ثبت اینترنتی پیگیری درخواست در سایت اداره ثبت شرکت ها

ثبت اینترنتی پیگیری درخواست در سایت اداره ثبت شرکت ها
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw

 ثبت اینترنتی پیگیری درخواست در سایت اداره ثبت شرکت ها، یکی از امکاناتی است که در سامانه جامع ثبت شرکت ها، برای متقاضیان آن فراهم آمده و افراد متقاضی می توانند، با ورود به سامانه جامع ثبت شرکت ها و انتخاب گزینه پیگیری درخواست، و با طی نمودن نحوه و مراحل مراحل سامانه به آن به نحوی که در سایت گفته شده، اقدام به ثبت اینترنتی پیگیری درخواست خود نمایند.

 

از جمله تغییراتی که رشد روز افزون استفاده از اینترنت در زندگی افراد فراهم آورده است، تغییر در ارائه برخی از خدماتی است که تا پیش از این، نیازمند مراجعه حضوری افراد، به نهاد مربوطه بود. از جمله خدماتی که با اینترنتی شدن امور، دیگر نیاز به مراجعه حضوری نداشته و صرف ورود به سامانه آن و طی کردن مراحل سامانه به نحوی که خواسته شده، امکان پذیر می باشد، خدمات مربوط به امور شرکت ها و فعالیت های تجارتی است. 

ثبت و تاسیس شخصیت حقوقی، اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی، درخواست کد فراگیر و مواردی از این دست، از جمله مواردی است که افراد فعال در حوزه تجارت و دارای شرکت با آن مواجه هستند. سامانه جامع ثبت شرکت ها به آدرس irsherkat.ssaa.ir، این امکان را فراهم آورده تا افراد بدون نیاز به مراجعه حضوری، امکان انجام فعالیت های ذکر شده را داشته باشند و در بسیاری موارد، در مراجعه حضوری افراد، آنها را به ثبت اینترنتی درخواست، راهنمایی می کنند. 

 در این مقاله، قصد داریم تا در خصوص سامانه ثبت اینترنتی پیگیری درخواست در سایت اداره ثبت شرکت ها، توضیحاتی ارائه دهیم و سپس به بررسی ورود به سامانه و نحوه و مراحل سامانه ثبت اینترنتی پیگیری درخواست، بپردازیم. چنانچه سوالاتی پیرامون این موضوع دارید، با ما همراه باشید.



 

سامانه ثبت اینترنتی پیگیری درخواست سایت اداره ثبت شرکت ها

سامانه ثبت اینترنتی پیگیری درخواست، از امکانات سایت جامع ثبت شرکت ها می باشد. سایت جامع ثبت شرکت ها، جهت تسهیل امور مربوط به تجار، شرکت ها و اشخاص حقوقی، راه اندازی شده است و اقدام به ارائه خدماتی از قبیل ثبت اینترنتی تاسیس شخصیت حقوقی، ثبت صورت جلسه تغییرات، اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی، اطلاعات عمومی شخصیت حقوقی، اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی، درخواست کد فراگیر، پیگیری درخواست و انصراف از درخواست، نموده است. 

متقاضیان هر یک از خدمات بالا می توانند، از طریق آدرس irsherkat.ssaa.ir، وارد سامانه جامع ثبت شرکت ها شده و در خصوص موضوع مورد نظر خود، اقدام به ثبت درخواست نمایند. همچنین، افراد متقاضی می توانند پس از ثبت درخواست خود، با ورود به سامانه ثبت اینترنتی پیگیری درخواست در سایت اداره ثبت شرکت ها که همان آدرس irsherkat.ssaa.ir می باشد، با انتخاب گزینه پیگیری درخواست، انتخاب نوع درخواست و وارد کردن کد رهگیری درخواست خود، اقدام به ثبت اینترنتی پیگیری درخواست خود و اطلاع از وضعیت درخواست ثبت شده خود، نمایند.

