لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی 99

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانشگاه علمی کاربردی در دو نوبت به صورت بدون آزمون دانشجو می پذیرد که برای این منظور لیست رشته های خود را در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در سال 99 همزمان با شروع ثبت نام هر مقطع ارائه می دهد و داوطلبان لازم است پیش از ثبت نام لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی 99 را بررسی نمایند .




هر ساله دانشگاه علمی کاربردی همزمان با شروع ثبت نام مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته لیست رشته های ارائه شده را در دفترچه های مجزایی برای هر مقطع در اختیار داوطلبان قرار می دهد . معمولا لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی برای هر ورودی یعنی مهر ماه و بهمن ماه مجزا منتشر می شود.

داوطلبان پیش از مراجعه به سایت ثبت نام باید لیست رشته های ارائه شده در مقطع مورد تقاضای خود را مورد بررسی قرار دهند و در صورت یافتن رشته محل مورد علاقه خود نسبت به ثبت نام شان اقدام نمایند . از این رو در ادامه این مقاله لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی 99 را در اختیارتان قرار داده ایم .



لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 99
 رشته های ارائه شده دانشگاه علمی کاربردی 99 در 4 گروه آموزشی صنعت ، کشاورزی ، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر ارائه می شود که هر کدام از این 4 گروه آموزشی دارای زیردسته هایی هستند که در زمان انتخاب رشته با توجه به سهمیه انتخابی ( آزاد یا شاغل ) اهمیت پیدا می کند .



 داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم هستند باید لیست رشته های مقطع کاردانی را مورد مطالعه و بررسی قرار دهند و این دسته از داوطلبان می توانند حداکثر 30 کد رشته محل را در فرم انتخاب رشته خود ثبت نمایند . داوطلبان می توانند بدون در نظر گرفتن نوع دیپلم خود از میان رشته های غیر مرتبط نیز انتخاب رشته نمایند .



 لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهمن 99 در تاریخ 16 دی منتشر خواهد شد 

++++++++++

 لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مهر 99 



 به محض انتشار دفترچه ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهمن 99 ، مقاله به روزرسانی و در کانال تلگرام بدون کنکور هیوا و صفحه بدون کنکور هیوا اطلاع رسانی می شود .

بیشتر بخوانید: دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99





لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 99
 با توجه به علاقه خود می توانید از میان رشته های گروه مدیریت و خدمات اجتماعی ( شامل رشته های حسابداری ، مدیریت صنعتی ، مدیریت مالی و ... ) ، گروه صنعت ( شامل رشته های مهندسی برق ، فناوری مکانیک هواپیما ، فناوری عمران و ... ) ، گروه کشاورزی ( شامل رشته های گیاه پزشکی ، تولید مرکبات ، مرتع و ... ) و گروه فرهنگ و هنر ( شامل رشته های امور فرهنگی ، خبرنگاری ، گردشگری و ... ) انتخاب رشته نمایند .



 داوطلبان مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی لازم است حتما دارای مدرک کاردانی باشند و رشته مورد نظر خود را از میان لیست رشته های ارائه شده در در دفترچه کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی انتخاب نمایند . در این ثبت نام هر داوطلب مجاز به انتخاب حداکثر 20 کد رشته محل است که در ادامه لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی را به تفکیک گروه های آموزشی ارائه شده است :



 لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بهمن 99 در تاریخ 17 دی منتشر خواهد شد 

++++++++++

 لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی مهر 99 



 به محض انتشار دفترچه ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بهمن 99 ، مقاله به روزرسانی و در کانال تلگرام بدون کنکور هیوا و صفحه بدون کنکور هیوا اطلاع رسانی می شود 

حتما بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99









مشاوره لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی 99
 در ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی همه داوطلبان در یکی از دو سهمیه آزاد و یا شاغل سنجیده می شوند و داوطلبانی که دارای سهمیه شاغل هستند علاوه بر رشته محل های سهمیه شاغل از میان رشته محل های سهمیه آزاد می توانند انتخاب رشته نمایند . 



 در زمان انتخاب رشته به نکاتی چون تعریف شاغل ، امکانات رفاهی دانشگاه ، شرایط اختصاصی مربوط به رشته انتخابی ، شهریه رشته انتخابی ، علاقه ، بازار کار و مسافت و همچنین سهمیه خود توجه کنید .



 اگر پس از اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی جزو پذیرفته شدگان هستید باید بخشی از ثبت نام نهایی خود را از طریق سایت هم آوای دانشگاه علمی کاربردی انجام دهید .

در ادامه بخوانید: شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99







اگر پس از مطالعه مقاله لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی 99 ، سوالی در این زمینه دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .




سوالات متداول


1-  لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی چه زمانی منتشر می شود ؟
 رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در هر مقطع برای ورودی مهر و بهمن همزمان با شروع ثبت نام منتشر می شود که در این مقاله تاریخ دقیق عنوان شده است .




2-  چگونه می توان رشته های دانشگاه های علمی کاربردی را در سال را دریافت کرد ؟
 لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه های علمی کاربردی را به صورت اینترنتی و از سایت سازمان سنجش می توان دریافت کرد که در این مقاله لینک دریافت رشته محل های ارائه شده قرار داده شده است .




3-  آیا لیست رشته های کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی به صورت همزمان منتشر می شود ؟
 خیر ، لیست رشته ها همزمان با شروع ثبت نام هر مقطع منتشر می شود که ممکن است زمان شروع ثبت نام متفاوت باشد که می توانید توضیحات تکمیلی را در این مقاله مطالعه کنید .

منبع : لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/jmqY
نظرتان را بنویسید