تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد

تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو

سازمان سنجش هر سال تو روزای آخر بازه زمانی انتخاب رشته کارشناسی ارشد، فرصت مجددی رو در اختیار داوطلبایی قرار میده که به هر دلیلی موفق به انتخاب رشته تو مهلت تعیین شده برای این کار نشدن، تا بتونن فرم اینترنتی انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ خودشون رو پر و یا ویرایش کنن.

 

 

بعد از این که کارنامه اولیه کنکور کارشناسی ارشد توسط سازمان سنجش منتشر شد، داوطلبایی که تو کنکور شرکت کرده بودن از وضعیت خودشون مطلع میشن. کسایی که مجاز به انتخاب رشته شدن با توجه به کارنامه اولیه کارشناسی ارشدشون و مطالعه کامل دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1401، می تونن نسبت به انتخاب رشته حداکثر 100 کد رشته محل اقدام کنن.

هر چند که اخبار و اطلاعیه های مختلفی درباره زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ منتشر شده و در اختیار متقاضیا قرار میگیره، اما هستن داوطلبایی که از انتخاب رشته کارشناسی ارشد جا می مونن و به دنبال تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد  هستن.

از این رو سازمان سنجش فرصت چند روزه ای که حدودا 3 الی 4 روز هست رو برای داوطلبایی که انتخاب رشته نکردن در نظر می گیره تا بتونن با مراجعه به سایت سنجش نسبت به پر کردن فرم انتخاب رشته اینترنتی خودشون اقدام کنن. با توجه به اهمیت زمان انتخاب رشته، تو این مقاله درباره تمدید انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ صحبت کردیم، تا آخر این مقاله همراهمون باشین.

 

تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

سازمان سنجش با انتشار اطلاعیه ای زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 1401 رو به اطلاع متقاضیای این مقطع می رسونه. داوطلبای علاقمند به ادامه تحصیل تو کارشناسی ارشد تو این بازه زمانی به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده، با توجه به کارنامه اولیه ارشد وضعیت داوطلب تو دوره های مجاز شده و دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد اقدام به تکمیل فرم اینترنتی انتخاب رشته می کنن.

 

اما از اونجایی که هرساله تعداد زیادی از داوطلبا موفق به انجام انتخاب رشته تو مهلت مشخص شده نمیشن، هر سال سازمان سنجش یه بازه 3 الی 4 روزه این انتخاب رشته ارشد رو تمدید می کنه تا کسایی که موفق به انتخاب رشته نشدن با توجه به کارنامشون اقدام به این کار کنن.

 

سال گذشته مهلت انتخاب رشته کنکور ارشد بلافاصله بعد از انتخاب رشته تمدید شد، اما چون هنوز زمان تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور ارشد ۱۴۰۱ مشخص نشده به داوطلبا پیشنهاد میدیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو بشن تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص منتشر شد مطلع بشن.

 

 

زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری 1401، تو این مقاله اطلاع رسانی میشه.

 

مطالعه مقاله زیر می تونه به داوطلبا برای شرکت تو انتخاب رشته کارشناسی ارشد کمک کنه و زمان و نحوه انتخاب رشته رو هم به طور کامل ببینه.

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته کارشناسی ارشد

 

 

 

 

 

مشاوره تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

در زمان تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور ارشد ۱۴۰۱، علاوه بر اینکه داوطلبایی که از فرصت ثبت نام در این مقطع جا موندن می تونن دوباره برای تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کنن، داوطلبایی که قصد ویرایش انتخاب های خودشون رو دارن هم می تونن در این فرصت مجدد، برای ویرایش انتخاب رشته و کد رشته محل های دلخواهشون اقدام کنن.

 

داوطلبا برای اینکه بتونن انتخاب رشته کارشناسی ارشد خوبی داشته باشن باید در مرحله اول دفترچه انتخاب رشته ارشد رو به خوبی مطالعه کنن و قدم به قدم مراحل اون رو اجرایی کنن.

 

کارشناسای مجرب مرکز مشاوره تحصیلیکو در طول فرآیند انتخاب رشته همراه داوطلبا بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی تحصیلیکو انتخاب رشته دقیقی رو در اختیارتون قرار میدن تا شانس قبولیتون تو انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 1401 بیشتر بشه.

در ادامه بخوانید : تمدید مهلت انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد

 

 

 

 

 


 

سوالات متداول


 

1- ✔️ انتخاب رشته کنکور ارشد چه زمانی تمدید میشه ؟

✔️ زمان انتخاب رشته معمولا بلافاصله بعد از تموم شدن فرصت انتخاب رشته تمدید میشه که زمان دقیق اون در این مقاله گفته شده .

 

2- ✔️ کسایی که از انتخاب رشته کنکور ارشد جا موندن باید چیکار کنن ؟

✔️ همین طور که در این مقاله گفته شد، اینا می تونن در زمان تمدید مهلت ، برای انتخاب رشته اقدام کنن.

 

3- ✔️ داوطلبایی که انتخاب رشته کارشناسی ارشد اونها نیاز به ویرایش داره باید چیکار کنن ؟

✔️ تو بازه تمدید مهلت انتخاب رشته امکان ویرایش انتخاب رشته برای داوطلبا هم وجود داره که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده .

منبع : تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/LjAW
نظرتان را بنویسید