دفترچه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه

دفترچه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که قصد دریافت پروانه وکالت را داشته و متقاضی شرکت در آزمون وکالت کانون وکلای قوه قضاییه سال 99 هستند ، باید با اطلاع از جزئیات نام نویسی و پذیرش این آزمون اقدام به ثبت نام کنند . در هر دوره از برگزاری این آزمون به منظور آگاه سازی داوطلبان دفترچه و یا اطلاعیه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه از سوی مجری برگزاری این آزمون منتشر می شود .


یکی از راه های پیش روی فارغ التحصیلان کارشناسی رشته حقوق و فقه و مبانی حقوق اسلامی ، ورود به حرفه وکالت و اخذ پروانه کارآموزی می باشد . متقاضیان می توانند به این منظور در آزمون وکالت مرکز وکلا ، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه ثبت نام کنند . این دسته از داوطلبان در صورت موفقیت در آزمون و سایر مراحل گزینش می توانند پروانه فعالیت خود را دریافت کنند .

نکته حائز اهمیت این است که داوطلبان باید واجد شرایط و ضوابط تعیین شده دریافت پروانه وکالت و شرکت در این آزمون باشند . معمولا شرایط نام نویسی این آزمون از سوی مرکز وکلای قوه قضاییه تعیین شده و تحت عنوان اطلاعیه و یا دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه 99 منتشر می شود . داوطلبان نخست باید با مطالعه اطلاعیه منتشر شده از شرایط ، مدارک ، منابع و جزئیات آزمون وکالت 99 مطلع شده و سپس برای نام نویسی اقدام کنند . از این رو در ادامه این مقاله لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 99 و جزئیات این دفترچه را ارائه داده ایم .


دانلود دفترچه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 99
 همانطور که پیش از این اشاره شد ضوابط ثبت نام آزمون وکالت 99 از سوی مرکز وکلا ، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه تعیین می شود . با توجه به اینکه این سازمان در طی سال های اخیر ، مجری نام نویسی و برگزاری این آزمون نیز بوده معمولا همزمان و یا چند روز قبل از آغاز ثبت نام ، راهنمای نام نویسی آزمون نیز از سوی این مرکز و از طریق سایت judiciarybar.ir منتشر می شود .



 در طی سال های اخیر که آزمون وکالت قوه قضائیه برگزار شده ، معمولا دفترچه ای برای این آزمون منتشر نشده است و مرکز وکلای قوه قضاییه با انتشار اطلاعیه ای جزئیات شرکت در آزمون وکالت این مرکز را به داوطلبان ابلاغ کرده است . پیش بینی می شود برای ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 99 نیز اطلاعیه ثبت نام  از طریق سایت مرکز وکلای قوه قضائیه منتشر شود که به محض انتشار در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .



 در خصوص زمان انتشار راهنمای ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 99 ، پیش بینی می شود که اطلاعیه ثبت نامی مانند سال های پیشین همزمان با آغاز نام نویسی این آزمون منتشر شود . ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 98 در بازه زمانی آبان ماه انجام شده از این رو پیش بینی می شود نام نویسی وکالت قوه قضاییه 99 نیز در همین بازه زمانی انجام شود .





راهنمای ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 99 ، احتمالا نیمه اول آبان ماه منتشر خواهد شد .



خاطر نشان می شود به محض انتشار اطلاعیه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه 99 ، لینک دانلود و مشاهده راهنما در این مقاله فعال خواهد شد . هم چنین داوطلبان می توانند به منظور اطلاع از زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه 99 عضو کانال تلگرام آزمون های استخدامی هیوا شوند .

حتما بخوانید: ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 99

جزئیات دفترچه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 99
معمولا هر ساله اطلاعیه آزمون وکالت قوه قضائیه تحت عنوان چند بخش تبیین و منتشر می شود که هر بخش مبحثی جداگانه را تحت پوشش قرار می دهد . داوطلبان متقاضی موظف هستند که تمامی بخش های اطلاعیه منتشر شده را کامل مطالعه کنند و با علم بر تمامی ضوابط اقدام به نام نویسی کنند . در ادامه برای تسهیل مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 99 ، جزئیات بخش های این اطلاعیه را ارائه داده ایم .





 مدارک لازم برای ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای قوه قضاییه 99

 جزئیات زمان ، نحوه و سایت ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای قوه قضاییه 99

 جزئیات زمان ، نحوه و انتشار کارت ورود به جلسه آزمون وکالت کانون وکلای قوه قضاییه 99

 مواد امتحانی و منابع معرفی شده برای هر درس آزمون وکالت کانون وکلای قوه قضاییه 99

 تذکرات و نکات مهم آزمون وکالت کانون وکلای قوه قضاییه 99



داوطلبان می توانند علاوه بر ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه 99 ، در صورت علاقه مندی در آزمون استخدامی تصدی منصب قضا 99 نیز ثبت نام کنند .

شرایط ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 99
همانطور که در بررسی جزئیات اطلاعیه آزمون وکالت قوه قضاییه مشهود بود ، سال های گذشته شرایط نام نویسی این آزمون در اطلاعیه ثبت نام منتشر نشده است . معمولا شرایط ثبت نام این آزمون طی اطلاعیه جدایی پیش از نام نویسی از سوی این مرکز اعلام می شود . از این رو برای آگاه سازی هرچه بهتر داوطلبان در ادامه مهم ترین شرایط و ضوابط ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 99 را ارائه داده ایم .





 عدم اشتغال در سازمان ها ، نهادهای انقلابی ، وزارتخانه ها ، شهرداری ها و اداره های دولتی



 ارائه مدرک کارشناسی و یا معادل حوزوی رشته حقوق و یا فقه و مبانی حقوق اسلامی از دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم و حوزه های مورد تایید مراجع ذیصلاح



 نداشتن سو سابقه کیفری ، سو شهرت و اعتیاد به مواد مخدر



 داشتن تابعیت ایرانی



 دارا بودن حداقل سن 22 سال و حداکثر 63 سال



 دارا بودن کارت پایان خدمت و یا معفیت دائم ( که سال گذشته برای داوطلبان بدون غیبت لحاظ نشده است )



لازم به ذکر است شرایط و بخش های ارائه شده بر اساس اطلاعیه ثبت نام آزمون وکالت سال گذشته بوده و به محض انتشار دفترچه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 99 و یا تغییر شرایط این مقاله بروزرسانی خواهد شد .



اگر پس از مطالعه مقاله دفترچه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 99 ، سوالی در این خصوص دارید ، جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .



داوطلبان می توانند علاوه بر آزمون وکالت قوه قضائیه در آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری نیز ثبت نام کنند . توصیه می شود داوطلبان به منظور آشنایی با ضوابط این آزمون نخست دفترچه ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 99 را دانلود و مطالعه کنند .


سوالات متداول

1- راهنمای ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه چه زمانی منتشر می شود ؟
معمولا اطلاعیه ثبت نام همزمان با آغاز نام نویسی این آزمون منتشر می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .

2- چه شرایط و مدارکی برای ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه مورد نیاز است ؟
علاوه بر شرایط سنی و مدارک تحصیلی برخی شرایط و مدارک دیگر نیز برای نام نویسی این آزمون لازم است که در این مقاله نیز توضیح داده شده است .

3- راهنمای ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه را به چه صورت باید دریافت کرد ؟
داوطلبان می توانند به صورت اینترنتی این اطلاعیه را مطالعه کنند که به محض انتشار لینک دانلود در این مقاله نیز فعال می شود .

منبع : دفترچه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/PDX4
نظرتان را بنویسید