ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

سازمان سنجش امکان ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ را به صورت اینترنتی فراهم می کند و داوطلبان می بایست در زمان ثبت نام اطلاعات خود را در کمال دقت ثبت نمایند. مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کارشناسی بهمن 1400 آغاز شده است.

 

 

هر ساله دانشگاه علمی کاربردی به منظور جذب دانشجو در دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای و در دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای، دو بار در سال (ورودی مهر و بهمن) به صورت بدون آزمون دانشجو می پذیرد و داوطلبان می توانند در زمان مقرر به سایت ثبت نام مراجعه نمایند.

داوطلبان در مهلت مقرر پس از پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن ۱۴۰۰​ و خرید کارت اعتباری مجاز به ثبت نام و انتخاب رشته هستند که لازمه این ثبت نام و انتخاب رشته، مطالعه دفترچه و آماده نمودن مدارک لازم جهت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی بهمن 1400 است.

 

 

مهلت ویرایش ورودی بهمن 1400 رشته های بدون آزمون کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی آغاز شده است. ثبت نام مقطع کارشناسی تا 22 و ثبت نام مقطع کاردانی تا 24 آذر ادامه دارد.

 

با توجه به بروز برخی اشکالات و خطا در حین ثبت نام داوطلبان در ادامه این مقاله نکات مربوط به زمان و نحوه ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1400 را همراه با لینک و راهنمای تصویری ویرایش برای داوطلبان آورده ایم.

 

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن ۱۴۰۰

زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی بهمن سال 1400 با انتشار اطلاعیه ای در سایت سازمان سنجش اعلام می شود و همزمان با شروع زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی لینک ویرایش نیز در سایت سازمان سنجش فعال می شود. توجه داشته باشید لینک ویرایش اطلاعات هر کدام از دوره های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته به صورت جداگانه و در مهلت ثبت نام اعلام شده هر دوره فعال می شود.

 

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی بهمن ۱۴۰۰ در بازه زمانی 16 آذر لغایت 22 آذر ماه می باشد و لذا زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1400 نیز از همین تاریخ آغاز می شود که تا 22 آذر ماه ادامه دارد. ثبت نام ورودی بهمن 1400 کاردانی نیز از 18 آذر آغاز شده و تا 24 آذر ادامه دارد.

 

 

ویرایش اطلاعات ثبت نام ورودی بهمن 1400 رشته های بدون آزمون کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی آغاز شده است. ثبت نام مقطع کارشناسی تا 22 و ثبت نام مقطع کاردانی تا 24 آذر ادامه دارد.

 

خاطر نشان می شود به محض انتشار اخبار بعدی در مورد زمان دقیق ثبت نام و ویرایش اطلاعات ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

 

داوطلبان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره مراحل و نکات مهم ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی بهمن 1400 می توانند مقاله زیر را مطالعه نمایند.

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

 

 

نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن ۱۴۰۰

همان طور که در بالا اشاره شد، بهتر است داوطلبان پیش از مراجعه به سایت سازمان سنجش اطلاعات و مدارک مورد نیاز را آماده نمایند و قبل از ورود به صفحه ثبت نام فرم پیش نویس ثبت نام را که در انتهای دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربری آمده است تکمیل نموده و سپس نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

 

با این حال داوطلبانی که دچار اشتباه در ثبت اطلاعات و یا انتخاب رشته خود شده اند، می توانند ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400 را در سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org را انجام دهند. داوطلبانی که ثبت نام خود را با موفقیت انجام داده و رسید ثبت نام دریافت کرده اند، می توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن شماره رسید ثبت نام تغییرات لازمه را وارد کنند.

 

راهنمای تصویری ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1400

 

1 - وارد سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org شوید و از منوی رنگی سمت راست بالای صفحه، گزینه " علمی کاربردی " را انتخاب کنید.

 

نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

 

2 - گزینه " ثبت‌ نام پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی سال تحصیلی 1400" را کلیک کنید.

 

ویرایش اطلاعات ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1400

 

3 - در این مرحله داوطلبانی که موفق به ثبت نام شده و کد رهگیری دریافت کرده اند در صورت نیاز به ویرایش لازم است در سمت راست صفحه باز شده از قسمت " قبلا ثبت نام نموده ام " گزینه " ویرایش اطلاعات "را انتخاب نمایند.

 

ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

 

 

4 - در صفحه باز شده هر داوطلب مجاز است به 3 روش وارد پرتال خود شود و اطلاعات و یا انتخاب های خود را تغییر دهد.

 

ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400

 

داوطلبان برای دریافت اطلاعات درباره دفترچه ثبت نام این دانشگاه و اطلاع از شرایط و ضوابط آن، می توانند مقاله زیر را مطالعه نمایند.

بیشتر بخوانید: دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

 

 

 

 

 

شما داوطلبان می توانید برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1400 و همچنین اطلاع از آخرین اخبار دانشگاه های بدون آزمون عضو کانال تلگرام بدون کنکور هیوا باشید. در ضمن از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا می توانید سوالات خود را در زمینه دانشگاه های بدون کنکور با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا در میان بگذارید و ابهامات خود را برطرف کنید.

 

داوطلبانی که ثبت نام خود برای دانشگاه های علمی کاربردی را تکمیل کرده اند، در صورت تمایل می توانند برای پذیرش در دانشگاه آزاد نیز، شانس خود را امتحان کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر مطالعه این مقاله توصیه می شود.

در ادامه بخوانید: ثبت نام دانشگاه آزاد

 

 

 

 

 

آخرین اخبار ویرایش اطلاعات ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن ۱۴۰۰

 

تاریخ 20 آذر 1400

ثبت نام ورودی بهمن سال 1400 رشته های بدون آزمون کاردانی دانشگاه علمی کاربردی آغاز شده است.

 

تاریخ 16 آذر 1400

ثبت نام ورودی بهمن 1400 رشته های بدون آزمون کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی از 16 آذر آغاز شده و تا 22 آذر ماه ادامه دارد.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ چه زمانی می توان اطلاعات ثبت نامی دانشگاه علمی کاربردی را ویرایش کرد؟

✔️ معمولا ویرایش اطلاعات علمی کاربردی همزمان با ثبت نام آغاز می شود و تا پایان مهلت ثبت نام ادامه دارد، که تاریخ دقیق آن در مقاله ذکر شده است.



 

2- ✔️ به چه صورتی باید ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را ویرایش کرد؟

✔️ ویرایش اطلاعات ثبت نامی این دانشگاه به صورت اینترنتی انجام می شود که لینک ویرایش اطلاعات در این مقاله نیز فعال خواهد شد.



 

3- ✔️ آیا امکان ویرایش رشته محل های انتخابی نیز وجود دارد؟

✔️ همانطور که در مقاله اشاره شده است، داوطلبان می توانند اولویت های انتخابی خود را نیز تغییر دهند.

منبع : ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/jr6Y
نظرتان را بنویسید