مهلت ثبت نام کنکور 1400

مهلت ثبت نام کنکور 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سازمان سنجش با تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1400 فرصت مجددی به منظور ثبت نام و ویرایش اطلاعات در اختیار داوطلبان قرار می دهد. لینک ثبت نام در این بازه زمانی مجددا به مدت 2 تا 3 روز فعال شده و امکان درج و یا ویرایش اطلاعات فردی و تحصیلی را برای متقاضیان فراهم می شود. 




ثبت نام کنکور سراسری، به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود. کلیه متقاضیانی که قصد ورود به دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد را دارند، باید در زمان ثبت نام کنکور 1400 وارد سایت سنجش به نشانی sanjesh.org شده و فرم اینترنتی ثبت نام را تکمیل کنند.

با وجود اینکه هر سال سازمان سنجش یک بازه زمانی 8 تا 10 روزه برای مهلت ثبت نام در نظر می گیرد، اما باز هم داوطلبانی هستند که به دلایل مختلف اعم از نقص مدارک، عدم اطلاع از زمان ثبت نام و...، از شرکت در این آزمون جا مانده و موفق به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام نمی شوند.

به همین دلیل سازمان سنجش معمولا بعد از اتمام مهلت قانونی ثبت نام، این بازه را برای دو، سه روزی تمدید می کند و متقاضیان می توانند در زمان تمدید ثبت نام کنکور سراسری، مجدد وارد سایت سازمان سنجش شده و ثبت نام خود را انجام دهند. با توجه به اهمیت مهلت تمدید ثبت نام برای جاماندگان از ثبت نام کنکور 1400 در ادامه زمان تمدید مهلت ثبت نام کنکور 1400 ارائه شده است.



مهلت ثبت نام کنکور 1400
معمولا هر سال سازمان سنجش یک بازه زمانی 9 تا 10 روزه را برای تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام کنکور سراسری در نظر می گیرد و در این مدت لینک ورود به سامانه را در سایت خود به نشانی sanjesh.org فعال نگه می دارد.

امسال ثبت نام کنکور سراسری از روز یکشنبه مورخ 12 بهمن ماه آغاز و تا پایان روز شنبه مورخ 18 بهمن ماه ادامه خواهد داشت. پیش بینی می شود مطابق سنوات گذشته، این ثبت نام در ساعات پایانی خود مجددا به مدت 2 تا 3 روز نیز تمدید گردد اما پیشنهاد می کنیم حتما در صورت آماده کردم مدارک ثبت نام کنکور سراسری 1400، ثبت نام خود را در روزهای ابتدایی تکمیل نمایید.

همچنین به داوطلبان متقاضی کنکور 1400 توصیه می شود با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا از تمامی اخبار مربوط به آزمون سراسری 1400 مطلع گردند.





ثبت نام کنکور 1400، از 12 بهمن ماه شروع و تا 18 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: ثبت نام کنکور سراسری 1400






تمدید مهلت ثبت نام کنکور 1400
سازمان سنجش هر سال پس از اتمام مهلت ثبت نام کنکور سراسری، یک بازه زمانی چند روزه در اختیار داوطلبانی که در این مدت موفق به تکمیل ثبت نام نشده اند، قرار می دهد. احتمالا امسال نیز این فرصت در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد. اگر شما نیز به هر دلیلی نتوانستید در زمان اعلام شده برای ثبت نام کنکور 1400 اقدام کنید، جای نگرانی نیست زیرا در زمان در نظر گرفته شده برای تمدید مهلت ثبت نام شانس دوباره خواهید یافت.

زمان تمدید مهلت ثبت نام کنکور 1400، معمولا پس از اتمام مرحله ثبت نام و توسط سازمان سنجش اعلام می شود، توصیه می کنیم برای اطلاع دقیق از این زمان عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشید تا به محض مشخص شدن مهلت تمدید ثبت نام کنکور سراسری 1400 مطلع گردید.





به محض مشخص شدن زمان تمدید مهلت ثبت نام کنکور 1400، مقاله به روز رسانی می شود.



از امکاناتی که در زمان تمدید مهلت ثبت نام کنکور 1400، در اختیار کلیه داوطلبان قرار می گیرد ویرایش اطلاعات فرم ثبت نام کنکور سراسری است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مطالعه مقاله زیر توصیه می شود.

بیشتر بخوانید: ویرایش ثبت نام کنکور 1400










فرصت مجدد ثبت نام کنکور 1400
سازمان سنجش معمولا هر سال، علاوه بر بازه زمانی اولیه و تمدید ثبت نام، مهلت دیگری تحت عنوان فرصت مجدد در نظر می گیرد. این فرصت معمولا آخرین مهلت برای متقاضیان جامانده از ثبت نام کنکور سراسری 1400 است که پس از اتمام مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری، توسط سازمان سنجش و با انتشار اطلاعیه ای اطلاع رسانی می گردد.

هنوز فرصت مجدد ثبت نام کنکور سراسری1400، مشخص نیست، به محض مشخص شدن این زمان اطلاع رسانی های لازم از طریق این مقاله صورت می گیرد.





به محض مشخص شدن فرصت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 1400، مقاله به روز رسانی می شود.

در ادامه بخوانید: مهلت مجدد کنکور سراسری 1400







 مشاوران سامانه مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا به تمام سوالات شما در مورد زمان ثبت نام کنکور سراسری 1400 پاسخ دهند. راه ارتباطی شما با این مشاوران، استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا می باشد.




سوالات متداول


1-  تمدید مهلت ثبت نام کنکور 1400 از چه طریقی اعلام می شود؟  
در صورت تمدید مهلت ثبت نام این آزمون اطلاعیه ای توسط سازمان سنجش منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد که همزمان در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.   






2- همزمان با تمدید مهلت ثبت نام کنکور 1400، امکان ویرایش اطلاعات داوطلب وجود دارد؟    
داوطلبان در این بازه زمانی می توانند به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود بپردازند که اخبار مربوط به این مهلت در متن مقاله قرار داده خواهد شد.   






3- مهلت ثبت نام کنکور 1400 چند بار تمدید می شود؟    
معمولا مهلت ثبت نام یکبار تمدید می شود که در این مقاله توضیحات تکمیلی ارائه شده است.  

منبع : مهلت ثبت نام کنکور 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/6Og7
نظرتان را بنویسید