دفترچه کنکور کاردانی به کارشناسی 99

دفترچه کنکور کاردانی به کارشناسی 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دفترچه ثبت نام کاردانی به کارشناسی 99 همزمان با فعال شدن لینک ثبت نام در سایت سنجش منتشر شده و شامل شرایط ، مدارک ، نحوه ثبت نام و لیست رشته های با کنکور و بدون کنکور در گروه های مختلف آموزشی فنی و مهندسی ، كشاورزی و منابع طبيعی ، علوم پايه ، علوم انسانی ، هنر و یا دامپزشكی است .


متقاضیان برای شرکت در کنکور  کاردانی به کارشناسی 99 می بایست واجد شرایط ثبت نام این مقطع بوده و از کلیه ضوابط و قوانین این آزمون آگاهی داشته باشند . دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی 99 شامل شرایط ثبت نام ، لیست رشته های امتحانی ، رشته های تحصیلی ، شرایط انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان ، شرایط ثبت نام رشته های پیراپزشکی ، تعداد سؤال ، ضرايب و منابع آزمون دروس عمومی و پايه ، سهمیه رزمندگان و ایثارگران ، زمان برگزاری آزمون و انتشار کارت ورود به جلسه کاردانی به کارشناسی می باشد .

با توجه به اهمیت موارد مندرج در این دفترچه و همچنین لزوم اطلاع داوطلبان از شرایط و رشته های کنکور کاردانی به کارشناسی ، در ادامه این مقاله علاوه بر زمان انتشار دقترچه ، لینک دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی 99 قرار داده خواهد شد .


دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99
معمولا هر ساله دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی همزمان با آغاز ثبت نام این آزمون منتشر می شود و پیش بینی می شود همین رویه برای کنکور کاردانی به کارشناسی 99 نیز اجرایی شود .

طبق اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص نام نویسی کنکور کاردانی به کارشناسی 99 ، ثبت نام این آزمون از 14 اردیبهشت ماه آغاز شده و تا 20 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت . با استناد به این موضوع پیش بینی می شود دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99 در تاریخ 14 اردیبهشت منتشر خواهد شد .



لینک دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99 ، 14 اردیبهشت فعال می شود



به محض انتشار  دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99 ، این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد . داوطلبان می توانند پس از مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام این آزمون در زمان تعیین شده برای نام نویسی در رشته مورد نظر خود اقدام کنند .


در نظر داشته باشید برای ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی 99 می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تماس گرفته و از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا کمک بگیرید .  برای اطلاع از آخرین اخبار کنکور کاردانی به کارشناسی 99 عضو کانال تلگرام بدون کنکور هیوا شوند .

سوالات متداول

1- دفترچه انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی چه زمانی منتشر می شود ؟
دفترچه این آزمون معمولا همزمان با آغاز نام نویسی این آزمون منتشر می شود که تاریخ دقیق انتشار در این مقاله اطلاع رسانی می شود .

2- از چه طریقی می توان لیست رشته های ارائه شده کارشناسی ناپیوسته را مشاهده کرد ؟
داوطلبان می توانند با دانلود دفترچه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی از رشته های ارائه شده مطلع شوند که لینک دانلود دفترچه در این مقاله نیز فعال می شود .

3- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته شامل چه مواردی می باشد ؟
همانطور که در این مقاله اشاره شده دفترچه ثبت نام شامل شرایط ، مدارک لازم ، رشته های ارائه شده و .... می باشد .

منبع : دفترچه کنکور کاردانی به کارشناسی 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/g4N3
نظرتان را بنویسید