کارت ورود به جلسه آزمون زبان دانشگاه تهران

کارت ورود به جلسه آزمون زبان دانشگاه تهران
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
مرکز آزمون زبان دانشگاه تهران مدتی پس از به پایان رسیدن مهلت ثبت نام در این آزمون ، کارت ورود به جلسه آزمون زبان دانشگاه تهران 99 از طریق سامانه خود منتشر می کند . متقاضیان می بایست در زمان تعیین شده به این سامانه مراجعه کرده و با وارد شدن به حساب کاربری خود کارت ورود به جلسه را دریافت کنند .




دریافت کارت ورود به جلسه آزمون زبان دانشگاه تهران برای داوطلبان شرکت در این آزمون الزامی بوده و می بایست آن را در جلسه آزمون به همراه یک کارت شناسایی معتبر به مسئولان برگزاری آزمون UTEPT 99 نشان دهند .

کارت ورود به جلسه آزمون UTEPT 99 حاوی اطلاعات مهمی نظیر زمان و نشانی حوزه برگزاری این آزمون بوده و از این رو دریافت به موقع آن برای علاقمندان به شرکت در این آزمون اهمیت دارد . بر این اساس در این مطلب زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران 99 شرح داده شده است .



زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون زبان دانشگاه تهران 99
مرکز آزمون زبان دانشگاه تهران پس از جمع آوری اطلاعات ثبت نامی داوطلبان کارت ورود به جلسه آزمون را منتشر می کند . داوطلبان می‌ توانند جهت دریافت این کارت از حدود یک هفته قبل از زمان برگزاری آزمون زبان دانشگاه تهران تا روز آزمون به سایت این مرکز مراجعه کنند .



به محض مشخص شدن زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون زبان دانشگاه تهران 99 این مقاله به روز رسانی خواهد شد .



کانال آزمون های زبان خارجی هیوا جهت اطلاع رسانی جدیدترین اخبار آزمون های زبان معتبر داخلی و بین المللی راه اندازی شده است و شما می توانید با عضویت در این کانال به محض انتشار کارت ورود به جلسه آزمون زبان دانشگاه تهران 99 از این موضوع مطلع شوید .

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون زبان دانشگاه تهران


نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون زبان دانشگاه تهران 99
در زمان تعیین شده برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون زبان دانشگاه تهران 99 داوطلبان می بایست به سایت مرکز آزمون زبان این دانشگاه به نشانی ltc.ut.ac.ir مراجعه کرده و با وارد شدن به حساب کاربری خود ، کارت ورود به جلسه را دریافت و چاپ نمایند .



 مراحل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون UTEPT 99

 مراجعه به سامانه آزمون زبان عمومی داشنگاه تهران به آدرس ltc.ut.ac.ir

 کلیک بر روی گزینه ورود به سامانه در گوشه سمت چپ صفحه اصلی

 وارد کردن نام کاربری که همان آدرس کامل ایمیل است و پسورد جهت وارد شدن به صفحه شخصی

 مشاهده کارت ورود به جلسه از قسمت دریافت کارت و گرفتن پرینت



​ راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه آزمون UTEPT 99 به محض انتشار در این قسمت قرار می گیرد .



پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون زبان دانشگاه تهران 99 داوطلبان می بایست با مطالعه منابع مناسب خود برای شرکت در آزمون آماده کرده و پس از آن با دنبال کردن اطلاعیه های مربوط به اعلام نتایج ، در زمان تعیین شده نسبت به دریافت کارنامه آزمون خود اقدام نمایند .

از داوطلبان دعوت می شود در صورت داشتن سوالاتی در این خصوص و کسب اطلاعات بیشتر با مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس گرفته تا مشاوران این مرکز راهنمایی های لازم را در اختیار آنان قرار دهند .

در ادامه بخوانید: راهنمای اعلام نتایج آزمون زبان دانشگاه تهران



سوالات متداول


1-  کارت ورود به جلسه آزمون زبان دانشگاه تهران را چه زمانی می توان دریافت کرد ؟
 داوطلبان می توانند کارت ورود به جلسه آزمون UTEPT را حدودا یک هفته پیش از برگزاری آزمون دریافت نمایند که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق آن ، این مقاله به روز رسانی می شود .




2-  از چه طریق می توان کارت ورود به جلسه آزمون زبان دانشگاه تهران را دریافت کرد ؟
 داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون دانشگاه تهران در زمان مقرر این کارت را دریافت نمایند که راهنمای گام به گام دریافت آن در متن مقاله ارائه شده است .




3-  کارت ورود به جلسه آزمون زبان دانشگاه تهران از چه سامانه ای منتشر می شود ؟
 ثبت نام ، انتشار کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج آزمون UTEPT از طریق سایت مرکز آزمون دانشگاه تهران انجام می گیرد که آدرس آن در متن مقاله اطلاع رسانی شده است .

منبع : کارت ورود به جلسه آزمون زبان دانشگاه تهران
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/9KqB
نظرتان را بنویسید