مهلت انتخاب رشته دکتری 1400

مهلت انتخاب رشته دکتری 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سازمان سنجش ممکن است همانند سال گذشته مهلت انتخاب رشته دکتری سراسری 1400 را برای آن دسته از داوطلبانی که نتوانستند در زمان قانونی فرم اینترنتی انتخاب رشته دکتری را تکمیل نمایند ، تمدید کند . لینک تکمیل فرم انتخاب رشته دکتری 1400 در فرصت مجددی که سازمان سنجش فراهم کرده در سایت sanjesh.org فعال خواهد بود .




سازمان سنجش پس از اتمام ثبت نام آزمون دکتری 1400 و برگزاری آن به بررسی پاسخنامه های داوطلبان پرداخته و نتیجه مرحله اول را در قالب کارنامه اولیه دکتری روی سایت خود به نشانی sanjesh.org قرار خواهد داد . مطابق اطلاعات درج شده در کارنامه اولیه داوطلبان از دوره هایی که در آن ها مجاز به انتخاب رشته شدند آگاه می شوند و می توانند در زمان مقرر شده از سوی سازمان سنجش و مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد نسبت به تکمیل فرم اینترنتی انتخاب رشته دکتری به صورت مجزا از هم اقدام نمایند .

داوطلبانی که در یک یا همه دوره های روزانه ، نوبت دوم ( شبانه ) ، دانشگاه های غیرانتفاعی ، پیام نور و پردیس های خودگردان مجاز به انتخاب رشته دکتری 1400 شدند می توانند بعد از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته دکتری و در صورت دارا بودن شرایط و ضوابط در نظر گرفته شده ، در زمان انتخاب رشته دکتری سراسری 1400  حداکثر 50 کدرشته محل را با توجه به رشته امتحانی خود انتخاب نمایند . معمولا سازمان سنجش هر سال برای آن دسته از داوطلبان که به هر دلیلی موفق به انتخاب رشته نشده اند فرصت مجدد کوتاهی تحت عنوان تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری سراسری در نظر می گیرد . 



تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری سراسری 1400
زمان انتخاب رشته توسط سایت مرکز سنجش دانشگاه آزاد اعلام می شود و توصیه می شود که تمامی داوطلبان در زمان مقرر شده فرم انتخاب رشته خود را در سایت انتخاب رشته دکتری 1400 ثبت نمایند زیرا ممکن است فرصت مجددی از سوی سازمان سنجش مشخص نشود .





به محض اعلام تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری 1400در این مقاله اطلاع رسانی می شود .



حتما بخوانید: انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400





لازم به ذکر است داوطلبانی که قصد ویرایش انتخاب های خود را دارند ، می توانند در این بازه زمانی نیز نسبت به ویرایش فرم انتخاب رشته دکتری اقدام نمایند . محدودیتی برای دعوت به مصاحبه داوطلبان دکتری 1400 وجود ندارد و بهتر است رشته محل ها به ترتیبی در فرم انتخاب رشته دکتری وارد شود که فاکتور های علاقه ، رتبه و کیفیت دانشگاه ، مسافت تا محل سکونت و شهریه دکتری در نظر گرفته شده باشد .












مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی ، پاسخگوی تمامی شبهات شما در تمامی مراحل آزمون دکتری باشند . همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر ، عضو  کانال تلگرام دکتری تخصصی هیوا و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا شوید . 

در ادامه بخوانید: دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری 1400









سوالات متداول


1- داوطلبان مجاز به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد نیز باید در بازه زمانی تعیین شده توسط سازمان سنجش انتخاب رشته کنند ؟
خیر . انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد به صورت مجزا از دانشگاه های سراسری برگزار خواهد شد و زمان آن توسط مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه مشخص می شود .




2- آدرس سایت انتخاب رشته دکتری سراسری چیست ؟
آدرس سایت انتخاب رشته دکتری برای دانشگاه های سراسری همان sanjesh.org می باشد .




3- داوطلبان مجاز به انتخاب رشته دکتری سراسری امکان انتخاب چند کدرشته محل را دارند ؟
در زمان انتخاب رشته دکتری و تمدید آن که در متن مقاله اطلاع رسانی شده ، داوطلبان می توانند حداکثر 50 کدرشته محل را انتخاب کنند .

منبع : مهلت انتخاب رشته دکتری 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/pM36
نظرتان را بنویسید