تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد سال 1400

تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد سال 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
با تمام شدن مهلت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد برخی از داوطلبان موفق به تکمیل فرم انتخاب رشته خود نمی شوند که مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد برای این دسته از افراد تا 13 اردیبهشت ماه مهلت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 را تمدید خواهد نمود .




پس از برگزاری آزمون دکتری 1400 سازمان سنجش آموزش کشور نتایج اولیه این آزمون را در قالب کارنامه اولیه منتشر خواهد کرد که در این کارنامه علاوه بر ذکر اطلاعات شخصی و تحصیلی داوطلب ، درصد دروس ، تراز ( نمره کل ) ذکر خواهد شد و داوطلبانی که تراز حد نصاب دکتری دانشگاه آزاد را کسب کرده اند ، مجاز به انتخاب رشته دکتری این دانشگاه خواهند بود .

معمولا برای آن دسته از داوطلبانی که به هر دلیلی موفق به انتخاب رشته نشده اند مهلت کوتاهی تحت عنوان تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد در نظر گرفته می شود که در این مهلت می توانند فرم انتخاب رشته خود را ثبت کرده و در صورت نیاز آن را ویرایش نمایند که در ادامه درباره زمان تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 اطلاع رسانی شده است .



زمان تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400
در حال حاضر زمان تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 مشخص نشده است و توصیه می شود که تمامی علاقه مندان به تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه آزاد ، در مهلت تعیین شده فرم انتخاب رشته خود را در سایت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org ثبت نمایند زیرا ممکن است فرصت مجددی برای انتخاب رشته از سوی این مرکز مشخص نشود .





زمان تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 تا ساعت 24 روز دوشنبه 13 اردیبهشت ماه است .



حتما بخوانید: صفر تا صد انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد






مشاوره انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400
با توجه به اینکه بعد از اعلام نتایج اولیه مسیر دکتری دانشگاه آزاد از دکتری سراسری جدا می شود ، آن دسته از داوطلبان که مجاز به انتخاب رشته سایر دوره ها (( دانشگاه آزاد اسلامی ، نوبت دوم ، پیام نور ، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان )) هستند ، می توانند از میان رشته محل های دانشگاه آزاد هم انتخاب رشته کنند و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته این دانشگاه می توانند بعد از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد و پرداخت هزینه انتخاب رشته ، نسبت به انتخاب حداکثر 80 کدرشته محل اقدام نمایند .










در صورتی که مهلت انتخاب رشته دکتری آزاد 1400 تمدید شود احتمال می رود امکان ویرایش فرم انتخاب رشته نیز برای داوطلبان فراهم شود که در صورتی که در این زمینه سوالی داشتید ، مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی پاسخگوی پرسش های شما در تمامی مراحل آزمون دکتری 1400 باشند . همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر ، عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا شوید .

در ادامه بخوانید: ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد









آخرین اخبار مرتبط با انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد



7 اردیبهشت 1400

بر اساس اطلاعیه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، مهلت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 فردا به پایان می رسد.



6 اردیبهشت 1400

طبق آخرین اخبار منتشر شده مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد به صورت مجازی برگزار می گردد.



5 اردیبهشت 1400

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد زمان برگزاری مصاحبه دکتری 1400 را  اواخر خرداد تا اوایل تیرماه اعلام کرد.




سوالات متداول


1- تاریخ تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد چه زمانی است ؟
در صورتی که مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مهلت انتخاب رشته دکتری را تمدید کند ، احتمالا زمان آن در مرداد خواهد بود و پس از مشخص شدن زمان دقیق آن ، این مقاله به روز رسانی می شود .




2- آیا امکان ویرایش فرم انتخاب رشته در زمان تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد فراهم می شود ؟
طبق متن مقاله در سال گذشته داوطلبان می توانستند در زمان تمدید مهلت انتخاب رشته ، فرم انتخاب رشته خود را ویرایش نمایند و پیش بینی می شود که امسال نیز این کار امکان پذیر باشد .




3- در زمان تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری داوطلبان مجاز به انتخاب چند کدرشته محل هستند ؟
همان طور که در متن مقاله اشاره شده ، در زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد و تمدید مهلت آن داوطلبان می توانند تا 80 کدرشته محل را در فرم انتخاب رشته خود وارد نمایند .

منبع : تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد سال 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/gwJ6
نظرتان را بنویسید