پیگیری کارت ایثارگری با استفاده از کد ملی

پیگیری کارت ایثارگری با استفاده از کد ملی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

کلیه رزمندگان ارتش و سپاه در صورت تمایل به پیگیری کارت ایثارگری خود، می توانند با استفاده از کد ملیشان و با توجه به ارگان اعزامی یکی از سازمان های ارتش و سپاه بوده به سایت دستگاه مورد نظر مراجعه کرده و اقدامات لازم جهت ثبت درخواست صدور و پیگیری کارت ایثار با کد ملی خود را انجام دهند.

 

 

تمامی رزمندگانی که در 8 سال دفاع مقدس مدتی را در جبهه های حق علیه باطل حضور داشتند، می توانند برای دریافت کارت ایثار از ارگان محل اعزام خود اقدام نمایند. صدور کارت ایثار به منزله جمع آوری، یکپارچه سازی و ثبت اطلاعات مربوط به رزمندگان، جانبازان،‌ آزادگان 8 سال دفاع مقدس می باشد. در راستای تحقق این هدف برای رزمندگان و پایوران کارت ایثار، برای جانبازان کارت جانبازی و برای خانواده شهدا کارت شناسایی خانواد شهدا صادر گشته و در اختیار نامبردگان قرار می گیرد.
نحوه پیگیری کارت ایثارگری با کد ملی یکی از سوالاتی است که ذهن بیشتر رزمندگان را به خود مشغول کرده است. به همین دلیل در ادامه این مقاله با ذکر راهنمای تصویری نحوه پیگیری کارت ایثارگری با کد ملی برای ارتش و سپاه را ارائه کرده ایم تا اگر فردی نیاز به دریافت کارت ایثار دارد به راحتی بتواند این کار را انجام دهد.

 

نحوه پیگیری کارت ایثارگری ارتش با کد ملی

ارتش جمهوری اسلامی ایران، یکی از ارگان های اعزامی رزمندگان در زمان جنگ به مناطق عملیاتی بود. تمامی افرادی که به عنوان رزمنده از طریق ارتش و از 31 شهریور 59 لغایت 31 شهریور 67، به مناطق جنگی اعزام شده اند، دارای کارت ایثارگری می باشند. پیگیری و ثبت درخواست صدور کارت ایثار ارتش به صورت اینترنتی و از طریق سامانه aja.ir انجام می شود.

بنابراین ایثارگران محترمی که متقاضی دریافت کارت ایثارگری یکپارچه نیروهای مسلح می باشند، جهت تکمیل اطلاعات ایثارگری خود می بایست به سامانه تکمیل اطلاعات ایثارگران آجا مراجعه نمایند.

 

مراحل تکمیل فرم جهت دریافت کارت ایثار ارتش

 

مراجعه به سایت آجا به نشانی aja.ir

انتخاب گزینه سامانه تکمیل اطلاعات ایثارگری آجا از منوی سمت راست

وارد کردن اطلاعات خواسته شده ( کدملی و شماره کارت ایثار )

تکمیل اطلاعات خواسته شده

دریافت پیغام "اطلاعات با موفقیت ثبت شد"

 

راهنمای تصویری نحوه پیگیری کارت ایثارگری ارتش با کد ملی

 

مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی آجا aja.ir ، انتخاب گزینه " سامانه تکمیل اطلاعات ایثارگران آجا " از منوی سمت راست مطابق تصویر

 

پیگیری کارت ایثارگری با کد ملی

 

وارد کردن شماره کارت ایثار و کدملی داوطلب به منظور ورود به سامانه تکمیل اطلاعات ایثارگران آجا

 

نحوه دریافت کارت ایثارگران سپاه

 

در قسمت اول تکمیل اطلاعات فردی داوطلب، در ابتدا مطابق تصویر اطلاعات هویتی نمایش داده می شود که فقط سریال شناسنامه و جنسیت توسط ایثارگر بایستی تکمیل گردد و بقیه موارد قابلیت ویرایش نداشته و از اطلاعات کارت ایثار استخراج می گردد.

 

دریافت کارت ایثارگری ارتش

 

تکمیل اطلاعات محل سکونت فعلی مطابق تصویر

 

نحوه دریافت کارت ایثارگران ارتش

 

بارگذاری عکس شخصی، کارت ملی و شناسنامه داوطلب مطابق تصویر در قسمت های مشخص شده و در انتها وارد نمودن کد امنیتی و تایید اطلاعات

 

دریافت کارت ایثارگری ارتش



 

در صورت صحیح انجام دادن تمامی مراحل فوق و بعد از انتخاب دکمه تأیید پیغام " اطلاعات با موفقیت ثبت شد" نمایش داده می شود.

 

پیگیری کارت ایثارگری با کد ملی

 

تذکرات مهم

 

در صورتی که شماره ملی مندرج بر روی کارت ایثار اشتباه می باشد جهت ورود همان شماره ملی اشتباه را وارد نمایید.

در صورتی که با شماره کارت ایثار و شماره ملی مندرج بر روی کارت ایثار موفق به ورود نشدید با شماره 74547-021 تماس حاصل نمایید.

در صورتی که اطلاعات هویتی غیرقابل ویرایش با اطلاعات شناسنامه ای ایثارگر مطابقت ندارد، بایستی گزینه " اطلاعات هویتی درج شده در سامانه با شناسنامه و کارت ملی مغایرت دارد " را انتخاب نمایید.

