هزینه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت

هزینه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

کلیه داوطلبان حاضر در جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ که حد نصاب علمی لازم را کسب نموده و مجاز به انتخاب رشته محل های ارشد علوم پزشکی می شوند بدون پرداخت هزینه می توانند به اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود در دوره های روزانه، شهریه پرداز و دانشگاه آزاد بپردازند.

 

 

با اتمام زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401، مرکز سنجش پزشکی به تصحیح پاسخنامه های داوطلبان پرداخته و نتایج اولیه این آزمون را در سایت sanjeshp.ir منتشر می کند. متقاضیانی که بر اساس رتبه و تراز اکتسابی خود مجاز به انتخاب رشته محل های کارشناسی ارشد علوم پزشکی باشند می توانند به اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود بپردازند.

انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ همچون سالیان گذشته به صورت رایگان و در سایت مرکز سنجش پزشکی انجام می شود. از این رو داوطلبانی که حد نصاب علمی لازم برای شرکت در این فرایند را کسب کرده باشند بدون پرداخت هزینه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت می توانند فرم اینترنتی مربوطه را تکمیل نمایند که در ادامه به بررسی جزئیات آن می پردازیم.

 

هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401

همان طور که گفته شد انتخاب رشته کنکور ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ به صورت اینترنتی و بدون خرید کارت اعتباری انجام می شود. از این رو به کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل های روزانه ، شهریه پرداز و دانشگاه آزاد توصیه می کنیم ضمن مراجعه به سایت sanjeshp.ir، دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد علوم پزشکی را دانلود کرده و چینش انتخاب های خود را انجام دهند.

 

انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در سال های گذشته رایگان بوده است. باید دید هزینه انتخاب رشته ارشد علوم پزشکی 1401 به چه صورت خواهد بود.

 

 

هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 رایگان می باشد. 

 

لازم به ذکر است داوطلبان در اولویت بندی انتخاب های خود باید چهار فاکتور علاقه، هزینه، مسیر و کیفیت دانشگاه را مد نظر قرار داده و به موضوع محرومیت از ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت نیز توجه ویژه داشته باشند. چرا که در صورت قبولی در دوره روزانه و عدم تمایل به ثبت نام در دانشگاه محل قبولی از آزمون سال بعد محروم خواهند شد.

در ادامه بخوانید: انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت



 

مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401

حداکثر تعداد انتخاب های داوطلب در این مرحله بر اساس تعداد دانشگاه و مراکز پذیرنده همان رشته می باشد و محدودیت خاصی ندارد. از این رو متقاضیان می توانند شانس قبولی خود را در تمامی رشته محل های ارائه شده بیازمایند. مرکز سنجش پزشکی لیست رشته های کارشناسی ارشد علوم پزشکی را به همراه ظرفیت هر دانشگاه در دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت 1401 منتشر می کند.

 

داوطلبان می توانند در زمان مهلت مجدد انتخاب رشته کارشناسی ارشد، نسبت به ویرایش اطلاعات خود هم اقدام نمایند. بنابراین ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت برای بسیاری از متقاضیان قابل دسترسی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

 

 

 

 

 

داوطلبان پس از مطالعه این دفترچه می توانند به تکمیل فرم اینترنتی مربوطه بپردازند. علاقه مهم ترین فاکتور تاثیرگذار در نحوه چینش انتخاب ها می باشد که باید مورد توجه قرار گیرد. کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز همراه همیشگی داوطلبان بوده و تجربیات خود را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا ارائه می دهند.

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ داوطلبان مجاز به انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت ملزم به پرداخت هزینه می باشند؟

✔️ خیر، مطابق متن مقاله انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت بدون پرداخت هزینه انجام می شود.



 

2- ✔️ انتخاب رشته کارشناسی ارشد علوم پزشکی در چه سایتی انجام می شود؟

✔️ این فرایند در سایت مرکز سنجش پزشکی انجام می شود که لینک مربوط به انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت در متن مقاله قرار داده شده است.



 

3- ✔️ چه عواملی در اولویت بندی انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت موثرند؟

✔️ مطابق متن مقاله علاقه، هزینه، مسیر و کیفیت دانشگاه از عوامل موثر در اولویت بندی انتخاب های داوطلب می باشند.

منبع : هزینه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/LylX
نظرتان را بنویسید