ثبت نام مجدد جاماندگان آزمون دکتری

ثبت نام مجدد جاماندگان آزمون دکتری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که از ثبت نام آزمون دکتری 1400 بنا به هر دلیلی جامانده اند می توانند در زمان ثبت نام مجدد آزمون دکتری 1400 در این کنکور نام نویسی کنند . جاماندگان می بایست یا در زمان تمدید مهلت ثبت نام ، فرم ثبت نام را کامل نمایند و یا در غیر این صورت می توانند درخواست خود را از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش ثبت نمایند که در حالت دوم امکان پذیرفته نشدن مدارک ثبت نامی داوطلبان وجود دارد .




آزمون دکتری معمولا هر سال در اسفند ماه برگزار می‌ شود که برای شرکت در این آزمون لازم است متقاضیان در نیمه اول آذر ماه مراحل ثبت نام را به صورت کامل از طریق سایت سازمان سنجشانجام دهند . آن دسته از داوطلبانی که قصد ثبت نام آزمون دکتری 1400 به منظور تحصیل در دانشگاه های سراسری یا آزاد را دارند می بایست در زمان مقرر شده جدول زمانبندی این آزمون نسبت به مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام دکتری ، آماده کردن مدارک مورد نیاز ثبت نام ، پرداخت هزینه ثبت نام و در نهایت تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام آزمون دکتری 1400 اقدام نمایند .

با این حال هر سال عده ای از داوطلبان به دلایل گوناگون از این رویداد جامانده و سازمان سنجش مهلتی را برای ثبت نام مجدد این دسته از داوطلبان در نظر می گیرد که در ادامه زمان تمدید ثبت نام و نحوه ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری 1400 توضیح داده شده است .



زمان ثبت نام مجدد جاماندگان آزمون دکتری 1400
سازمان سنجش بعد از اتمام مهلت ثبت نام ، زمانی را تحت عنوان " تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری 1400 " برای متقاضیانی که بنا به هر دلیلی موفق به انجام تمامی مراحل ثبت نام آزمون دکتری نشدند در نظر می گیرد . در این زمان که مدت آن معمولا یک الی دو روز بوده داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت sanjesh.org نسبت به تکمیل فرم ثبت نام خود اقدام نمایند .




به محض اعلام زمان ثبت نام مجدد جاماندگان آزمون دکتری 1400 این مقاله به روز رسانی می شود .



شما داوطلب گرامی می توانید با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا بلافاصله بعد از اعلام زمان ثبت نام مجدد جاماندگان آزمون دکتری 1400 از این موضوع مطلع شوید .

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون دکتری









نحوه ثبت نام مجدد جاماندگان آزمون دکتری 1400
جاماندگان ثبت نام آزمون دکتری 1400 پس از به پایان رسیدن مهلت اصلی ثبت نام در این آزمون ، می توانند به دو روش ثبت نام آزمون دکتری را انجام دهند . روش اول در زمان تمدید مهلت ثبت نام که سازمان سنجش اعلام می کند بوده و روش دوم از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش می باشد .



 نام نویسی در زمان تمدید مهلت ثبت نام

در روش اول که انجام آن به داوطلبان جامانده از ثبت نام آزمون دکتری توصیه می شود ، فرآیند ثبت نام تفاوتی با ثبت نام در مهلت اصلی نخواهد داشت و داوطلبان می توانند با انتخاب لینکی بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org  قرار داده می شود به ثبت نام بپردازند .



 ارسال درخواست ثبت نام به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش

هر سال تعدادی داوطلب از آن بازه زمانی ثبت نام مجدد نیز جا مانده و نمی توانند در این آزمون نام نویسی کنند . به دلیل کم بودن فاصله ثبت نام آزمون دکتری 1400 تا زمان برگزاری آن ، ثبت نام جاماندگان از طریق لینک مربوط در سایت سازمان سنجش تا مدت محدودی امکان پذیر بوده و ثبت نام مجددی برای آن ها در نظر گرفته نخواهد شد .

اما متقاضیانی که نتوانستند در بازه های زمانی مشخص شده ( زمان ثبت نام و تمدید مهلت ثبت نام ) در این آزمون ثبت نام کنند ، می توانند از طریق ارسال درخواست در سامانه پاسخگویی سازمان سنجش درخواست ثبت نام پس از موعد نمایند . لازم به ذکر است که امکان ثبت نام در آزمون دکتری 1400 از این روش قطعی نمی باشد و توصیه می شود داوطلبان فرم اینترنتی ثبت نام آزمون دکتری را در همان روز های اولیه تکمیل و ثبت نمایند .

در صورتی که جاماندگان ثبت نام آزمون دکتری 1400 حداکثر تا چند روز پس از اتمام زمان ثبت نام در سایت سازمان سنجش درخواست دهند احتمال اینکه امکان ثبت نامشان از طریق لینکی که سازمان سنجش در اختیارشان قرار می دهد بیشتر خواهد بود در غیر این صورت سازمان سنجش شماره فکس یا آدرسی را در اختیار داوطلبان قرار می دهد تا مدارک مورد نیاز ثبت نام را فکس یا پست نمایند . همچنین داوطلبان دسته دوم می بایست برای دریافت کارت به باجه های رفع نقص آزمون دکتری مراجعه نمایند .

در ادامه بخوانید: باجه های رفع نقص آزمون دکتری


مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی تمامی مراحل ثبت نام آزمون دکتری 1400از جمله پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دکتری 1400 و تکمیل فرم اینترنتی را به صورت دقیق انجام دهند .












سوالات متداول


1-  آیا امکان ثبت نام مجدد برای داوطلبان جامانده از ثبت نام آزمون دکتری وجود دارد ؟
 بله . سازمان سنجش روش هایی را برای ثبت نام داوطلبان جامانده از ثبت نام آزمون دکتری در نظر گرفته که در این مطلب به طور کامل توضیح داده شده است .




2-  ثبت نام مجدد جاماندگان ثبت نام آزمون دکتری چه زمانی است ؟
 هر سال سازمان سنجش مهلت ثبت نام آزمون دکتری را به مدت چند روز تمدید می کند که به محض اعلام زمان آن در متن مقاله اطلاع رسانی می شود .




3-  داوطلبانی که از تمدید ثبت نام دکتری نیز جا مانده اند از چه روشی می توانند ثبت نام خود را انجام دهند ؟
 جاماندگان ثبت نام دکتری که در زمان تمدید این مهلت نیز موفق به ثبت نام نشده اند می توانند از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش اقدام کنند که توضیحات تکمیلی در متن مقاله ارائه شده است .

منبع : ثبت نام مجدد جاماندگان آزمون دکتری
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/g3AG
نظرتان را بنویسید