پزشکی انجام می شود.


 

3- ✔️ انتخاب رشته ارشد علوم پزشکی بر چه اساسی انجام می شود؟

✔️ مطابق متن مقاله داوطلبان اولویت بندی انتخاب های خود را بر اساس چهار فاکتور علاقه، هزینه، مسیر و کیفیت دانشگاه انجام می دهند.

منبع : تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور ارشد وزارت بهداشت

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/WNJW
نظرتان را بنویسید