زمان ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه های وزارت علوم دو بار در طول سال برای جذب فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دکتری منتشر می شود . طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی سامانه جذب ، فراخوان هیات علمی وزارت علوم در سال تحصیلی 99 - 1400 ، از 10 آبان ماه آغاز می شود .

برای مشاوره زمان ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم 99






دارندگان مدارک کارشناسی ارشد و بالاتر از رشته های متفاوت که علاقه مند به شرکت در فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم سال 99 هستند ، می بایست در مرحله نخست شرایط و ضوابط تعیین شده برای پذیرش اعم از شرط سنی ، تجانس رشته ، مدارک مورد نیاز و ... را با دقت مطالعه کنند .

در صورتی که داوطلب واجد شرایط ذکر شده باشد می تواند با تهیه مدارک مورد نیاز برای ثبت نام ، در مهلت مقرر تعیین شده از سوی مرکز جذب اعضای هیئت علمی ثبت نام خود را برای فراخوان های مورد نظر انجام دهد . با توجه به اهمیت اطلاع داوطلبان از این موضوع و لزوم ثبت نام به موقع در این فراخوان ها ، در ادامه این مقاله زمان ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم 99 را ارائه داده ایم .



زمان ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم 99
 هر ساله بنا به اعلام نیاز دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به مرکز جذب اعضای هیئت علمی برای تامین نیروی متخصص در کادر آموزشی دانشگاه ، معمولا این مرکز سالیانه 1 الی 2 بار فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم در دانشگاه های مختلف را منتشر می کند . با استناد به دوره های قبلی معمولا ثبت نام یک فراخوان در آبان ماه و یک فراخوان در اواخر سال منتشر شده است .



  زمان ثبت نام جذب هیات علمی وزارت علوم شهریور 99 - 1400 :



 طبق آخرین اطلاعیه منتشر شده از سوی مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم زمان ثبت نام فراخوان شهریور 99 - 1400 که قرار بوده از تاریخ 10 آبان ماه آغاز شود به تعویق افتاده و از ساعت 12 روز یکشنبه تاریخ 11 آبان آغاز خواهد شد .



 ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم سال 99 تا 18 آذر ادامه خواهد داشت و لذا متقاضیان در این محدوده زمانی می توانند با ورود به سایت مرکز جذب ، در صورت دارا بودن شرایط برای ثبت نام خود اقدام کنند .





ثبت نام جذب هیات علمی وزارت علوم مهر 99 - 1400 آغاز شده است



 هم چنین در صورت اطلاع رسانی در خصوص فراخوان بعدی جذب هیات علمی وزارت علوم 99 و یا تمدید مهلت ثبت نام فراخوان علاوه بر بروزرسانی این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .

بیشتر بخوانید: فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد






تمدید مهلت ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم 99
 در هر دوره از ثبت نام داوطلبان در فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم مهلتی حدود 1 ماه به متقاضیان داده می شود تا بتوانند سر فرصت با داشتن تمامی مدارک و شرایط لازم در فراخوان جذب جاری ثبت نام کنند . در سال 99 برای ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم مهلتی به میزان حدود 40 روز برای تکمیل فرآیند ثبت نام داده شده است .



 معمولا در طی سال های گذشته ، به منظور تسهیل ثبت نام داوطلبان جا مانده از فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم ، مهلت ثبت نام به مدت چند روزی تمدید شده است . لذا ممکن است در انتهای زمان ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی 99 نیز مهلت نام نویسی چند روزی تمدید شود .





 مهلت ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم 99 احتمالا چند روزی تمدید خواهد شد .



 به محض تمدید شدن مهلت ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم 99 علاوه بر این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد . هم چنین داوطلبان می توانند در صورت دارا بودن شرایط ثبت نام تدریس دانشگاه علمی کاربردی ، برای فراخوان جذب مدرس این دانشگاه نیز نام نویسی کنند .










اگر پس از مطالعه مقاله زمان ثبت نام هیات علمی وزارت علوم 99 سوالی در زمینه زمان جذب اعضای هیئت علمی دارید ، می توانید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .



در ادامه بخوانید: فراخوان جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی









سوالات متداول


1-  تاریخ دقیق ثبت نام جذب هیات علمی وزرات علوم چه زمانی مشخص می شود ؟
 بنا به اعلام نیاز دانشگاه ها ، مرکز جذب اعضای هیئت علمی تاریخ ثبت نام را مشخص می کند و به محض انتشار اطلاعیه زمان دقیق ثبت نام در این مقاله نیز اطلاع رسانی خواهد شد .




2-  داوطلبان چه مدتی را برای ثبت نام و ارائه مدارک مهلت دارند ؟
 همانطور که در مقاله اشاره شده ، معمولا 3 هفته الی 1 ماه پس از شروع فراخوان ، لینک ثبت نام در سایت فعال است .




3-  چه زمانی می توان برای جذب هیئت علمی وزارت علوم ثبت نام کرد ؟
همانطور که در این مقاله نیز اشاره شده است ، سالیانه 1 الی 2 بار در بازه اواخر شهریور و بهمن فراخوان جذب هیئت علمی وزارت علوم منتشر می شود .

منبع : زمان ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/7rRO
نظرتان را بنویسید