در صورت انتخاب دکمه تایید و عدم نمایش پیغام "اطلاعات با موفقیت ثبت شد" یکی از موارد اطلاعاتی وارد شده توسط کاربر اشتباه وارد گردیده، لطفا موارد واردشده را مجددا بررسی و تصحیح نمایید.

 

برای اطلاع از نحوه ثبت نام و دریافت کارت ایثارگری خود می توانید مقاله ای که لینک آن را رد قسمت زیر قرار دادیم مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: ثبت نام و دریافت کارت ایثارگری

 

 

نحوه پیگیری کارت ایثارگری سپاه با کد ملی

سپاه جمهوری اسلامی ایران اقدام به راه اندازی سامانه ای به نشانی isaarit.isaar.ir برای رزمندگان اعزامی از طریق این ارگان به جبهه های جنگ در 8 سال دفاع مقدس کرده است. این دسته از داوطلبان با مراجعه به این سایت می توانند برای استعلام کارت ایثارگری خود و حتی درخواست صدور این کارت به صورت اینترنتی اقدام نمایند.

 

مراحل تکمیل فرم جهت دریافت کارت ایثار سپاه

 

مراجعه به سایت ایثار به نشانی isaar.ir

انتخاب گزینه خدمات پرکاربرد از منوی سمت چپ

انتخاب درخواست صدور کارت از ستون وسط

در صورت نداشتن نام کاربری مراجعه به نزدیک ترین دفتر بنیاد به محل سکونت خود

وارد کردن نام کاربری و رمز عبور

تکمیل اطلاعات خواسته شده

 

راهنمای تصویری نحوه پیگیری کارت ایثارگری سپاه با کد ملی

 

در مرحله اول داوطلب می بایست به سایت ایثار isaar.ir مراجعه کرده و از منوی سمت چپ تصویر گزینه خدمات پر کاربرد را انتخاب نماید.

 

 

در مرحله دوم، مطابق تصویر از ستون دوم روی گزینه " صدور کارت ایثار " کلیک نمایند.

 

 

در این مرحله داوطلب می بایست نام کاربری و رمز عبور خود را در کادرهای مشخص شده، وارد نموده و سایر مراحل درخواست صدور کارت ایثار را اجرا نماید.

 

 

در صورت نداشتن نام کاربری، فرد می بایست برای دریافت این نام مراحل گفته شده در تصویر را اجرا نماید.

 

 

داوطلبانی که نام کاربری خود را با مراجعه حضوری به دفتر بنیاد محل سکونت خود دریافت نمودند، برای ثبت درخواست صدور کارت ایثارگری سپاه می بایست دوباره به سابت مذکور مراجعه نموده و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود اقدام به تکمیل سایر مراحل نمایند.

 

سهمیه ایثارگران، یکی از سهمیه های اصلی و پرکاربرد در کنکور سراسری محسوب می شود. این سهمیه به دو دسته ایثارگران 5 درصد و 25 درصد تقسیم می شود که مشمولان سهمیه 5 درصدی زمان ثبت نام کنکور سراسری می بایست کد رهگیری 12 رقمی ایثارگری خود را در فرم اینترتی ثبت نام وارد نمایند تا بتوانند در صورت کسب حدنصاب لازم از تسهیلات این سهمیه بهره مند گردند. برای اطلاع از جزئیات سهمیه ایثارگران 5 درصدی در کنکور سراسری مطالعه مقاله زیر پیشنهاد می گردد.

در ادامه بخوانید: تاثیر سهمیه ایثارگران 5 درصدی در کنکور سراسری

 

 

 

 

 

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما پیرامون پیگیری کارت ایثارگری با کد ملی می باشند. شما می توانید از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا با مشاوران مجرب این مرکز مشاوره در ارتباط بوده و سوالات خود را از این کارشناسان بپرسید. همچنین پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا باشید تا از تمامی اخبار مربوط به کد ایثار و تسهیلات در نظر گرفته برای رزمندگان مطلع شوید.

 

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ از چه طریقی می توان برای پیگیری کارت ایثارگری ارتش با کد ملی اقدام کرد؟  

✔️ برای پیگیری کارت ایثارگری ارتش با کد ملی می بایست به صورت اینترنتی و از طریق سایت aja.ir اقدام کرد که راهنمای تصویری نحوه دریافت در متن مقاله قرار داده شده است.



 

2- ✔️ از طریق چه سایتی می توان برای پیگیری کارت ایثارگری سپاه اقدام کرد؟

✔️ از طریق سایت isaar.ir می توان برای دریافت این کارت اقدام کرد که راهنمای تصویری نحوه دریافت در متن مقاله قرار داده شده است.



 

3- ✔️ در صورت نداشتن نام کاربری برای دریافت کارت ایثار سپاه چه کاری باید انجام شود؟

✔️ همانطور که در متن مقاله بطور کامل توضیح داده شده است، در صورت نداشتن نام کاربری فرد می بایست به نزدیک ترین دفتر بنیاد به محل سکونت خود مراجعه نماید.

منبع : پیگیری کارت ایثارگری با استفاده از کد ملی

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/K3Wz
نظرتان را بنویسید