سامانه سمیاد دانشگاه فنی و حرفه ای samyad.tvu.ac.ir

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
با تعطیل شدن دانشگاه های فنی حرفه ای به دنبال شیوع ویروس کرونا ، آموزش واحد های درسی این دانشگاه نیز به صورت مجازی انجام می شود . دانشگاه فنی حرفه ای برای یکپارچه سازی اموزش های دانشجویان ، سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی دانشگاه فنی و حرفه ای یا همان سامانه سمیاد samyad.tvu.ac.ir را راه اندازی کرده است .


با توجه به تعطیلی واحد های دانشگاهی سراسر کشور و تصمیم بر ارائه آزموزش از راه دور ، یکی از بزرگترین چالش های پیش روی واحد ها ارائه اموزش های مجازی با کیفیت و استاندارد به دانشجویان می باشد . یکی از دانشگاه هایی که سعی بر حفظ کیفیت آموزشی داشته و یکپارچه سازی خدمات ارائه شده به دانشجویان را در اولویت دارد ، دانشگاه فنی حرفه ای می باشد .

واحد های دانشگاهی فنی حرفه ای بصورت گسترده و پراکنده در کشور مستقر هستند و امکانات و زیر ساخت های دانشگاهی هر واحد با دیگری متفاوت است . از این رو مرکز دانشگاه فنی حرفه ای کشور در راستای تحقق یکسان سازی آموزش ها سامانه سمیاد را به نشانی samyad.tvu.ac.ir راه اندازی کرده است . هم چنین دانشجویان از طریق این سامانه می توانند به راحتی وارد سامانه آموزش مجازی دانشگاه استان محل تحصیل خود شوند . در ادامه این مقاله مراحل ، راهنما تصویری و لینک ورود به سامانه سمیاد دانشگاه فنی حرفه ای samyad.tvu.ac.ir را ارائه داده ایم .


نحوه ورود به سامانه سمیاد دانشگاه فنی و حرفه ای
دانشجویان دانشگاه فنی حرفه ای به منظور ورود به سامانه آموزش برخط دانشگاه خود می توانند وارد سامانه سمیاد ( samyad ) شوند و از طریق این سامانه راحت تر به سامانه آموزش مجازی دانشگاه خود دست پیدا کنند . دانشجویان فنی و حرفه ای به این منظور می توانند وارد سایت مدیریت یادگیری الکترنیکی دانشگاه فنی و حرفه ای نشانی samyad.tvu.ac.ir شوند . در ادامه مراحل ورود به سامانه سمیاد دانشگاه فنی و حرفه ای ارائه شده است .





 ورود به سامانه سمیاد به نشانی samyad.tvu.ac.ir

 انتخاب استان محل تحصیل از روی نقشه ارائه شده

 انتقال به سامانه آموزش مجازی دانشگاه فنی حرفه ای

 ورود به سامانه با استفاده از نام کاربری و رمز عبور

 ورود به صفحه شخصی دانشجو

 انتخاب گزینه درس های من از منوی سمت راست و مشاهده جزئیات دروس و تکالیف



 نام کاربری و رمز عبور سامانه سمیاد دانشگاه فنی و حرفه ای :

رمز عبور و نام کاربری هر دانشجو به صورت پیش فرض از سوی سامانه سمیاد تعیین شده است . دانشجویان و استید دانشگاه فنی و حرفه ای برای ورود به سامانه مدیریت یادگیری الکترنیکی دانشگاه فنی و حرفه ای باید نام کاربری و رمز عبور خود را مانند دستورالعمل زیر وارد کنند .



 دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای :

1 - نام کاربری : شماره دانشجویی

2 - رمز عبور : کد ملی دانشجو ( با لحاظ کردن صفرهای اول )



 اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای :

1 - نام کاربری و رمز عبور : کد ملی استاد ( با لحاظ کردن صفرهای اول )



 در نهایت دانشجویان با کلیک بر گزینه " لیست دروس انتخابی " می توانند دروس خود را مشاهده کنند و از جزئیات برگزاری و تکالیف هر درس مطلع شوند . داوطلبان می توانند با ورود به سیستم ناد دانشگاه فنی و حرفه ای واحد های انتخابی خود را نیز مشاهده کنند .



