دفترچه ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری

دفترچه ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که متقاضی نام نویسی و شرکت در آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 99 هستند ، باید پیش از اقدام به نام نویسی ، از شرایط ، ضوابط و مدارک لازم برای ثبت نام آگاه شوند که به این منظور داوطلبان می توانند دفترچه ثبت نام آزمون وکالت دادگستری را دانلود و مطالعه کنند .

هر ساله مقررات و شرایط ثبت نام و شرکت در آزمون وکالت دادگستری از سوی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران ( اسکودا ) وضع شده و به مجری برگزاری این آزمون ابلاغ می شود . سازمان سنجش نیز به عنوان مجری برگزاری با تعیین ضوابط امتحانی و جزئیات نام نویسی این آزمون ، دستورالعملی را تحت عنوان راهنمای ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری تدوین می کند .

هر داوطلب متقاضی شرکت در آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون های وکلای دادگستری ، موظف است به منظور اطلاع از جزئیات آزمون اعم از شرایط ، ضوابط ، مدارک لازم ، سهمیه ها و منابع نخست دفترچه و اطلاعیه ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 99 را مطالعه کرده و سپس با آگاهی تمام از موارد ذکر شده اقدام به ثبت نام کنند . از این رو در ادامه این مقاله علاوه بر لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 99 ، قسمت های مختلف این دفترچه را نیز تشریح کرده ایم .


دانلود دفترچه ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 99
 معمولا همزمان با آغاز نام نویسی آزمون وکالت و یا چند روز پیش از آغاز نام نویسی ، سازمان سنجش با انتشار اطلاعیه ای ، راهنمای ثبت نام آزمون را به داوطلبان ابلاغ می کند . راهنمای منتشر شده از سوی سازمان سنجش می تواند در قالب یک دفترچه راهنمای الکترونیکی باشد که داوطلبان می توانند با مراجعه به لینک تعیین شده ، این دفترچه را دانلود کنند .



 البته با توجه به روال دوره های پیشین علی الخصوص سال گذشته ، که به جای دفترچه راهنما ، این سازمان اقدام به انتشار اطلاعیه راهنما کرده بود ، پیش بینی می شود برای سال 99 نیز با انتشار اطلاعیه راهنمای ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 99 ، جزئیات لازم به داوطلبان ابلاغ شود . به محض انتشار اطلاعیه و دفترچه ثبت نام 99 در این مقاله نیز اطلاع رسانی خواهد شد .



 با توجه به عدم انتشار اطلاعیه زمان ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 99 ، با استناد به رویه سال گذشته پیش بینی می شود ثبت نام ازمون وکالت سال 99 نیز در بازه زمانی مهر ماه انجام شود و لذا دفترچه ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 99 نیز در این بازه منتشر خواهد شد .



دفترچه ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 99 ، احتمالا نیمه اول مهر 99 منتشر خواهد شد



به محض انتشار دفترچه ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 99 ، لینک دانلود دفترچه و یا اطلاعیه در این مقاله فعال شده و هم چنین در کانال آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .


جزئیات دفترچه ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 99
همانطور که پیش از این اشاره شد ، دفترچه و یا اطلاعیه ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری معمولا از بخش ها و قسمت های مجزا تشکیل شده است . از این رو برای آشنایی داوطلبان با فصول مختلف این دفترچه در ادامه جزئیات دفترچه ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 99 ارائه شده است .





1 - ظرفیت پذیرش آزمون وکالت دادگستری 99 :

در این بخش ظرفیت پذیرش کانون وکلای دادگستری به تفکیک سهمیه آزاد و سهمیه ایثارگران ارائه شده است .



2 - مواد امتحانی آزمون وکالت دادگستری 99 :

در این قسمت نحوه برگزاری آزمون ، دروس و مواد امتحانی و ضرایب هر یک از دروس ارائه شده است .



3 - شرایط ثبت نام آزمون وکالت دادگستری 99 :

این بخش مختص ضوابط و شرایط لازم برای شرکت در آزمون و اخذ پروانه وکالت دادگستری ارائه شده است .



4 - مدارک لازم برای ثبت نام آزمون وکالت دادگستری 99 :

این قسمت مدارک لازم و هزینه ثبت نام و هم چنین سهمیه های موثر و مدارک مربوطه سهمیه ها ارائه شده است .



5 - جزئیات ثبت نام و برگزاری آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 99 :

این بخش شامل نحوه و زمان ثبت نام ، نحوه و زمان انتشار کارت ورود به جلسه و هم چنین تاریخ برگزاری ازمون ارائه شده است .



6 - جداول پیوست دفترچه ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 99 :

معمولا در این بخش جداول منابع معرفی شده از سوی مرکز وکلای دادگستری برای هر درس ارائه می شود .



 داوطلبان می توانند با مطالعه کامل بخش به بخش دفترچه ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 99 ، از جزئیات نام نویسی این آزمون مطلع شده و سپس برای ثبت نام اقدام کنند . هم چنین داوطلبان می توانند علاوه بر این آزمون در آزمون استخدامی قضاوت نیز ثبت نام کنند .

شرایط ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 99
قطعا می توان گفت که مهم ترین بخش دفترچه و اطلاعیه ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 99 ، قسمت شرایط و ضوابط می باشد چرا که فقط داوطلبان واجد شرایط تعیین شده می توانند در این آزمون ثبت نام و پروانه فعالیت خود را دریافت کنند . از این رو در ادامه مهم ترین شرایط ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 99 ارائه شده است .





 مدارک مورد پذیرش آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 99 :

1 - دانشنامه کارشناسی رشته حقوق و یا فقه و مبانی حقوق اسلامی از دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم

2 - مدارک معادل کارشناسی رشته حقوق و یا فقه و مبانی حقوق اسلامی حوزوی مورد تایید  وزارت علوم 



 شرط سنی ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 99 :

1 - حوزه قضایی تهران : حداکثر 40 سال

2 - حوزه قضایی سایر استان ها : حداکثر 50 سال



خاطر نشان می شود شرایط و بخش های ذکر شده بر اساس دفترچه ثبت نام آزمون سال گذشته بوده و به محض انتشار دفترچه ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 99 و یا تغییر شرایط نام نویسی این مقاله بروزرسانی خواهد شد .



اگر پس از مطالعه مقاله دفترچه ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 99 ، سوالی در این خصوص دارید ، جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .



هم چنین به داوطلبان توصیه می شود علاوه بر آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 99 برای آزمون کانون وکلای قوه قضاییه نیز ثبت نام کنند . این دسته از داوطلبان می توانند با مطالعه دفترچه رهنمای ثبت نام این آزمون از جزئیات نام نویسی وکالت قوه قضاییه مطلع شوند .


سوالات متداول

1- دفترچه آزمون وکالت دادگستری چه زمانی منتشر می شود ؟
دفترچه این آزمون معمولا همزمان با ثبت نام آزمون منتشر می شود که به محض انتشار لینک دریافت دفترچه در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .

2- چه منابعی برای آزمون وکالت دادگستری معرفی می شود ؟
منابع این آزمون با انتشار اطلاعیه ثبت نام آزمون وکالت اعلام می شود که به محض انتشار در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .

3- شرایط ثبت نام آزمون وکالت دادگستری را از چه طریقی می توان مطالعه کرد ؟
شرایط ثبت نام با انتشار اطلاعیه ثبت نام وکالت منتشر می شود که در شرایط لازم در این مقاله نیز ارائه شده است .

منبع : دفترچه ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/OBVr
نظرتان را بنویسید