دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های علمی کاربردی

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های علمی کاربردی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

داوطلبانی که متقاضی ثبت نام پذیرش بدون آزمون مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر و بهمن سال 1400 هستند باید قبل از اقدام به ثبت نام، نخست دفترچه راهنمای دانشگاه علمی کاربردی را دانلود و مطالعه کنند. دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1400 منتشر شده است. 

 

 

دانشگاه علمی کاربردی هر ساله و در دو ورودی مهر و بهمن بصورت بدون آزمون اقدام به پذیرش و جذب دانشجو در دو مقطع کاردانی پیوسته (فوق دیپلم) و کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی) می کند. شهریه نسبتا پایین، تنوع بالای رشته های دانشگاهی، دسترسی مناسب شهری و پراکندگی در نقاط مختلف شهر و همچنین سهولت در پذیرش دانشجو باعث شده است که ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی متقاضیان زیادی داشته باشد.

 

 

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کاردانی و کارشناسی بهمن 1400 منتشر شده است.

 

معمولا هر ساله دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ همزمان با آغاز ثبت نام منتشر می شود و داوطلبان می توانندعلاوه بر شرایط پذیرش ، لیست رشته های ارائه شده در مقطع مورد نظر خود را نیز در این دفترچه مشاهده کنند. در این مقاله علاوه بر قرار دادن لینک دانلود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی 1400 توضیحاتی درباره مفاد مهم مندرج در دفترچه قرار داده ایم.

 

لینک دریافت دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400

در هر دوره از پذیرش بدون آزمون دانشگاه های علمی کاربردی معمولا دفترچه راهنمای ثبت نام این دانشگاه ها همزمان با آغاز نام نویسی دانشگاه علمی کاربردی منتشر می شود. دفترچه ثبت نام مقطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ به صوزت مجزا منتشر می شوند.

 

دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن سال های گذشته معمولا همزمان با آغاز مهلت ثبت نام منتشر شده است. با توجه به زمانبندی انتشار دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن سال قبل احتمالا دفترچه کاردانی و کارشناسی سال جاری نیز با چند روز اختلاف منتشر می شود. در این دفترچه از مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1400 نیز اطلاعاتی قرار داده شده است.

 

دانلود دفترچه دانشگاه علمی کاربردی
دفترچه کاردانی بهمن 1400لینک دانلود
دفترچه کارشناسی بهمن 1400لینک دانلود

 

لینک دریافت دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر 1400

 

سازمان سنجش با انتشار اطلاعیه ای در خصوص زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر 1400 و زمان انتشار دفترچه ثبت نام اعلام کرده است که دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400 در تاریخ 24 مرداد منتشر شد.

 

دانلود دفترچه دانشگاه علمی کاربردی
دفترچه کاردانی مهر 1400لینک دانلود
دفترچه کارشناسی مهر 1400لینک دانلود

 

به محض انتشار اخبار و اطلاعات بعدی این ثبت نام علاوه بر بروزرسانی این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

 

 

 

 

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400

یکی از مهم ترین قسمت های دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی سال 1400 بخش شرایط ثبت نام این دانشگاه می باشد. مهمترین شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر و بهمن سال ۱۴۰۰ برای پذیرش کاردانی و کارشناسی این دانشگاه به شرح زیر می باشد.

 

شرایط ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 1400

 

داوطلبان مقطع کاردانی باید دیپلم سه ساله نظام جدید ( فنی و حرفه ای، کاردانش و نظری ) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه ( چهار ساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای ) داشته باشند.

 

برخورداری از توانایی جسمی لازم متناسب با رشته های انتخابی

 

نداشتن مشکل نظام وظیفه برای آقایان

 

تغییر رشته، مرخصی تحصیلی، انتقالی و میهمان شدن در نیمسال اول تحصیلی مجاز نمی باشد و از نیمسال تحصیلی دوم به بعد براساس مجموعه قوانین و مقررات آموزشی نظام آموزش عالی مهارت و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی قابل بررسی می باشد.

 

شرایط ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 1400

 

داوطلبان تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی باید مدرک کاردانی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا مدرک کاردانی پیوسته آموزشکده های فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش داشته باشند.

 

 کلیه داوطلبان می توانند بدون توجه به رشته کاردانی، در هر کدام از رشته های دانشگاه علمی کاربردی ادامه تحصیل دهند.

 

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که بدون توجه به رشته تحصیلی و نوع مدرک کاردانی خود در یک یا چند زیرگروه آموزشی ثبت نام و شرکت می نمایند، در صورت موفقیت در پذیرش، لازم است کلیه دروس پیش نیاز یا جبرانی رشته قبولی را با نظر گروه آموزشی مربوط و مطابق با سرفصل برنامه مصوب بگذرانند.

 

دانشجویان مقطع کاردانی می بایست در صورت پذیرفته شدن در زمان ثبت نام، دانش آموخته شده باشند و مدارک دانش آموختگی خود را به مرکز آموزش مربوط ارائه نمایند.

 

اگر پس از مطالعه مقاله دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر و بهمن 1400 سوالی در این زمینه دارید، جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید. همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست. داوطلبان می توانند برای دریافت اطلاعات و اخبار منتشر شده درباره ثبت نام بدون کنکور و دفترچه دانشگاه های علمی کاربردی، در کانال تلگرامی بدون کنکور هیوا عضو شوند.

 

متقاضیان ثبت نام کاردانی و کارشناسی ورودی مهر و بهمن دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر و بهمن ۱۴۰۰ می توانند، با مطالعه مقاله زیر از جزئیات مراحل ثبت نام آگاه شده و سپس برای ثبت نام خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

 

 

آخرین اخبار دفترچه دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ 

 

تاریخ 20 آذر 1400

ثبت نام ورودی بهمن سال 1400 رشته های بدون آزمون کاردانی دانشگاه علمی کاربردی آغاز شده است.

 

تاریخ 16 آذر 1400

ثبت نام ورودی بهمن 1400 رشته های بدون آزمون کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی از 16 آذر آغاز شده و تا 22 آذر ماه ادامه دارد.

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ دفترچه ثبت نام کاردانی مهر دانشگاه علمی کاربردی چه زمانی منتشر می شود؟

✔️ معمولا دفترچه ثبت نام کاردانی همزمان با آغاز ثبت نام منتشر می شود که در این مقاله لینک دانلود آن قرار گرفته است.



 

2- ✔️ لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی از چه طریقی قابل مشاهده است؟

✔️ داوطلبان می توانند با دریافت دفترچه ثبت نام رشته های ارائه شده را مشاهده کنند که این دفترچه پس از انتشار در این مقاله نیز قرار داده می شود.



 

3- ✔️ آیا برای پذیرش کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه نیز دفترچه جدید منتشر می شود؟

✔️ برای هر دوره از پذیرش بدون آزمون کاردانی دانشگاه علمی کاربردی یک دفترچه جدید منتشر می شود که لینک دانلود آن در مقاله قرار گرفته است.

منبع : دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های علمی کاربردی

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/NwxD
نظرتان را بنویسید