هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400

هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی 1400 در هر دو نوبت با پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ امکان پذیر است. هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400 برای مقطع کاردانی (فوق دیپلم) به میزان 54 هزار تومان و برای مقطع کارشناسی به میزان 68 هزار تومان می باشد.

 

 

دانشگاه علمی کاربردی یکی از پرطرفدار ترین دانشگاه های بدون کنکور است که از اولین روز تاسیس تاکنون در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته با هدف ایجاد بستری مساعد برای ادامه تحصیل شاغلین شروع به کار کرده است. این دانشگاه هر ساله برای نیمسال اول و دوم تحصیلی یعنی ورودی مهر و بهمن بر اساس معدل مقطع قبلی داوطلبان دانشجو می پذیرد.

متقاضیان تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی به صورت بدون آزمون می بایست در زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1400 به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند و پس از خرید کارت اعتباری و انتخاب رشته منتظر اعلام نتایج بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی باشند.

 

 

ثبت نام ورودی بهمن 1400 رشته های بدون آزمون کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی آغاز شده است. ثبت نام مقطع کارشناسی تا 22 و ثبت نام مقطع کاردانی تا 24 آذر ادامه دارد. هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1400 برای کاردانی به میزان 54 هزار تومان و برای کارشناسی به میزان 68 هزار تومان می باشد.

 

لذا به منظور اطلاع رسانی دقیق و صحیح به داوطلبان متقاضی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی سال جاری در ادامه این مقاله هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ورودی بهمن ۱۴۰۰ را به همراه جزئیات پرداخت این هزینه شرح داده ایم.

 

هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1400

همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است، هر داوطلب لازم است پس از مطالعه کامل شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400 هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1400 را که برای مقطع کاردانی و کارشناسی متفاوت بوده را پرداخت کند، تا بتواند سایر مراحل را برای تکمیل ثبت نام خود طی کند،

 

با توجه به اطلاعیه منتشر شده در خصوص ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1400 برای مقطع کاردانی (فوق دیپلم) به میزان 54 هزار تومان و برای مقطع کارشناسی به میزان 68 هزار تومان می باشد.

 

 

هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی بهمن 1400 برای مقطع کاردانی به میزان 54 هزار تومان و برای مقطع کارشناسی به میزان 68 هزار تومان می باشد.

 

به محض اعلام اخبار بعدی در باره هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ورودی بهمن ۱۴۰۰ علاوه بر بروزرسانی این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1400

 

 

زمان پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1400

روال ثبت نام برای هر دو نیمسال به این صورت است که همزمان با آغاز ثبت نام بدون آزمون علمی کاربردی سال 1400، لینک خرید کارت اعتباری بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی در سایت سازمان سنجش فعال می شود و امکان پرداخت هزینه تا پایان مهلت ثبت نام وجود دارد.

 

با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400 داوطلبان متقاضی کارشناسی ناپیوسته می توانند از تاریخ 16 آذر ماه لغایت 22 آذر ماه برای پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1400 اقدام کنند. پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1400 از 18 آذر اغاز شده است و تا 24 آذر ادامه دارد.

 

 

پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1400 آغاز شده است

 

به محض اعلام اطلاعیه های مربوط به زمان پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن ۱۴۰۰ علاوه بر بروزرسانی این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون کنکور هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: دفترچه دانشگاه علمی کاربردی 1400

 

 

 

 

 

نحوه خرید کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1400

همانطور که پیش از این اشاره شد، معمولا چه برای ورودی مهر و چه برای بهمن که ثبت نام اینترنتی انجام می شود، لینک پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1400 در سایت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی سنجش به نشانی sanjesh.org فعال می شود.

 

داوطلبان به منظور پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ و خرید کارت اعتباری ثبت نام باید مراحل زیر را طی کرده و سریال نام نویسی خود را تهیه کنند.

 

ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org 

 

انتخاب گزینه دانشگاه علمی کاربردی از منوی سمت راست سایت

 

ورود به لینک ثبت نام کاردانی / کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰

 

انتخاب گزینه خرید کارت اعتباری از منوی دسترسی سریع (سمت راست)

 

تکمیل اطلاعات فردی خواسته شده و دریافت شناسه پرداخت

 

ورود به درگاه بانکی الکترونیکی و پرداخت هزینه

 

دریافت کارت اعتباری حاوی سریال ثبت نام

 

داوطلبان می بایست با مطالعه شرایط و ضوابط ثبت نام برای این دانشگاه، از تکمیل ظرفیت رشته های مورد نظر خود نیز مطلع باشند، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند مقاله زیر را مطالعه نمایند.

بیشتر بخوانید: تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی

 

 

 

 

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی شما را در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1400 یاری کنند. آخرین و جدید ترین اخبار دانشگاه های بدون کنکور در کانال بدون کنکور هیوا اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

داوطلبانی که ثبت نام خود برای دانشگاه های علمی کاربردی را تکمیل کرده اند، در صورت تمایل می توانند برای پذیرش در دانشگاه آزاد نیز، شانس خود را امتحان کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر مطالعه این مقاله توصیه می شود.

در ادامه بخوانید: ثبت نام دانشگاه آزاد

 

 

آخرین اخبار هزینه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 1400

 

تاریخ 20 آذر 1400

ثبت نام ورودی بهمن سال 1400 رشته های بدون آزمون کاردانی دانشگاه علمی کاربردی آغاز شده است.

 

تاریخ 16 آذر 1400

ثبت نام ورودی بهمن 1400 رشته های بدون آزمون کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی از 16 آذر آغاز شده و تا 22 آذر ماه ادامه دارد.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ هزینه ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1400 به چه میزان است؟

✔️ همانطور که در مقاله اشاره شده، هزینه ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی از سوی سازمان سنجش تعیین می شود که میزان دقیق آن در مقاله ذکر شده است.



 

2- ✔️ هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400 از چه طریقی پرداخت می شود؟

✔️ هزینه ثبت نام این دانشگاه به صورت اینترنتی پرداخت می شود که لینک پرداخت در این مقاله نیز فعال می شود.



 

3- ✔️ چه زمانی باید هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1400 را پرداخت کرد؟

✔️ معمولا لینک پرداخت هزینه همزمان با ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی فعال می شود و تا پایان مهلت ثبت نام امکان پرداخت هزینه ثبت نام وجود دارد.

منبع : هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wL7m
نظرتان را بنویسید