مهلت ثبت نام جهش تحصیلی

مهلت ثبت نام جهش تحصیلی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبان ثبت نام جهش تحصیلی می بایست برای ثبت نام جهش تحصیلی 99 - 1400 تا تاریخ 22 مرداد ماه 99 که آخرین مهلت ثبت نام جهش تحصیلی می باشد ، به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه نموده و درخواست جهش تحصیلی را به مدیر مدرسه ارائه کنند .




ارزیابی جهش تحصیلی در مقطع ابتدایی و برای جهش از پایه اول به سوم ، دوم به چهارم ، سوم به پنجم و چهارم به ششم برای دانش آموزانی که می خواهند یک پایه تحصیلی را جهشی بخوانند در بازه زمانی مشخص انجام می شود . این بازه زمانی معمولا پس از برگزاری امتحانات و اعلام نتایج امتحانات مدارس می باشد زیرا لازمه شرکت در جهش تحصیلی نمرات با مقیاس خیلی خوب در تمام دروس می باشد .

قبولی در دو آزمون که شامل آزمون هوش و امتحانات شهریور ماه پایه مورد نظر می شود ، لازمه ی قبولی در جهش تحصیلی و به اصطلاح جهشی خواندن یک پایه می باشد . برای ثبت نام در این آزمون ها دانش آموز می بایست به مدیر مدرسه خود در بازه زمانی مشخص مراجعه نموده و درخواست ثبت نام جهش تحصیلی را ثبت نماید که در ادامه این مقاله به زمان و آخرین مهلت ثبت نام جهش تحصیلی 99 - 1400 پرداخته ایم



مهلت ثبت نام جهش تحصیلی 99 - 1400
دانش آموزان متقاضی جهش تحصیلی 99 - 1400 می بایست از تاریخ 31 مرداد لغایت 22 مرداد با مراجعه به مدرسه محل تحصیل خود ، درخواست خود برای ثبت نام جهش تحصیلی را ثبت نموده و هزینه ثبت نام جهش تحصیلی معادل 120 هزار تومان را پرداخت نمایند .



مهلت ثبت نام جهش تحصیلی 99 - 1400 تا 22 مرداد بوده و بنابر گفته وزارت آموزش و پرورش استثنایی کشور ، این زمان به هیچ وجه قابل تمدید نمی باشد .



ثبت نام جهش تحصیلی شامل قوانین مختلفی می باشد که می توان از ممنوعیت جهش چند پایه یک دانش آموز نام برد که توصیه می کنیم برای اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام و نحوه ثبت نام جهش تحصیلی به مقاله زیر درباره ثبت نام جهش تحصیلی رجوع کنید .



حتما بخوانید: ثبت نام جهش تحصیلی




برای اطلاع از مهلت ثبت نام جهش تحصیلی 99 - 1400 عضو کانال تلگرام مدارس هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام مدارس هیوا را دنبال نمایید . هم چنین در صورت وجود هرگونه سوال ، می توانید با مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس بگیرید .




سوالات متداول


1- مهلت ثبت نام جهش تحصیلی تا چه تاریخی می باشد ؟  
همان طور که در این مقاله بدان اشاره شد ، مهلت ثبت نام جهش تحصیلی تا 22 مرداد ماه ادامه خواهد داشت .




2- نحوه ثبت نام در جهش تحصیلی به چه صورت می باشد؟
دانش آموزان می بایست با مراجعه به مدیر مدرسه درخواست خود برای جهشی خواندن یک پایه تحصیلی را ثبت نمایند که در این مقاله اطلاعات بیشتری درباره نحوه ثبت نام جهش تحصیلی آمده است .




3- آیا امکان جهش تحصیلی چند پایه نیز وجود دارد ؟
همان طور که در این مقاله به آن اشاره کردیم ، جهش تحصیلی چند پایه ممنوع بود و خلاف قوانین می باشد . هر چند در موارد بسیار خاص و با اخذ رای کمیسیون ممکن است امکان پذیر باشد .

منبع : مهلت ثبت نام جهش تحصیلی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/r1V6
نظرتان را بنویسید