خاطر نشان می شود که دانشجویان به محض ورود به سامانه سمیاد دانشگاه فنی و حرفه ای نخست کلمه عبور ورود به سامانه خود را تغییر دهند و یک رمز ایمن و مناسب تعیین کنند و پس از مشاهده پیام " کلمه عبور تغییر یافت " برای ادامه فرآیند اقدام کنند . هم چنین دانشجویان می توانند در صورت نیاز اطلاعات فردی مندرج در صفحه را نیز ویرایش کنند .

راهنمای ورود به سامانه سمیاد دانشگاه فنی و حرفه ای
دانشجویان دانشگاه های فنی و حرفه ای برای حضور در کلاس های آموزش برخط دروس خود باید وارد سایت سمیاد دانشگاه فنی و حرفه ای شوند . با توجه به گسترگی دانشگاه های فنی و هم چنین تعداد بالای واحد های دانشگاهی این سامانه روند دسترسی به سامانه آموزش برخط هر دانشگاه را تسهیل می کند . در ادامه راهنمای تصویری ورود به سامانه سمیاد دانشگاه فنی و حرفه ای ارائه شده است .



1 - جست و جوی عبارت " samyad.tvu.ac.ir " و یا عبارت " سامانه سمیاد " در کادر بالایی و یا میانی مرورگر





2 - انتخاب اولین گزینه نمایش داده شده تحت عنوان " مدیریت یادگیری الکترنیکی دانشگاه فنی و حرفه ای "





3 - ورود به سامانه سمیاد و انتخاب استان محل تحصیل از روی نقشه کشور





4 - انتقال به سامانه آموزش دانشگاه و ورود به سامانه یا استفاده از نام کاربری و رمز عبور





5 - نخست تغییر رمز ورود به سامانه برای ادامه فرآیند 





6 - انتخاب گزینه درس های من از منوی سمت راست صفحه به منظور مشاهده لیست کلاس های ارائه شده





7 - انتخاب درس مورد نظر از بین دروس نمایش داده شده





8 - ورود به صفحه درس مورد نظر برای مشاهده جزئیات برگزاری ، تکالیف و ...







برای ورود به سامانه سمیاد دانشگاه فنی و حرفه ای کلیک کنید



انتخاب واحد ، ارزشیابی اساتید و پرداخت شهریه دانشجویان دانشگاه فنی حرفه ای از طریق سامانه ناد دانشگاه فنی حرفه ای انجام می شود . داوطلبان برای ورود به این سامانه می توانند مقاله زیر را مطالعه کنند .



علاوه بر دانشگاه های فنی حرفه ای دانشگاه های پیام نور هم با راه اندازی سامانه ای یکپارچه سعی در بالا بردن کیفیت آموزش مجازی این دانشگاه داشته است . دانشجویان دانشگاه پیام نور می توانند برای استفاده از آموزش های انلاین وارد سامانه آموزش مجازی دانشگاه پیام نور شوند .



اگر پس از مطالعه مقاله سامانه سمیاد دانشگاه فنی و حرفه ای samyad.tvu.ac.ir ، سوالی در این خصوص دارید ، جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .

سوالات متداول

1- آموزش مجازی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای از چه طریقی انجام می شود ؟
آموزش ها از طریق سامانه سمیاد دانشگاه فنی حرفه ای انجام می شود که نحوه ورود به این سامانه در مقاله ارائه شده است .

2- نام کاربری و رمز عبور سامانه سمیاد از چه طریقی باید دریافت شود ؟
اطلاعات مورد نیاز دانشجویان و اساتید از سوی سامانه تعیین شده که در نام کاربری و رمز لازم برای هر گروه در این مقاله ارائه شده است .

3- برای ورودبه سامانه سمیاد باید وارد چه سایتی شد ؟
داوطلبان باید وارد سایت مدیریت یادگیری الکترنیکی دانشگاه فنی و حرفه ای شوند که لینک مستقیم ورود به این سامانه در مقاله نیز موجود است .

منبع : سامانه سمیاد دانشگاه فنی و حرفه ای samyad.tvu.ac.ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/QEZ9
نظرتان را بنویسید