دفترچه انتخاب رشته هنر ۱۴۰۲ + {دانلود مستقیم}

دفترچه انتخاب رشته هنر ۱۴۰۲ + {دانلود مستقیم}
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع

متقاضیانی رشته هنر که امسال شرکت در کنکور را دارند باید در زمان مقرر وارد سامانه سنجش به نشانی sanjesh.org شده و دفترچه انتخاب رشته هنر را دانلود نمایند. سپس به مطالعه دقیق شرایط دفترچه پرداخته و اقدام به ثبت نام نمایند. ما  در این مطلب قصد داریم نحوه انتخاب رشته در کنکور هنر را مطابق با آخرین تغییرات در دفترچه انتخاب رشته هنر شرح دهیم. در ادامه می‎‌توانید منابع کنکور هنر مطابق با دفترچه، رشته‌های زیرگروه‌های مختلف را مطالعه نمایید. برای دانلود مستقیم دفترچه انتخاب رشته هنر به سایت سنجش مراجعه کرده و یا از لینک درون مقاله استفاده نمایید.

دانلود دفترچه انتخاب رشته هنر ۱۴۰۲

برای دانلود دفترچه انتخاب رشته هنر باید از طریق سامانه سنجش استفاده نمود. سامانه سنجش قبل از برگزاری آزمون دفترچه را در سامانه خود قرار داده تا افراد بتوانند مندرجات آن را مطالعه کرده و سپس برای ثبت نام اقدام نمایند.

ما لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته هنر را در زیر برای شما قرار داده ایم که به محض انتشار این دفترچه لینک آن به روز رسانی خواهد شد.

شرایط ثبت‌نام در کنکور هنر 1402

قبل از ثبت‌نام بهتر است دفترچه ثبت نام هنر را به دقت مطالعه نمایید.

به صورت کلی ثبت‌نام تفاوتی با دیگر رشته‌ها ندارد ؛ اما دقت داشته باشید در صورتی که تمایل به شرکت در کنکور دیگری به جز کنکور هنر دارید، لازم است دو کارت اعتباری خریداری نمایید.

همچنین داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می شوند، می توانند تا 150 کد رشته محل را انتخاب نمایند که باید بر اساس علاقه، مسافت دانشگاه، شهریه، تراز علمی دانشگاه و … این موارد را وارد نمایند. اگر نیاز به راهنمایی در خصوص رشته مورد علاقه خود را دارید، با مشاورین ایران تحصیل با شماره 909 9075307 در ارتباط باشید.

دفترچه هنر شامل چه قسمت‌هایی می‌شود؟

دفترچه از قسمت‌هایی مختلفی تشکیل شده که سه قسمت اصلی آن شامل، كلیات ، شرایط و ضوابط ، ضوابط عمومی و اختصاصی موسسات و لیست کد رشته محل ها ، فرم پیش نویس انتخاب رشته می‌شود.

با مطالعه قسمت اول می‌توانید پاسخ تمامی سوالات خود در رابطه با شرایط کلی پذیرش، سهمیه‌ها، نحوه انتخاب رشته و قسمت‌های درج شده در کارنامه داوطلبان را ببینید. در قسمت دوم شهریه‌ها و شرایط برخی مراکز آموزشی خاص را می‌توانید ملاحظه کنید. در این قسمت نیز اصلی‌ترین مواردی که نیاز دارید، مشاهده خواهید کرد که شامل ، کد رشته‌ها و ظرفیت هر یک از دانشگاه‌ها می‌شود.

به طور کلی می توان برخی از مهمترین قسمت های  دفترچه انتخاب رشته هنر را به این صورت بیان نود:

💢 راهنمای انتخاب رشته 

این قسمت یکی از مهمترین بخش های دفترچه می باشد که افراد می توانند از نحوه انتخاب رشته خود مطلع گردند.

💢 مقررات انتخاب رشته

در این قسمت مقررات و شرایط انتخاب رشته بیان شده  است که یکی از مهمترین مواردی که در این بخش می توانید مشاهده نمایید، قسمت سهمیه های کنکور است و افراد در این قسمت می تواند میزان تاثیر بومی گزینی خود را در انتخاب رشته مشاهده نمایید

💢 توضیحات و جداول کد رشته محل

در این قسمت تمامی کد رشته و ظرفیت هر رشته مشخص شده است که شما باید قبل از انتخاب رشته خود حتما به ظرفیت هر رشته توجه گردد و سپس رشته های مورد نظر خود را می توانید در فرم پیش نویس در انتهای دفترچه انتخاب رشته هنر وارد کرده و سپس اقدام به انتخاب رشته نمایید.

زمان و نحوه انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور هنر 1402

زمانی که قصد انتخاب رشته کنکور هنر را دارید باید در ابتدا دفترچه انتخاب رشته هنر را دانلود کرده و سپس شرایط انتخاب رشته را مطالعه نمایید. همان طور که بیان شد برای دانلود دفترچه انتخاب رشته هنر باید وارد سامانه سنجش شده و سپس اقدام به دانلود نمایید، همچنین می توانید از طریق همین مقاله دفترچه انتخاب رشته هنر، را دانلود نمایید.

منبع: https://irantahsil.org/%D8%AF%D9%81%D8%AA%D8%B1%DA%86%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%D8%B1%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D9%87%D9%86%D8%B1/

نظرتان را بنویسید