مهلت مجدد ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

مهلت مجدد ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانشگاه فنی و حرفه ای هر ساله در نیمه دوم خرداد ماه در مقطع کاردانی از میان داوطلبان واجد شرایط دانشجو می پذیرد. امسال نیز این فرصت از 30 خرداد 1400 آغاز شد. داوطلبان باید در زمان مشخص شده از سوی سازمان سنجش نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته در این کنکور اقدام کنند.




دانشگاه فنی و حرفه ای با همکاری سازمان سنجش هر سال اقدام به برگزاری کنکور برای مقاطع مختلف از جمله مقطع کاردانی می نمایند. داوطلبانی که مایل به تحصیل در رشته های مختلف مقطع کاردانی هستند می توانند در مهلت زمانی مقرر شده از سوی سازمان سنجش به صورت اینترنتی ثبت نام و انتخاب رشته خود را انجام دهند.

بدیهی است تعدادی از داوطلبان قادر به ثبت نام در مهلت زمانی اولیه نیستند و به همین دلیل معمولا سازمان سنجش اقدام به تمدید مهلت ثبت نام در کنکور کاردانی فنی و حرفه ای نموده تا تمامی داوطلبان بتوانند مراحل ثبت نام و انتخاب رشته خود را با خیالی آسوده تکمیل نمایند.

در این مقاله درباره تاریخ اعلامی سازمان سنجش و مهلت مجدد ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1400 و مشاوره مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای توضیحات کاملی ارائه شده است.



تمدید مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1400
سازمان سنجش آموزش کشور جداول زمان بندی را برای ثبت نام، انتخاب رشته و برگزاری کنکورهای مقاطع مختلف و سایر آزمون ها اعلام کرده و داوطلبانی که مایل به ثبت نام در این آزمون ها هستند باید طبق این زمان بندی ها مراحل ثبت نام خود را طی کنند.



یکی از این آزمون ها کنکور کاردانی فنی و حرفه ای بوده و داوطلبانی که قصد شرکت در این کنکور را دارند باید طبق زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای اعلام شده از سوی سازمان سنجش نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته به صورت همزمان اقدام نمایند.



مهلت اولیه اعلام شده از سوی سازمان سنجش برای ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1400، از تاریخ 30 خرداد ماه آغاز و تا تاریخ 6 تیر ماه بوده که این تاریخ تا روز 11 تیر ماه تمدید شده است.





مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1400 تا 11 تیرماه تمدید شد.



برای اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعیه های مربوط به دانشگاه فنی و حرفه ای، عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا شوید.

بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای





مهلت مجدد ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1400
ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور و با کنکور کاردانی دانشگاه فنی و حرفه ای معمولا به صورت همزمان انجام شده و همان طور که در بالا توضیح داده شد، سازمان سنجش برای آسودگی داوطلبان هر ساله اقدام به تمدید مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای نموده تا داوطلبان به راحتی بتوانند مراحل ثبت نام و انتخاب رشته خود را طی کنند.



طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1400، شروع ثبت نام از روز 30 خرداد ماه بوده و تا روز 6 تیرماه ادامه داشته که این مهلت تا تاریخ 11 تیر ماه 1400 تمدید شده است.





مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1400 تا 11 تیرماه تمدید شد.



طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور درباره زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1400، این آزمون در روز 22 مرداد ماه 1400 برگزار شده و داوطلبان باید در این روز برای قبولی در رشته محل مورد علاقه خود به رقابت بپردازند.

بیشتر بخوانید: دفترچه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای









مشاوره مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1400
طبق آخرین اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1400، مهلت ثبت نام و انتخاب رشته در این آزمون تا تاریخ 11 تیرماه 1400 تمدید شده است. داوطلبانی که مایل به ثبت نام و انتخاب رشته در رشته های مختلف کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1400 هستند، با رعایت نکاتی ساده می توانند تجربه موفقی در ثبت نام کنکور فنی و حرفه ای 1400 داشته باشند.



داوطلبان شرایط ثبت نام در کنکور کاردانی فنی و حرفه ای را به دقت مطالعه کرده و با در نظر گرفتن این شرایط، اقدام به ثبت نام در این کنکور نمایند.



ثبت نام و انتخاب رشته خود را هر چه سریعتر انجام دهند و آن را به ساعات پایانی موکول نکنند.



انتخاب رشته خود را با دقت و بر اساس رشته تحصیلی در مقطع دیپلم خود انجام دهند.



داوطلبان لازم است پیش از اقدام به ثبت نام، دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای را مطالعه فرمایند.



داوطلبان می توانند در مهلت مجدد نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کرده و اگر مدارک یا مراحل ثبت نام آن ها کامل نشده نسبت به تکمیل آن ها و ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای اقدام کنند.



داوطلبان لازم است تا قبل از اقدام به ثبت نام و انتخاب رشته در کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1400، از مدارک مورد نیاز اطلاع داشته و نسبت به تهیه این مدارک اقدام کنند. برای اطلاع از مدارک مورد نیاز در ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1400، مقاله زیر را مطالعه بفرمایید.



در ادامه بخوانید: مدارک لازم برای ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای


در صورت وجود هر گونه ابهام و سوال درباره مهلت مجدد ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1400 با کارشناسان هیوا تماس بگیرید. همچنین هرگونه تغییر در مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1400 در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی می شود.










سوالات متداول


1- ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای چه تاریخی است؟
ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای در خرداد ماه آغاز می شود که تاریخ دقیق آن در این مقاله توضیح داده شده است.




2- آیا مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای تمدید می شود؟
سازمان سنجش معمولا مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای را تمدید می کند که تاریخ دقیق ثبت نام در این مقاله توضیح داده شده است.




3- مهلت مجدد ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای تا چه تاریخی است؟
مهلت مجدد ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای معمولا تا چند روز پس از مهلت اولیه است که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.

منبع : مهلت مجدد ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wQqR
نظرتان را بنویسید