نحوه دریافت شماره پرونده و داوطلبی کنکور سراسری

نحوه دریافت شماره پرونده و داوطلبی کنکور سراسری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
به داوطلبان کنکور سراسری پس از ثبت نام سه شماره با نام های شماره پرونده ، شماره داوطلبی و کد پیگیری ثبت نام داده می شود که در تمامی مراحل کنکور مورد نیاز هستند . در صورتی که داوطلبان به هر یک از این شماره ها دسترسی نداشته باشند می توانند برای دریافت آن از طریق سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش اقدام کنند .


داوطلبان کنکور سراسری 99 بعد از تکمیل فرم ثبت نام در رسید ثبت نامی شماره پرونده و یک کد پیگیری ثبت نام خود را دریافت کرده اند . همچنین داوطلبانی که کارت ورود به جلسه کنکور خود را دریافت کرده اند به شماره داوطلبی خود دسترسی داشته اند . همچنین کلیه داوطلبان برای دیدن نتایج اولیه کنکور سراسری و انتخاب رشته کنکور و دیدن نتایج نهایی کنکور سراسری به اطلاعات ثبت نامی از جمله شماره پرونده و شماره داوطلبی خود نیازمند هستند .

داوطلبانی که بنا بر هر دلیل به اطلاعات ثبت نامی کنکور خود دسترسی ندارند ، می توانند از طریق ارسال درخواست در سامانه پاسخ گویی سازمان سنجش شماره پرونده و داوطلبی خود را بصورت آنلاین دریافت کنند . در ادامه نحوه دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور سراسری را شرح می دهیم .

نحوه ثبت درخواست در سایت سازمان سنجش
داوطلبان برای ثبت درخواست خود در سایت سازمان سنجش مطابق تصویر باید وارد سایت sanjesh.org شوند  و از منوی سمت چپ ورود به سیستم پاسخ گویی را انتخاب کنند . 





 اگر قبلا در سایت سنجش عضو بوده اید روی گزینه " ورود به سیستم " کلیک کنید ، در غیر اینصورت طبق تصویر زیر روی دکمه (( عضویت در سایت )) کلیک نمایید .




 سپس به صفحه (( عضویت در سایت )) هدایت می شوید . 





 در این صفحه شما باید اطلاعاتی که از داوطلب خواسته شده ، را به درستی وارد نمایید در نظر داشته باشید برای عضویت در سایت شما نیاز به یک ایمیلی که دسترسی به آن داشته باشید دارید . برای اینکه عضویت شما در سایت سازمان سنجش تایید شود به پست الکترونیکی شما یک کد تحت عنوان رمز عبور ارسال خواهند شد .






 در این قسمت بعد از دریافت رمز عبور که به ایمیل شما ارسال شده ، می توانید مجددا وارد صفحه اصلی شده و با کلیک روی گزینه " ورود به سیستم پاسخگویی " و انتخاب گزینه " ورود به سیستم " ، با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود وارد پورتال پاسخگویی سازمان سنجش شوید .
 


 



 در این بخش شما با طی کردن مراحل زیر می توانید  اطلاعات ثبت نامی شامل شماره پرونده و شماره داوطلبی خود را به صورت آنلاین دریافت نمایید :
 
ابتدا از منوی سمت روی گزینه " درخواست جدید " کلیک کنید . سپس آزمون سراسری و سال 99 را انتخاب کرده و روی گزینه " جستجو " کلیک کنید . در ادامه همانند تصویر زیر روی گزینه " دریافت شماره پرونده یا داوطلبی " کلیک کرده و وارد صفحه بعد می شوید .
 
 


 
 بعد از کلیک بر روی گزینه دریافت شماره پرونده یا داوطلبی صفحه جدیدی باز می شود که حاوی اطلاعات فردی و شناسنامه ای  شما است که در صورت تایید اطلاعات ، در صفحه جدیدی که باز می شود شماره پرونده و شماره داوطلبی قابل مشاهده خواهد بود .




مخاطبان گرامی در صورتی که در دریافت شماره پرونده یا شماره داوطلبی خود به مشکل بر خورده اند و با استفاده از راهنمای تصویری دریافت شماره پرونده بالا نتوانسته اند اطلاعات ثبت نامی خود را از کارشناسان سازمان سنجش دریافت کنند می توانند از طریق سیستم  مشاوره تحصیلی هیوا با مشاوران تحصیلی تلفنی ارتباط  برقرار کنند و همچنین می توانند برای اطلاع از آخرین اخبار کنکور سراسری عضو کانال تلگرام کنکور سراسری هیوا و یا صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشند .

سوالات متداول

1- داوطلبانی که به اطلاعات ثبت نامی خود دسترسی ندارند چه پیشنهادی دارید ؟
می توانند مطابق راهنمای تصویری ارائه شده در این مقاله نسبت به ارسال درخواست به سازمان سنجش اقدام و اطلاعات ثبت نامی خود را دریافت کنند .

2- ارسال درخواست به سازمان سنجش به چه صورت انجام می شود ؟
به صورت اینترنتی انجام می شود و متقاضی  در ابتدا باید عضو سایت سازمان سنجش شده و از طریق رمز عبوری که این سازمان ارسال می کند درخواست خود را ثبت کند که البته در این مقاله راهنمای تصویری قرار داده شده است .

3- عضویت در سایت سازمان سنجش به چه صورت انجام می شود ؟
با استفاده از یک ایمیل فعال ، اطلاعات فردی و با پر کردن فرم ثبت نام عضویت صورت می پذیرد برای اطلاعات بیشتر مقاله را مطالعه کنید .

منبع : نحوه دریافت شماره پرونده و داوطلبی کنکور سراسری
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/0zPK
نظرتان را بنویسید