نحوه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای

نحوه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سازمان سنجش با انتشار دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای 99 و فعال شدن لینک ثبت نام امکان ادامه تحصیل در مقطع کاردانی پیوسته را برای فارغ التحصیلان هنرستان ، کاردانش و فنی حرفه ای فراهم ساخته است و داوطلبان مراحل ثبت نام کاردانی دانشگاه فنی و حرفه ای 99 را مطابق مندرجات دفترچه ثبت نام می بایست انجام دهند .


هر ساله علاقه مندان رشته های دانشگاه فنی و حرفه ای می توانند با در نظر گرفتن شرایط ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ، در ثبت نام اینترنتی این دوره شرکت نمایند . داوطلبان پیش از ثبت نام می بایست دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی دانشگاه فنی و حرفه ای 99 را به دقت مطالعه و مراحل ثبت نام را مطابق دفترچه انجام دهند .

 داوطلبان پس از بررسی شیوه ثبت نام ، لیست رشته های کنکور کاردانی فنی حرفه ای و لیست رشته های بدون کنکور می بایست در زمان تعیین شده ثبت نام کنکور 99 همزمان با نام نویسی ، فرم انتخاب رشته خود را تکمیل نمایند . بررسی مراحل ثبت نام پیش از مراجعه به سایت ثبت نام باعث افزایش دقت در روند ثبت نام می شود از این رو در ادامه این مقاله نحوه ثبت نام و انتخاب رشته های با کنکور و بدون کنکور کاردانی دانشگاه فنی و حرفه ای 99 را ارائه داده ایم .  


مراحل ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99
مطابق جدول زمانبندی سازمان سنجش ، متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه فنی حرفه ای از 18 لغایت 25 خرداد 99 می توانند جهت ثبت نام و انتخاب رشته به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند . کلیه داوطلبان در صورت تمایل به ادامه تحصیل در رشته محل های مورد علاقه خود می بایست مراحل زیر را طی کنند :

1 - مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org

2 - دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 

3 - مطالعه شرایط و لیست رشته های ارائه شده 

4 - آماده نمودن مدارک ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 99 

5 - خرید کارت اعتباری و پرداخت هزینه ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای

 6 - تکمیل فرم ثبت نام و انتخاب رشته حداکثر تا 50 کد رشته محل

7- تایید مراحل و دریافت کد رهگیری 16 رقمی


راهنمای تصویری ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 99
گام اول : در اولین قدم وارد سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org شده و مطابق تصویر از سمت راست و از بخش رنگی گزینه کاردانی فنی و حرفه ای را انتخاب کنید .





گام دوم : روی گزینه " سامانه ثبت نام آزمون دوره های كاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات غیر انتفاعی سال 1399 " کلیک کنید .





گام سوم : پس از خرید کارت گزینه " ثبت نام جدید " در قسمت متقاضی ، سمت راست صفحه در بالا را انتخاب کنید .





گام سوم : با وارد کردن سریال کارت اعتباری خریده شده می توانید وارد صفحه ثبت نام شوید .





به محض آغاز ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 99 راهنمای ارائه شده بروزرسانی شده و همچنین لینک ثبت نام کنکور کاردانی در این قسمت فعال خواهد شد




همچنین مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز آماده اند تجربیات خود را در اختیار داوطلبان قرار داده و از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پاسخگوی سوالات آن ها در رابطه با فرآیند ثبت نام باشند . هم چنین کلیه اخبار مربوط به ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 99 از طریق کانال تلگرام بدون کنکور هیوا در اختیار داوطلبان قرار می گیرد .

سوالات متداول

1- ثبت نام کنکور کاردانی از چه طریقی انجام می شود ؟
ثبت نام این آزمون به صورت اینترنتی انجام می شود و به محض آغاز نام نویسی لینک ثبت نام در این مقاله نیز فعال می شود .

2- آیا ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی همزمان انجام می شود ؟
بله . ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی همزمان انجام می شود که مراحل به صورت کامل در این مقاله توضیح داده شده اند .

3- از چه طریقی می توان از انجام شدن ثبت نام اطمینان حاصل کرد ؟
همانطور که در مقاله اشاره شده ، در صورتی که داوطلبان پس از طی مراحل ثبت نام موفق به دریافت کد رهگیری 16 رقمی ثبت نام شوند یعنی ثبت نام بدرستی تکمیل شده است .

منبع : نحوه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/l4Nr
نظرتان را بنویسید