مهلت ثبت نام دکتری

مهلت ثبت نام دکتری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سازمان سنجش به منظور رفاه حال داوطلبان جامانده از ثبت نام آزمون دکتری و یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی داوطلبانی که موفق به ثبت نام شدند معمولا بازه زمانی را در نظر می گیرد و آن را تحت عنوان " تمدید مهلت ثبت نام دکتری 1400 " به اطلاع داوطلبان می رساند .




کلیه متقاضیان تحصیل در مقطع دکتری می بایست به منظور اعلام علاقه مندی خود در زمان مقرر شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و فرم اینترنتی ثبت نام را پس از پرداخت هزینه تعیین شده تکمیل نمایند .

با وجود انتشار اطلاعیه های مختلف در خصوص زمان ثبت نام آزمون دکترا 1400 ، با داوطلبانی مواجه خواهیم بود که از این مرحله جا مانده و یا خواستار ویرایش اطلاعات درج شده در فرم خود هستند از این رو متقاضی ایجاد مهلت مجدد ثبت نام می باشند .

از این رو سازمان سنجش فرصتی کوتاه را برای این دسته از داوطلبان در نظر می گیرد تا بتوانند با مراجعه به سایت ثبت نام اطلاعات فردی و تحصیلی خود را درج نمایند . در ادامه به بررسی زمان تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری 1400 می پردازیم .



مهلت ثبت نام آزمون دکتری 1400
با توجه به اطلاعیه های سال های گذشته سازمان سنجش کلیه داوطلبان آزمون دکتری 1400 احتمالا در نیمه اول آذر ماه فرصت خواهند داشت از طریق سایت این سازمان به نشانی sanjesh.org دفترچه راهنمای ثبت نام را دانلود و مطالعه کرده ، سپس هزینه تعیین شده را پرداخت نموده و فرم اینترنتی را تکمیل نمایند .

داوطلبان می توانند با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا بلافاصله پس از اعلام مهلت ثبت نام آزمون دکتری 1400 ، از این موضوع باخبر شده و همچنین سایر رویدادهای مربوط به آزمون دکتری در اسرع وقت به آنان اطلاع رسانی می شود .




با مشخص شدن مهلت ثبت نام آزمون دکتری 1400 این مقاله به روز رسانی خواهد شد .

در ادامه بخوانید: مراحل ثبت نام آزمون دکتری









تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری 1400
داوطلبانی که در مهلت ثبت نام آزمون دکتری 1400 موفق به ثبت نام نشده و هم چنان متقاضی ثبت نام در کنکور دکتری می باشند در فرصت دیگری که تحت عنوان تمدید مهلت ثبت نام دکتری 1400در اختیار آن ها قرار می گیرد ، می توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و مراحل ثبت نام را طی کنند .




به محض مشخص شدن زمان تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری 1400 ، مقاله به روز رسانی می شود .



با توجه به این که بازه زمانی در نظر گرفته شده برای تمدید مهلت ثبت نام ازمون دکتری پس از اتمام زمان قانونی ثبت نام اعلام می شود به متقاضیان توصیه می کنیم با عضویت در کانال تلگرام دکتری تخصصی و صفحه اینستاگرام دکتری هیوا از اخبار لحظه به لحظه در این خصوص مطلع شوند .

حتما بخوانید: تعویق کنکور دکتری


مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا در بازه زمانی تمدید مهلت ثبت نام دکترا 1400راهنمایی های لازم را در اختیار داوطلبان قرار داده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا ثبت نام آنها را به بهترین شکل ممکن انجام دهند . همچنین در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ، مدارک ، شرایط ثبت نام آزمون دکتری و سایر مراحل این آزمون می توانید از مشاوران باتجربه مرکز مشاوره هیوا کمک بگیرید .

حتما بخوانید: هزینه ثبت نام دکتری









سوالات متداول


1-  مهلت ثبت نام دکترا چند بار تمدید می شود ؟
 فرصت ثبت نام برای داوطلبان این آزمون تنها یکبار تمدید خواهد شد که جزئیات تاریخ آن را در متن مقاله شرح داده شده است .




2-  داوطلبان آزمون دکتری مجاز به انتخاب چند رشته امتحانی می باشند ؟
 هر داوطلب می تواند حداکثر یک رشته امتحانی را با در نظر گرفتن شرایط خاص انتخاب کند که در متن مقاله توضیحاتی پیرامون آن ارائه شده است .




3-  داوطلبان برای ثبت نام آزمون دکتری باید از چه طریقی اقدام نمایند ؟
 متقاضیان می توانند جهت ثبت نام دکتری به سایت سنجش مراجعه نمایند که در متن مقاله آدرس سایت و سایر جزئیات مطرح شده است .

منبع : مهلت ثبت نام دکتری
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/0x5y
نظرتان را بنویسید