کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99

کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
پس از اتمام مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ، داوطلبانی که در فرم انتخاب رشته خود رشته های با آزمون این دوره را انتخاب کرده اند می بایست خود را برای آزمون مرداد ماه آماده نمایند . در دست داشتن برخی از مدارک از جمله کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 99 جهت حضور در جلسه آزمون لازم و ضروری است .

هر ساله سازمان سنجش اقدام به جذب دانشجو در مقطع کاردانی از طریق برگزاری آزمون در تعداد محدودی از رشته ها می کند . داوطلبان واجد شرایط ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 و علاقه مندان به تحصیل در رشته‌ های الکتروتکنیک ، تأسیسات مکانیکی ، تربیت بدنی ، حسابداری ، شبکه و نرم افزار ، صنایع غذایی ، گرافیک ، مکانیک خودرو و نقشه کشی معماری می بایست پس انتخاب رشته محل های مورد نظر خود از میان لیست رشته های ارائه شده در دفترچه ثبت نام ، کد رشته محل های با کنکور انتخابی خود را تا سقف 50 انتخاب در فرم انتخاب رشته وارد نمایند .

داوطلبان جهت شرکت در آزمون می بایست در مدت زمانی که در اختیار دارند منابع ذکر شده در دفترچه را مطالعه نموده و پس از تهیه کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای ، در جلسه آزمون حضور یابند . در ادامه این مقاله زمان ، نحوه و لینک دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 را ارائه داده ایم .


زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 99
هر ساله کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای چند روز پیش از روز برگزاری آزمون کاردانی منتشر می شود . با استناد به این موضوع و هم چنین مطابق جدول زمانبندی و اطلاع رسانی های سازمان سنجش مبنی بر برگزاری آزمون کاردانی 99 در تاریخ 3 مرداد ماه پیش بینی می شود که کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 99 ار اواخر تیر ماه منتشر شود .



کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 99 ، اواخر تیر ماه منتشر خواهد شد 



لازم به ذکر است به محض انتشار کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 99 این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون ازمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .


نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 99
هر ساله لینک دریافت کارت ورود به جلسه بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org فعال می شود و داوطلبان می توانند کارت ورود به جلسه خود را به صورت اینترنتی و با ورود به این سایت دریافت کنند . برای سال 99 نیز پیش بینی می شود همین رویه در پیش گرفته شود .



 راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 99 :

1 - ورود به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org





2 - انتخاب گزینه " کاردانی فنی و حرفه ای " از منوی سمت راست سایت سازمان سنجش





3 - انتخاب گزینه " کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 99 " و ورود به صفحه دریافت کارت





به محض انتشار کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 99 این راهنما بروزرسانی شده و همچنین لینک دریافت کارت در این قسمت فعال خواهد شد .



با توجه به اینکه داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه خود به شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام کنکور کاردانی 99 نیاز دارند ، در صورتی که به این اطلاعات دسترسی ندارند می توانند با درخواست به سازمان سنجش این اطلاعات را بازیابی کنند .

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخگوی سوالات داوطلبان در کلیه مراحل ثبت نام تا اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 بوده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تجارب خود را در اختیار آن ها قرار می دهند . هم چنین در صورتی که در دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی فنی حرفه ای 99 خود دچار مشکل شدید مشاوران هیوا می توانند شما را در این زمینه یاری نمایند .

سوالات متداول

1- کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی چه زمانی منتشر می شود ؟
کارت ورود به جلسه این آزمون معمولا چند روز پیش از برگزاری کنکور منتشر می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق در این مقاله اطلاع رسانی می شود .

2- برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی چه اطلاعاتی مورد نیاز است ؟
همانطور که در این مقاله اشاره شده ، برای دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون اطلاعاتی از قبیل شماره پرونده ، کد رهگیری ثبت نام و ... مورد نیاز است .

3- از چه طریقی می توان کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی را دریافت کرد ؟
داوطلبان به صورت اینترنتی می توانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند که نحوه دریافت در این مقاله نیز توضیح داده شده است .

منبع : کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/k4NE
نظرتان را بنویسید