زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون افسری ارتش

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون افسری ارتش 1400 یکی از ملزومات حضور در جلسه آزمون افسری 1400 می باشد . معمولا چند روز قبل از برگزاری این آزمون ، کارت ورود به جلسه از طریق سایت ارتش به نشانی aja.ir منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد .



کارت ورود به جلسه آزمون افسری ارتش ، یکی از مدارکی است که همراه داشتن آن سرجلسه این آزمون الزامی می باشد . تمامی داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون افسری ارتش را دارند و زمان ثبت نام این آزمون اقدام به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام نموده اند ، می بایست چند روز قبل از برگزاری آزمون افسری وارد سایت ارتش جمهوری اسلامی ایران به نشانی gozinesh.aja.ir شده و با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خود اقدام به دریافت این کارت نمایند .

 بر روی این کارت اطلاعات مهمی از جمله اطلاعات شناسنامه ای و آزمونی داوطلب ، زمان و مکان برگزاری آزمون و... درج شده و داوطلبان بر اساس آن می توانند به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه نمایند .

بسیاری از داوطلبان از زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون افسری ارتش 1400 بی اطلاع هستند . به همین خاطر در ادامه این مقاله زمان دریافت کارت ورود به جلسه افسری ارتش 1400 اطلاع رسانی شده است . با ما همراه باشید !



زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون افسری ارتش 1400
تمامی افرادی که قصد شرکت در آزمون افسری ارتش جهت ورود به یکی از دانشگاه های نیروی زمینی ، هوایی ، پدافند هوایی و دریایی را دارند ، می بایست زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون افسری ، نسبت به دریافت این کارت از سایت gozinsh.aja.ir اقدام نموده و یک نسخه چاپی از آن تهیه کرده و روز آزمون با خود به همراه داشته باشند .

کارت ورود به جلسه آزمون افسری ، معمولا سه الی چهار روز قبل از زمان برگزاری آزمون افسری ارتش منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد . لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون افسری ارتش 1400 از روز دوشنبه 15 دی ماه لغایت روز پنجشنبه 18دی ماه از طریق سایت gozinsh.aja.ir فعال می باشد .





کارت ورود به جلسه آزمون افسری ارتش از 15 لغایت 18 دی ماه به صورت اینترنتی قابل دریافت می باشد .



 برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون افسری ارتش مقاله زیر را مطالعه کنید .

در ادامه بخوانید: کارت ورود به جلسه آزمون افسری ارتش






 مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در خصوص زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون افسری ارتش 1400 می باشند . برای استفاده از خدمات مشاوره ای هیوا ، کافی است از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا با کارشناسان این مرکز مشاوره تماس بگیرید . پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا باشید تا به محض فعال شدن لینک دریافت کارت ورود به جلسه افسری ارتش از آن مطلع گردید .



















سوالات متداول


1- لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون افسری ارتش در چه تاریخی فعال می شود ؟
همانطور که در متن مقاله بطور کامل توضیح داده شده است ، لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون افسری 3 الی 4 روز قبل از برگزاری آزمون فعال می باشد .




2- کارت ورود به جلسه آزمون افسری ارتش از طریق چه سایتی قابل دریافت است ؟
لینک دریافت این کارت بر روی سایت gozinesh.aja.ir قرار گرفته و نحوه دریافت آن در متن مقاله گفته شده است .




3- متقاضیانی که هزینه ثبت نام را پرداخت کردند اما موفق به ثبت نام نشده اند ، می توانند نسبت به دریافت این کارت اقدام نمایند ؟
همانطور که در متن مقاله گفته شده است این داوطلبان نیز می توانند از لینک مربوط به افراد دارای ثبت نام ناقص کارت آزمون خود را دریافت نمایند .

منبع : زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون افسری ارتش
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/E3B4
نظرتان را بنویسید