حتما بخوانید: سامانه جامع ثبت شرکت ها

 

ورود به سامانه ثبت اینترنتی پیگیری درخواست در سایت اداره ثبت شرکت ها

در بالا اشاره کردیم که افرادی که تاسیس شخصیت حقوقی، ثبت اظهارنامه، صورت جلسه تغییرات و پلمپ دفاتر تجاری خود را، از طریق سامانه جامع ثبت شرکت ها به آدرس irsherkat.ssaa.ir، انجام داده اند، می توانند با ورود به سامانه و بدون هیچگونه مراجعه حضوری، اقدام به پیگیری درخواست ثبت شده خود نمایند. ورود به سامانه ثبت اینترنتی پیگیری درخواست در سایت اداره ثبت شرکت ها، به نحو زیر می باشد:

ابتدا، عبارت سامانه جامع ثبت شرکت ها، یا آدرس irsherkat.ssaa.ir را، در مروگر خود جست و جو نموده و گزینه اول را انتخاب کنید.

 

ثبت اینترنتی پیگیری درخواست در سایت شرکت ها

 

سپس از بین گزینه های موجود، گزینه پیگیری درخواست را انتخاب نمائید.

 

ورود به سامانه ثبت اینترنتی پیگیری درخواست در سایت اداره ثبت شرکت ها

 

در ادامه، نحوه و مراحل سامانه ثبت اینترنتی پیگیری در خواست در سایت اداره ثبت شرکت ها را، توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: ثبت اینترنتی اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی

 

 

 

نحوه و مراحل ثبت اینترنتی پیگیری درخواست در سایت اداره ثبت شرکت ها

در بالا، در خصوص ورود به سامانه ثبت اینترنتی پیگیری درخواست در سایت اداره ثبت شرکت ها، توضیح دادیم که تا حد زیادی، مانند مراحل ثبت اینترنتی درخواست کد فراگیر یا ثبت اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی بود. در ادامه قصد داریم تا به بیان نحوه و مراحل سامانه ثبت اینترنتی پیگیری درخواست در سایت اداره ثبت شرکت ها بپردازیم که به شرح زیر می باشد:

 

پس از ورود به سامانه و انتخاب گزینه پیگیری درخواست که در قسمت قبل توضیحات آن ارائه شد، باید اقدام به انتخاب نوع درخواست خود نمائید.

 

مراحل و نحوه ثبت اینترنتی پیگیری درخواست در سایت اداره ثبت شرکت ها

 

پس از انتخاب نوع درخواست خود، در قسمت شماره پیگیری، شماره پیگیری را که زمان ثبت درخواست به شما داده شده است، وارد نمائید و سپس گزینه بازیابی درخواست را انتخاب کنید.

 

ثبت اینترنتی پیگیری درخواست در سایت اداره ثبت شرکت ها

 

در صورت فراموشی کد پیگیری خود، می توانید گزینه شماره پیگیری خود را فراموش کرده ام را انتخاب نموده و اقدام به بازیابی کد پیگیری خود نمائید.

در ادامه بخوانید: ثبت اینترنتی پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ثبت اینترنتی پیگیری درخواست در سایت اداره ثبت شرکت ها​ در کانال تلگرام حقوق تجاری عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون ثبت اینترنتی پیگیری درخواست در سایت اداره ثبت شرکت ها پاسخ دهند.

 

 

 

 

سوالات متداول

 

1- سامانه ثبت اینترنتی پیگیری درخواست در سایت اداره ثبت شرکت ها چیست؟

سامانه ثبت اینترنتی پیگیری درخواست از امکانات سایت جامع ثبت شرکت ها می باشد که به متقاضیان اجازه پیگیری درخواست های ثبت شده را می دهد که توضیحات آن در متن مقاله ارائه شده است.

 

2- مراحل ثبت اینترنتی پیگیری درخواست در سایت اداره ثبت شرکت ها چیست؟

فرد متقاضی پس از ورود به سامانه به آدرس irsherkat.ssaa.ir و انتخاب پیگیری درخواست باید نوع درخواست خود را انتخاب کرده و کد رهگیری مربوطه را وارد نماید و بازیابی اطلاعات را انتخاب کند که توضیحات آن در متن مقاله ارائه شده است.

 

3- ورود به سامانه ثبت اینترنتی پیگیری درخواست در سایت اداره ثبت شرکت ها چگونه است؟

ابتدا عبارت سامانه جامع ثبت شرکت ها را در مرورگر خود جست و جو نمایید و سپس اقدام به انتخاب گزینه پیگیری درخواست کرده و با طی کردن مراحل درخواست خود را ثبت کنید که توضیحات آن در متن مقاله ارائه شده است.

منبع : ثبت اینترنتی پیگیری درخواست در سایت اداره ثبت شرکت ها

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/10Y3
نظرتان را بنویسید