دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
قبل از آغاز فرآیند انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ، دفترچه ای تحت عنوان " دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1400 " روی سایت مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه منتشر شده و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته دکتری آزاد ، می توانند بر اساس این دفترچه سپس نسبت به تکمیل فرم اینترنتی انتخاب رشته اقدام کنند .




چند روز پس از اعلام نتایج اولیه دکتری 1400 ، آن دسته از داوطلبانی که در کارنامه آزمون دکتری مجاز به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اعلام شده و کد دسترسی به انتخاب رشته این دانشگاه را دریافت نمودند ، می توانند با مطالعه دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 از اطلاعاتی همچون شرایط مربوط به پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد ، سهمیه ، نام و کدرشته ها و واحد های دانشگاهی ، خدمت وظیفه عمومی و ... مطلع شوند .

در این مقاله زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد و لینک دانلود آن قرار داده شده تا داوطلبان با مطالعه آن بتوانند به بهترین شکل ممکن فرم انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400​ را در سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد تکمیل کنند . 





لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400
انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد به صورت جداگانه از انتخاب رشته دکتری دانشگاه سراسری انجام می شود ، از این رو دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد بر روی سایت مرکز سنجش و آزمون این دانشگاه به نشانی azmoon.org منتشر شده و داوطلبان بایستی پیش از اقدام به تکمیل فرم انتخاب رشته ، این دفترچه را با دقت مطالعه نمایند .

زمان دقیق انتشار دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد سال 1400 هنوز اعلام نشده و برای اطلاع از آن می توانید عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا شوید .




به محض فعال شدن لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 ، این مطلب به روز رسانی می شود .

دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد سال 99 



بیشتر بخوانید: انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد









جهت شرکت در مرحله انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد سال 1400 ، داوطلبان باید علاوه بر اطلاعات کارت اعتباری انتخاب رشته و کدملی ، کد دسترسی به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد که 7 رقمی بوده را در انتهای کارنامه اولیه آزمون دکتری خود دریافت نمایند .

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا ، تمامی سوالات و ابهامات شما در تمام مراحل آزمون دکتری دانشگاه آزاد را رفع کنند ، همچنین برای تکمیل فرم انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 می توانید از مشاوران هیوا راهنمایی های لازم را دریافت نمایید .

در ادامه بخوانید: کد دسترسی به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد











سوالات متداول


1-  چگونه می توان از فهرست کد رشته محل های دکتری دانشگاه آزاد اطلاع یافت ؟
 کدرشته محل های آزمون دکتری دانشگاه آزاد در دفترچه انتخاب رشته این دانشگاه درج شده که لینک دانلود آن در متن مقاله موجود است .




2-  دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد چه زمانی منتشر می شود ؟
 دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد همزمان با آغاز انتخاب رشته منتشر می شود که لینک دانلود آن بلافاصله بعد از انتشار در متن مقاله قرار می گیرد .




3-  در دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد چه اطلاعاتی ارائه شده است ؟
 اطلاعاتی همچون شرایط مربوط به پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد ، سهمیه ، نام و کدرشته ها و واحد های دانشگاهی ، خدمت وظیفه عمومی در این دفترچه ذکر شده که لینک دانلود آن در متن مقاله قرار داده شده است .

منبع : دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/kE6x
نظرتان را بنویسید