دفترچه دانشگاه علمی کاربردی 99

دفترچه دانشگاه علمی کاربردی 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99 در دو نوبت مهر و بهمن و همزمان با شروع ثبت نام هر مقطع منتشر می شود . علاقه مندان به شرکت در این ثبت نام باید دفترچه مربوط به مقطع مورد تقاضای خود ( کاردانی و یا کارشناسی ناپیوسته ) را پیش از ثبت نام دانلود کرده و به دقت مطالعه نمایند .




هر ساله سازمان سنجش اقدام به جذب دانشجو در دو مقطع کاردانی و کارشناسی به صورت بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان یعنی معدل مقطع قبلی می کند . همزمان با شروع ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در هر 2 نوبت ورودی مهر و بهمن ، دفترچه راهنمای ثبت نام را برای مقاطع کاردانی ( فوق دیپلم ) و کارشناسی ناپیوسته به صورت مجزا منتشر می کند . 

دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته علمی کاربردی 99 شامل قسمت های مختلفی از جمله شرایط و ضوابط ، زمان و نحوه ثبت نام ، لیست رشته های ارائه شده و ... است که هر داوطلب پیش از ثبت نام باید جزئیات ارائه شده در دفترچه را به دقت مطالعه نمایند . در ادامه این مقاله زمان دقیق و لینک دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99 را ارائه داده ایم .



زمان انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99
 همان طور که اشاره شد ، داوطلبان پیش از ثبت نام ورودی مهر یا بهمن 99 باید مندرجات دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی در مقطع مورد تقاضای خود را مطالعه نموده و پس از بررسی لیست رشته های ارائه شده و انتخاب رشته محل های مورد نظر خود نسبت به ثبت نام اقدام نمایند . 



 زمان انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن 99



 دانشگاه علمی کاربردی در نیمسال دوم هم در هر دو مقطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می پذیرد که برای این منظور پس از شروع ثبت نام دفترچه راهنمای ثبت نام هر مقطع را در سایت سازمان سنجش منتشر می کند و داوطلبان برای اطلاع از مندرجات دفترچه لازم است دفترچه ثبت نام ورودی بهمن را مطالعه کنند .



  طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی مرکز دانشگاه جامع علمی کاربردی ثبت نام بهمن 99 مقطع کاردانی این دانشگاه از 16 دی و مقطع کارشناسی از تاریخ 17 دی ماه آغاز خواهد شد. با استناد به این اطلاعیه دفترچه ثبت نام هر مقطع همزمان با اغاز مهلت ثبت نام منتشر خواهد شد .





دفترچه راهنمای ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهمن 99 در تاریخ 16 دی منتشر می شود

++++++++++++

دفترچه راهنمای ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بهمن 99 در تاریخ 17 دی منتشر می شود



 زمان انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر 99



 دانشگاه علمی کاربردی در نیمسال اول تحصیلی هم در مقطع کاردانی و هم در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشجو می پذیرد و دفترچه راهنمای ثبت نام هر دو مقطع را منتشر می کند و داوطلبان برای اطلاع از جزئیات ثبت نام لازم است دفترچه مربوط به مقطع مورد تقاضای خود را بخوانند . لینک دریافت دفترچه بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی همزمان با شروع ثبت نام در سایت سازمان سنجش فعال می شود .



برای دانلود دفترچه بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مهر 99 کلیک کنید .



برای دانلود دفترچه بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی مهر 99 کلیک کنید .



برای دانلود دفترچه اصلاحیه بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی مهر 99 کلیک کنید .



حتما بخوانید: راهنمای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99





جزئیات دفترچه دانشگاه علمی کاربردی 99
 دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دارای مندرجات و قسمت های مختلفی است که داوطلبان باید قسمت های مخلف آن را مطالعه نمایند . در ادامه قسمت های مختلف دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99 را باتوضیحات مختصر شرح داده ایم :



 مقدمه : در این قسمت از مقاله دانشگاه علمی کاربردی معرفی و هدف دانشگاه از پذیرش دانشجو را عنوان کرده است .



 تعاریف : بعضی از عبارات و کلمات به کار برده شده در دفترچه برای شفاف سازی و عدم ایجاد ابهام توضیح داده است .



 شرایط پذیرش داوطلبان : شامل شرایط عمومی و اختصاصی است که شرایط عمومی برای داوطلبان هر دو مقطع کاردانی و کارشناسی یکسان می باشد ولی شرایط اختصاصی برای هر کدام از مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته متفاوت است که لازم است دفترچه را مطالعه کنید .



 سهمیه رزمندگان و ایثارگران : قوانین حاکم بر سهمیه رزمندگان و سهمیه ایثارگران و سهمیه های مورد تایید را به صورت جداگانه شرح داده شده است . 



 روش پذیرش دانشجو : در این قسمت ملاک جذب دانشجو ( معدل مقطع قبل ) ، سهمیه های دانشجو ، پذیرش متمرکز و بومی گزینی داوطلب گفته شده است .



 ثبت نام : این قسمت شامل نحوه و مراحل ، سایت ، هزینه ، زمان و مدارک ثبت نام است .



 راهنمای انتخاب رشته : در این قسمت نحوه انتخاب رشته در 4 گروه آموزشی ، معرفی جداول ارائه شده در دفترچه و همچنین نحوه انتخاب رشته با توجه به سهمیه شاغل و یا آزاد پرداخته است .



 شهریه : در جدولی شهریه دانشگاه علمی کاربردی شامل شهریه ثابت و شهریه متغییر ( دروس عمومی و دروس پایه ، اصلی و تخصصی ) آمده است .



 جداول : در ادامه جدول مربوط به شرایط اختصاصی برخی رشته های مهندسی ، جدول گروه رشته های مورد پذیرش در هر گروه آموزشی ، و در ادامه ایست رشته محل های ارائه شده در دفترچه درج شده است .



 فرم ها و کاربرگ ها : در انتهای دفترچه به ترتیب کاربرگ 101 ( سهمیه شاغل ) ، کاربرگ 103 ( تایید معدل ) ، کاربرگ 220 ( فرم استفاده از سهمیه ورزشگاران و راهنمای تکمیل فرم ثبت نام و در آخر فرم پیش نویس ثبت نام آمده است .



بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99









اگر پس از مطالعه مقاله دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99 ، سوالی در این زمینه دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .












سوالات متداول


1-  دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی چه زمانی منتشر می شود  ؟
 همزمان با شروع ثبت نام دفترچه راهتنمای ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی منتشر می شود که در این مقاله لینک دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام را ارائه داده ایم .




2-  لینک دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام علمی کاربردی در کدام سایت فعال می شود ؟
 لینک دریافت دفترچه انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود که در این مقاله نیز لینک دانلود فعال می شود .




3-  دفترچه بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی شامل چه مواردی است ؟
 در دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی سال جاری مواردی از جمله شرایط و ضوابط ، جزئیات ثبت نام و لیست رشته های ارائه شده آمده است که در این مقاله می توانید مطالعه کنید .

منبع : دفترچه دانشگاه علمی کاربردی 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/K3RJ
نظرتان را بنویسید