دفترچه ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
پذیرش دانش آموزان در پایه هفتم مدارس تیزهوشان صرفا با شرکت در آزمون سنجش هوش صورت می گیرد . از این رو متقاضیان باید ابتدا دفترچه ثبت نام آزمون سنجش هوش مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401 دریافت و پس از مطالعه آن نسبت به ثبت نام از طریق سایت hoosh.medu.ir اقدام نمایند .





به دانش آموزانی که قصد ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401 را دارند توصیه می کنیم پیش از ثبت نام ، با مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان از مواردی چون شرایط ثبت نام ، منابع ، تعداد سوالات ، زمان ثبت نام ، زمان دریافت کارت ورود به جلسه ، برگزاری ، اعلام نتایج آزمون و … مطلع شوید .

در این مقاله به طور خلاصه در مورد نکات حائز اهمیت دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401 توضیح خواهیم داد و لینک دانلود آن را برای شما ارائه می دهیم .



دانلود دفترچه ثبت نام آزمون سنجش هوش ششم به هفتم 99 - 1400




دفترچه بالا مربوط به سال تحصیلی گذشته بوده و دفترچه آزمون هوش تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401 ، هنوز منتشر نشده است . به محض انتشار دفترچه سال جدید ، لینک دانلود بالا به روزرسانی خواهد شد .



زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 1400 - 1401
داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در پایه هفتم مدارس تیزهوشان را دارند باید در ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401 شرکت نمایند . ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401 از بهمن ماه آغاز و تا اوایل اسفند ماه ادامه دارد .

کلیه مراحل ثبت نام آزمون مدارس سمپاد 1400 - 1401 به صورت اینترنتی انجام می شود . داوطلبان می بایست در زمان مقرر به سایت hoosh.medu.ir مراجعه کرده و فرم الکترونیکی ثبت نام را تکمیل کنند . هنوز اطلاع دقیق از زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401 جهت ورود به پایه هفتم در دسترس نیست اما به محض دریافت خبرهای بیشتر ، در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .

بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم









شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401
شرایط عمومی ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401 داشتن تابعیت ایرانی است ، البته اتباع غیر ایرانی هم میتوانند با شرایط خاص در آزمون ثبت نام و شرکت کنند .

شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی سال گذشته دارا بودن مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس نوبت دوم پایه پنجم و ششم ابتدایی بود ، درصورتی که شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401 برای پایه ششم ابتدایی دچار تغییر شود این مقاله به روزرسانی خواهد شد .

حتما بخوانید: شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم


زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401
پیش بینی می شود آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401 در اردیبهشت ماه ، برگزار شود . به یاد داشته باشید حتما یک هفته قبل از آزمون اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1400 - 1401 کنید . اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم معمولا یک ماه پس از آزمون از طریق همین سایت اعلام می شود .

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده پاسخگویی به سوالات شما در خصوص شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم هستند . برای تماس با مشاوران ما از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا اقدام نمایید . به محض کسب اطلاعات جدید صفحه اینستاگرام تیزهوشان هیوا و یا کانال تلگرام تیزهوشان اطلاع رسانی می شود .

در ادامه بخوانید: ثبت نام مدارس شاهد









سوالات متداول


1-  آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در چه تاریخی برگزار می شود ؟
این آزمون احتمالا در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد که به محض اطلاع از زمان دقیق برگزاری آزمون تیزهوشان ، در این مقاله اطلاع رسانی می شود .




2-  زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم چه تاریخی است ؟
ثبت نام آزمون تیزهوشان احتمالا از بهمن ماه آغاز و تا اوایل اسفند ادامه خواهد داشت که به محض لحظه شروع ثبت نام این آزمون ، در این مقاله اطلاع رسانی می شود .




3-  شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم امسال چیست ؟
 یکی از شرایط ثبت نام داشتن تابعیت ایرانی است و برای آگاهی از سایر شرایط می توانید متن این مقاله را مطالعه کنید .

منبع : دفترچه ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/vA70
نظرتان را بنویسید