دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که متقاضی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی هستند باید قبل از ثبت نام ، دفترچه راهنمای دانشگاه علمی کاربردی را دریافت کرده و از ضوابط و مدارک مورد نیاز ثبت نام و رشته های ارائه شده مطلع شوند .

دانشگاه علمی کاربردی هر ساله و در دو ورودی مهر و بهمن بصورت بدون آزمون اقدام به پذیرش و جذب دانشجو در دو مقطع کاردانی پیوسته ( فوق دیپلم ) و کارشناسی ناپیوسته ( کاردانی به کارشناسی ) می کند . شهریه نسبتا پایین ، تنوع بالای رشته های دانشگاهی ، دسترسی مناسب شهری و پراکندگی در نقاط مختلف شهر و همچنین سهولت در پذیرش دانشجو باعث شده است که ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی متقاضیان زیادی داشته باشد .

معمولا هر ساله دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99 همزمان با آغاز ثبت نام منتشر می شود و داوطلبان می توانندعلاوه بر شرایط پذیرش ، لیست رشته های ارائه شده در مقطع مورد نظر خود را نیز در این دفترچه مشاهده کنند . در این مقاله علاوه بر قرار دادن لینک دانلود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی 99 ، توضیحاتی درباره مفاد مهم مندرج در دفترچه قرار داده ایم . 


لینک دریافت دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99
در هر دوره از پذیرش بدون آزمون دانشگاه های علمی کاربردی معمولا دفترچه راهنمای ثبت نام این دانشگاه ها همزمان با آغاز نام نویسی دانشگاه علمی کاربردی منتشر می شود .



لینک دریافت دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر 99 :

با استناد به رویه ثبت نام و پذیرش مهر سال گذشته پیش بینی می شود که:



***دفترچه کاردانی مهر 99 دانشگاه علمی کاربردی اواخر مرداد ماه منتشر خواهد شد***

***دفترچه کارشناسی مهر 99 دانشگاه علمی کاربردی اوایل شهریور منتشر خواهد شد***



لینک دریافت دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن 99 :

با استناد به رویه ثبت نام و پذیرش بهمن سال گذشته پیش بینی می شود که:



***دفترچه کاردانی بهمن 99 دانشگاه علمی کاربردی اواخر بهمن منتشر خواهد شد***

***دفترچه کارشناسی بهمن 99 دانشگاه علمی کاربردی اواخر بهمن منتشر خواهد شد***

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99
یکی از مهم ترین قسمت های دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بخش شرایط ثبت نام این دانشگاه می باشد . مهمترین شرایط پذیرش کاردانی و کارشناسی این دانشگاه به شرح زیر می باشد .



شرایط ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 99 :

1 - داوطلبان مقطع کاردانی باید دیپلم سه ساله نظام جدید ( فنی و حرفه ای ، كاردانش و نظری ) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه ( چهار ساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای ) داشته باشند .
2 - برخورداری از توانایی جسمی لازم متناسب با رشته های انتخابی .
3 - نداشتن مشکل نظام وظیفه برای آقایان
4 - تغییر رشته ، مرخصی تحصیلی ، انتقالی و میهمان شدن در نیم سال اول تحصیلی مجاز نمی باشد و از نیم سال تحصیلی دوم به بعد براساس مجموعه قوانین و مقررات آموزشی نظام آموزش عالی مهارت و فناوری دانشگاه جامع علمی كاربردی قابل بررسی می باشد .



شرایط ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 99 :

1 - داوطلبان تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی باید مدرك كاردانی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكی و یا مدرك كاردانی پیوسته آموزشكده های فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش داشته باشند .
2 - تغییر رشته در دانشگاه علمی کاربردی منعی ندارد . بنابراین کلیه داوطلبان می توانند بدون توجه به رشته کاردانی ، در هر کدام از رشته های دانشگاه علمی کاربردی ادامه تحصیل دهند .
3 - در ضمن آن دسته از داوطلبانی كه بدون توجه به رشته تحصیلی و نوع مدرك كاردانی خود در یك یا چند زیرگروه آموزشی ثبت نام و شركت می نمایند در صورت موفقیت در پذیرش، لازم است كلیه دروس پیش نیاز یا جبرانی رشته قبولی را با نظر گروه آموزشی مربوط و مطابق با سرفصل برنامه مصوب بگذرانند .
4 - دانشجویان مقطع كاردانی می بایست در صورت پذیرفته شدن در زمان ثبت نام ، دانش آموخته شده باشند و مدارك دانش آموختگی خود را به مركز آموزش مربوط ارایه نمایند .


