مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای

مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سازمان سنجش امکان ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 99 را برای رشته های با کنکور و بدون کنکور به صورت اینترنتی فراهم کرده است و داوطلبان این دوره لازم است مطابق مدارک مندرج در دفترچه مدارک و اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای را از پیش آماده نموده و در سایت ثبت نام وارد نمایند .


هر ساله ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش sanjesh.org امکان پذیر است و علاقه مندان به رشته های با کنکور و بدون کنکور در ابتدا ضروری است دفترچه ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای را به دقت مطالعه کرده و پس از بررسی لیست رشته های کنکور فنی حرفه ای ، در صورتی که حائز شرایط ثبت نام دانشگاه فنی و حرفه ای هستند لازم است مدارک و اطلاعات ثبت نام خود را مطابق دفترچه آماده نموده و سپس ثبت نام را از طریق سایت مذکور انجام دهند .

توصیه می شود متقاضیان فرم ثبت نام مندرج در انتهای دفترچه ثبت نام را تکمیل نموده تا فرآیند ثبت نام اینترنتی به دقت هر چه بیشتر و در کوتاه ترین زمان انجام شود . شایان ذکر است که ثبت نام و انتخاب رشته های بدون کنکور و با کنکور فنی حرفه ای به صورت یکپارچه و در زمان تعیین شده انجام می شود لذا مدارک ثبت نام هر دو روش ( با کنکور و بدون کنکور ) مشابه است . در ادامه مدارک لازم جهت ثبت نام رشته های با کنکور و بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 را ارائه داده ایم .


مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99
مطابق مندرجات دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 99 و فرم پیش نویس ثبت نام ، مدارک و اطلاعات لازم برای ثبت نام دانشگاه فنی حرفه ای به شرح زیر است :





 اطلاعات فردی :

 دین ، سهمیه ، کد ملی ، تلفن همراه ، آدرس پست الكترونيكی ،  عکس 3*4 ( جهت آپلود در سایت سازمان سنجش ) 



 اطلاعات شناسنامه ای :

نام و نام خانوادگی ، شماره شناسنامه ، سری و سریال شناسنامه ، تاریخ تولد



 اطلاعات مربوط به سوابق تحصیلی :

اصل آخرین مدرک دیپلم ، كد 4 رقمی رايانه ای ديپلم ، كد و عنوان رشته تحصيلی ، شاخه تحصیلی ، معدل كل ديپلم ، تاريخ اخذ مدرك ديپلم



 اطلاعات مربوط به محل سکونت :

كد و عنوان استان ، شهر و آدرس محل اقامت ، کد پستی ، تلفن ثابت




مشاوره مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99
داوطلبان باید دقت داشته باشند که به جز عکس 3 * 4 که باید برای ثبت نام اینترنتی در سایت آپلود شود ، بارگزاری سایر مدارک داوطلب در سایت سازمان سنجش لازم نیست و داوطلبان صرفا باید اطلاعات مندرج در مدارک ( شخصی ، شناسنامه ای ، تحصیلی و ... ) را به صورت دقیق در فرم ثبت نام وارد کنند .

خاطر نشان می شود داوطلبان پس از قبولی نهایی در رشته محل مورد نظر موظف به ارائه اصل مدارک خود به دانشگاه پذیرفته شده ، بوده و اگر مغایرتی در اطلاعات ثبت نامی و مندرجات مدارک داوطلب مشاهده شود سبب لغو قبولی داوطلبان خواهد شد . بنابراین داوطلبان باید با دقت هر چه تمام تر اطلاعات خود را در فرم ثبت نام اینترنتی وارد کنند .


کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخگوی سوالات داوطلبان در کلیه مراحل ثبت نام تا اعلام نتایج کاردانی فنی و حرفه ای 99 بوده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تجارب خود را در اختیار آن ها قرار می دهند . هم چنین متقاضیان می توانند با عضویت در کانال تلگرام بدون کنکور از آخرین اخبار کاردانی فنی و حرفه ای 99 مطلع شوند .

سوالات متداول

1- آیا داوطلبان باید تمامی مدارک خود را در سایت بارگزاری کنند ؟
خیر . همانطور که در مقاله اشاره شده به جز فایل عکس که باید بارگزاری شود ، نیازی به آپلود سایر مدارک نیست .

2- چه مدارکی برای ثبت نام کنکور کاردانی مورد نیاز است ؟
داوطلبان به مدارک شخصی ، شناسایی ، تحصیلی و ... نیاز دارند که به صورت دقیق در این مقاله ارائه شده اند .

3- آیا اصل مدارک برای ثبت نام حضوری در دانشگاه ها لازم است ؟
بله . همانطور که در مقاله اشاره شده است داوطلبان پس از قبولی باید مدارک خود را به دانشگاه تحویل دهند .

منبع : مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/j4Nl
نظرتان را بنویسید