اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانشگاه فنی و حرفه ای هر ساله به دو صورت با کنکور و بدون کنکور اقدام به جذب دانشجو می کند که پس از اتمام مهلت ثبت نام تا قبل از شروع نیمسال اول تحصیلی ، نتایج کاردانی فنی حرفه ای اعلام می شود . بنابراین داوطلبان در زمان مقرر که پس از انتشار اطلاعیه سازمان سنجش مشخص می شود ، با ثبت اطلاعات خود از طریق سایت سازمان سنجش می توانند نتایج خود را مشاهده نمایند .

هر ساله علاقه مندان به ادامه تحصیل در رشته های دانشگاه فنی حرفه ای پس از انتشار اطلاعیه سازمان سنجش می توانند نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته خود اقدام کنند . لینک ثبت نام رشته های با کنکور و بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای در سایت سازمان سنجش فعال می شود و آزمون کاردانی فنی حرفه ای مطابق جدول زمانبندی منتشر شده در سایت مذکور در با حضور تعداد کثیری از علاقه مندان به ادامه تحصیل در دانشگاه فنی و حرفه ای از داوطلبان برگزار می شود .

پس از بررسی مدارک و اطلاعات ثبت نامی کاردانی فنی و حرفه ای داوطلبان و پاسخبرگ رشته های با آزمون شرکت کنندگان ، توسط سازمان سنجش موعد اعلام نتایج ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای فرا می رسد و شرکت کنندگان در انتظار اطلاع از نتایج خود هستند . در ادامه این مقاله علاوه بیان زمان دقیق اعلام نتایج و ارائه لینک مشاهده نتایج ، نحوه مشاهده نتایج کاردانی فنی و حرفه ای 99 را برای هر دو گروه رشته های با کنکور و بدون کنکور به همراه راهنمای تصویری شرح داده ایم .


زمان اعلام نتایج کاردانی فنی حرفه ای 99
در طی سال های اخیر معمولا نتایج رشته های بدون آزمون و با آزمون کاردانی فنی و حرفه ای مدتی پس از برگزاری آزمون کاردانی ، اعلام شده است . با توجه به این موضوع و همچنین با در نظر گرفتن تاریخ اعلام نتایج سال 98 که 16 شهریور ماه بوده ، پیش بینی می شود اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 نیز در نیمه دوم شهریور ماه انجام شود .



 نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 ، احتمالا نیمه دوم شهریور ماه اعلام خواهد شد



به محض اعلام شدن نتایج کاردانی فنی حرفه ای 99 ، این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون کنکور هیوا اطلاع رسانی خواهد شد . هم چنین داوطلبانی که علاوه بر دانشگاه های فنی حرفه ای ، برای کاردانی دانشگاه آزاد نیز ثبت نام کرده اند می توانند نتایج پذیرش نهایی آزاد را نیز در زمان مقرر مشاهده کنند .

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 99

نحوه اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99
احتمالا نحوه مشاهده نتایج رشته های با آزمون کاردانی فنی حرفه ای سال 99 مانند سال های گذشته به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org خواهد بود و داوطلبان می توانند با مراجعه به این سایت نتایج خود را مشاهده کنند .



 راهنمای تصویری نحوه اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 :

1- برای ورود به سایت سازمان سنجش ، آدرس " sanjesh.org " و یا عبارت " سایت سازمان سنجش " را در قسمت مرورگر سیستم خود تایپ نمایید .





2 - از بین نتایج نمایش داده شده اولین گزینه را انتخاب نمایید .





3 - پس از ورود به سایت سازمان سنجش از منوی رنگی صفحه باز شده " کاردانی فنی و حرفه ای " را انتخاب نمایید .





4 - با کلیک بر روی گزینه " اعلام نتایج نهایی آزمون کاردانی فنی حرفه ای سال 99 " وارد سامانه اعلام نتایج شوید .





5 - در سامانه اعلام نتایج هر داوطلببه دو روش می تواند نتایج خود را مشاهده نماید .

 
روش اول : طبق این روش داوطلبان می بایست شماره پرونده 6 رقمی و شماره شناسنامه خود را وارد نمایند .

روش دوم : در این روش لازم است هر داوطلب علاوه بر شماره داوطلبی ، شماره شناسنامه خود را نیز وارد نمایند .

نکته : هر داوطلب شماره پرونده و کد پیگیری را در پس از اتمام مراحل ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 99 دریافت می نماید .





به محض اعلام شدن نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 ، این راهنما بروزرسانی شده و همچنین لینک مشاهده نتایج در این قسمت فعال خواهد شد



داوطلبانی که به شماره داوطلبی و شماره پرونده ثبت نام خود دسترسی ندارند می توانند با درخواست به سازمان سنجش این اطلاعات را بازیابی کنند .

 
کارنامه کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99
سازمان سنجش معمولا چند روز پس از اعلام نتایج کنکور کاردانی ، لینک مشاهده کارنامه کنکور کاردانی این دوره را بر روی سایت sanjesh.org فعال می کند . داوطبان به دو طریق می توانند کارنامه خود را مشاهده نمایند .



داوطلبان برای مشاهده کارنامه خود می بایست تا مرحله 3 نحوه مشاهده اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 پیش بروند . بنابراین پس از جستجوی سایت سازمان سنجش و ورود به سایت از منوی رنگی سمت راست صفحه گزینه کاردانی فنی حرفه ای را انتخای نمایید . در صفحه ای که باز می شود گزینه " کارنامه نهایی آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی سال 1399 " را انتخاب نمایید .





در این صفحه هر داوطلب به دو طریق می تواند کارنامه خود را مشاهده کند :

روش اول : با وارد نمودن شماره پرونده ، شماره شناسنامه و سال تولد قادر خواهید بود کارنامه خود را مشاهده نمایید .

روش دوم : داوطلبانی که شماره پرونده خود را به هر دلیل گم کرده اند می توانند با وارد نمون شماره داوطلبی ، شماره شناسنامه و سال تولد کارنامه خود را دریافت نمایند .






به محض انتشار کارنامه کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 ، این راهنما بروزرسانی شده و همچنین لینک مشاهده کارنامه در این قسمت فعال خواهد شد



داوطلبان پذیرفته شده باید برای تکمیل فرآیند نام نویسی خود در دانشگاه مورد نظر ، وارد سیستم ناد دانشگاه فنی حرفه ای شده و مدارک خود را در این سایت نیز بارگزاری کنند .

مرکز مشاوره تحصیلی هیوا ، این بستر را فراهم کرده است تا علاقه مندان به ادامه تحصیل در مقطع کاردانی دانشگاه فنی و حرفه ای در هر مرحله از ثبت نام تا اعلام نتایج سوالات و ابهامات خود را برطرف نمایند . بدین منظور داوطلبان از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا می توانند با مشاوران ما در ارتباط بوده و همچنین با عضویت در کانال تلگرام بدون کنکور هیوا از آخرین اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای مطلع شوند .

سوالات متداول

1- آیا نتایج رشته های با آزمون و بدون آزمون کاردانی همزمان اعلام می شوند ؟
بله . همانطور که در مقاله اشاره شده است نتایج هر دو پذیرش همزمان اعلام می شود .

2- نتایج کنکور کاردانی چه زمانی اعلام می شود ؟
نتایج این آزمون معمولا مدتی پس از برگزاری کنکور اعلام می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .

3- کارنامه کنکور کاردانی فنی چه زمانی منتشر می شود ؟
معمولا چند روز بعد از اعلام نتایج ، کارنامه نهایی داوطلبان نیز منتشر می شود که به محض انتشار در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .

منبع : اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/n4jE
نظرتان را بنویسید