مقررات نظام وظیفه آقایان در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99
تذکرات مهم نظام وظیفه در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99 حاوی اطلاعات مهمی است که معمولا هم پاسخ به سوالات متداول بسیاری از داوطلبان را شامل می شود و هم گاها نادیده گرفته می شود . در ادامه این نکات مهم را می توانید مطالعه کنید :

1) مشمولان غايب مجاز به ادامه تحصيل نمي باشند و در صورت شركت در پذيرش و قبولي در آن، مجوز تحصيلي براي آنان صادر نگرديده و دانشگاه ها مجاز به ثبت نام از آن ها نمی باشند .
2) دانشجويان اخراجي دانشگاه ها تا پايان خدمت دوره ضرورت يا اخذ معافيت دايم ، مجاز به ادامه تحصيل نمي باشند.
3) دانش آموختگان مقطع كارداني مجاز به شروع به تحصيل مجدد در مقطع كارداني نمی باشند .
4) برابر تبصره ( 2) ماده 35 قانون خدمت وظيفه عمومي، ترخيص سربازان حين خدمت جهت ادامه تحصيل در مقطع كارداني مجاز نمي باشد.
5) دانشجوياني كه تمايل به انصراف و شروع به تحصيل مجدد دارند، در طول تحصيلات دانشگاهي (از ديپلم تا دكتري) فقط يك بار ( از تاريخ 90/8/22 به بعد ) مجاز به انصراف مي باشند مشروط به اين كه در سنوات اوليه تحصيلي انصراف داده و از زمان انصراف تا شروع به تحصيل مجدد بيش از يك سال سپري نشده باشد.
6) كاركنان وظيفه مجاز به تحصيل همزمان با انجام خدمت نيستند.
7) برابر تبصره 1 ماده 33 قانون سنوات اوليه تحصيلي در مقطع كارداني پيوسته و ناپيوسته حداكثر 2.5 سال و کارشناسی ناپیوسته حداکثر 3 سال می باشد که با موافقت كميسيون موارد خاص دانشگاه و ساير شرايط، اين مدت حداكثر يک كسال به عنوان سنوات ارفاقي با دريافت مجوز از وظيفه عمومي ( اقدام از سوي دفتر پليس + 10 ) قابل افزايش مي باشد. دانشجوياني كه در مدت مذكور فارغ التحصيل نشوند مجاز به ادامه تحصيل در مقطع بالاتر نخواهند بود. در صورت عدم درخواست سنوات ارفاقي سنوات تحصيلي دانشجو قابل افزايش نخواهد بود.
8) به دانش آموزاني كه در سقف مجاز سنوات تحصيل، در ماه هاي خرداد يا شهريور هر سال فارغ التحصيل مي شوند، چنانچه تا پايان شهريور سال آينده در دانشگاه پذيرفته شوند فاقد غيبت بوده و از معافيت تحصيلي بهره مند خواهند شد.
9) تمامی پذيرفته شدگان سال تحصيلی 99 - 1400 جهت اخذ مجوز ثبت نام و معافيت تحصيلي با درخواست معافيت تحصيلي از سوي دانشگاه مورد پذيرش به دفاتر پليس + 10 شهرستان محل قبولي دانشگاه مراجعه نمايند و نسبت به اخذ معافيت تحصيلي اقدام نمايند. در غير اين صورت از ادامه تحصيل آنان ممانعت به عمل خواهد آمد .




اگر پس از مطالعه مقاله دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99 ، سوالی در این زمینه دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .

سوالات متداول

1- دفترچه ثبت نام کاردانی مهر دانشگاه علمی کاربردی چه زمانی منتشر می شود ؟
معمولا دفترچه ثبت نام کاردانی همزمان با آغاز ثبت نام منتشر می شود که به محض انتشار در این مقاله نیز بارگذاری می شود .

2- لیست رشت های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی از چه طریقی قابل مشاهده است ؟
داوطلبان می توانند با دریافت دفترچه ثبت نام رشته های ارائه شده را مشاهده کنند که این دفترچه پس از انتشار در این مقاله نیز قرار داده می شود .

3- آیا برای پذیرش کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه نیز دفترچه جدید منتشر می شود ؟
بله . برای هر دوره از پذیرش بدون آزمون کاردانی دانشگاه علمی کاربردی یک دفترچه جدید منتشر می شود و به محض انتشار از این مقاله نیز قابل دریافت است .

منبع : دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/NwxD
نظرتان را بنویسید