دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400

دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که بر اساس کارنامه اولیه آزمون دکتری 1400 مجاز به انتخاب رشته از بین رشته محل های ارائه شده توسط دانشگاه آزاد می باشند ، به منظور شرکت در مرحله انتخاب رشته دانشگاه آزاد می بایست دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1400 را از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه دریافت نمایند .




داوطلبانی که در فرآیند ثبت نام آزمون دکتری 1400 شرکت کرده و سر جلسه این آزمون حاضر بودند می توانند جهت مشاهده نتایج اولیه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org رفته و کارنامه اولیه دکتری را دریافت نمایند .

طبق مندرجات این کارنامه وضعیت علمی داوطلبان همچنین وضعیت مجاز به انتخاب رشته بودن آن ها مشخص شده و داوطلبانی که قصد تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه آزاد را دارند می توانند در زمان مقرر شده از سوی مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه اقدام به خرید کارت اعتباری انتخاب رشته و ثبت کد رشته محل های دلخواه خود نمایند . در ادامه لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1400 را برای علاقه مندان قرار می دهیم .



لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1400
داوطلبان مجاز به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد با دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته از سایت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 به نشانی azmoon.org می توانند از تمامی شرایط و ضوابط ، مدارک مورد نیاز ، نحوه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد و همچنین روش گزینش نهایی داوطلبان اطلاعات کسب کنند .




به محض فعال شدن لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 ، این مطلب به روز رسانی می شود .

دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد سال 99 



حتما بخوانید: راهنمای جامع انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد





لازم به ذکر است که دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1400 برای شرکت کنندگان در آزمون یکپارچه به طور جداگانه از داوطلبان دکتری بدون آزمون این دانشگاه منتشر خواهد شد و علاقه مندان به پذیرش از روش استعداد درخشان می توانند علاوه تکمیل فرم انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 ، نسبت به تهیه کارت اعتباری ثبت نام دکتری استعداد درخشان این دانشگاه نیز اقدام کنند . 

علاقه مندان به انتخاب رشته کنکور دکتری دانشگاه آزاد 1400 می توانند با بهره مندی از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران گروه مشاوره تحصیلی هیوا در ارتباط باشند تا فرم انتخاب رشته خود را به بهترین نحو ممکن تکمیل نمایند .

در ادامه بخوانید: شهریه دکتری دانشگاه آزاد


















سوالات متداول


1- لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 در چه سایتی قرار می گیرد ؟
مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری این دانشگاه را از طریق سایت azmoon.org در اختیار داوطلبان قرار می دهد .




2- داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد 1400 امکان انتخاب چند کدرشته محل را دارند ؟
متقاضیان شرکت در مرحله انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد می توانند حداکثر 80 کدرشته محل را متناسب با رشته امتحانی خود اتخاب کنند .




3- آیا فرم انتخاب رشته دکتری سراسری و دانشگاه آزاد با یکدیگر یکسان است ؟
خیر فرم انتخاب رشته دکتری سراسری و دانشگاه آزاد از یک دیگر جدا می باشد برای دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری آزاد می توانید به متن مقاله مراجعه نمایید .

منبع : دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/jDAW
نظرتان را بنویسید